පදින උනුත් මැරිලා, අනිත් අයත් අමාරුවේ දාන #

black master

Active member
  • Jul 10, 2014
    350
    133
    43
    moratuwa
    dakunen yana ibbo

    dan oya dakuna unta liyala dila wage yana welawa kana ibbanta mokakda karanne..e wewalawa aruge passen yanna onada aru wahane ain karanakal..depaththama hithapalla...loku kolu wahana wala yan un hitan inne un hena Ka&*9o kiyala.lord pakirla wage yanne... head dim kalath ain karan naha.. horn eka kadenakal ebuwath oya wage tama ain karannema naha..



    me pereda marin drive eke enakota ekek wrong side awith prado ekak ethana hitiya skooty eke kollek ekata kiyewama ara prado karaya gema aru ekka.para winasai.mitar ganak durata trafic haduna eka nisa... kalakanni kiyanne okunta..