පරණ ඩයලොග් නම්බර් එක ආයෙත් ගන්න ඕන

๑۩praneesha۩๑

Active member
  • Jul 16, 2010
    274
    25
    28
    පරණ ඩයලොග් නම්බර් එක ආයෙත් ගන්න ඕන

    පරණ ඩයලොග් නම්බර් එක ආයෙත් ගන්න ඕන විදිහක් කොහොමද? ඩිස්කනෙක්ට් වෙලා නැහැ. මගේ අතින් සිම් එක කැඩුනා :P
     

    inspiron

    Well-known member
  • May 27, 2014
    24,987
    17,622
    113
    Nowhere
    ටවුන් එකේ පොඩ්ඩක් ඇවිදපන්. එතකොට ඩයලොග් කියලා ලොකු අකුරෙන් ගහපු කඩයක් ඇති. එකේ ඇති ලස්සන අක්කලා. කැමති එක්කෙනෙක්ට ගිහින් උන විණ්නැහිය කියන්න.ඒගොල්ලො උදව් කරයි.
     

    ๑۩praneesha۩๑

    Active member
  • Jul 16, 2010
    274
    25
    28
    ටවුන් එකේ පොඩ්ඩක් ඇවිදපන්. එතකොට ඩයලොග් කියලා ලොකු අකුරෙන් ගහපු කඩයක් ඇති. එකේ ඇති ලස්සන අක්කලා. කැමති එක්කෙනෙක්ට ගිහින් උන විණ්නැහිය කියන්න.ඒගොල්ලො උදව් කරයි.
    atulata gihin kohomada karanne? mokakda procedure eka?
     

    djnick

    Well-known member
  • Jul 5, 2010
    29,023
    2,383
    113
    අදාල නෑනේ
    ๑۩praneesha۩๑;23354762 said:
    katha karanna igena ganna
    hamoma oyage samaja mattame aya nemei


    uba inna samaja mattame unge hari penawa ubenma
    help karanna hadapu unta athal dipu hai
    1st page eka baluwa nam therei ona kenekta
    so ube class ekenma thama answer kale
     

    ๑۩praneesha۩๑

    Active member
  • Jul 16, 2010
    274
    25
    28

    uba inna samaja mattame unge hari penawa ubenma
    help karanna hadapu unta athal dipu hai
    1st page eka baluwa nam therei ona kenekta
    so ube class ekenma thama answer kale
    pvt prasna thiyenawa nam ewa wisadagena elakiri ekata enna
    kunuharpa kiyala boruwata dagaluwata wadak naha
    help karapu ayata rep+ deela ewa heta try karanna inne
    oyata hodin katha karanna bari prashnayak thiyenawa nam wena thread ekakata yanna
    oyage samaja mattame ayagen mata udaw epa
     

    Sithira Weerasinghe

    Well-known member
  • Jun 28, 2015
    8,404
    658
    113
    කඩුවෙල
    ටවුන් එකේ පොඩ්ඩක් ඇවිදපන්. එතකොට ඩයලොග් කියලා ලොකු අකුරෙන් ගහපු කඩයක් ඇති. එකේ ඇති ලස්සන අක්කලා. කැමති එක්කෙනෙක්ට ගිහින් උන විණ්නැහිය කියන්න.ඒගොල්ලො උදව් කරයි.

    :love::love::love:
     

    joinandearn

    Member
    Dec 7, 2010
    263
    43
    0
    ๑۩praneesha۩๑;23354955 said:
    koheda mama ehema kale?
    oyage pvt life prasna wala stress eka methana pita karanna yanna epa
    boruwata kenthi aran kunuharpa kiyala boru weerayo wena ayawa nam mata penna baha
    mama public udawwak iluwe, oyagen pvt udawwak iluwe naha
    ඔය පොන්නයාට මාර පුකේ අමාරුවක් එන්නෙ කෙල්ලෙක් දැක්කම
    ඔයා ඌව ගනන් ගන්න එපා බලු බෙට්ටක් තරම්වත් :lol::lol: