පරණ ඩයලොග් නම්බර් එක ආයෙත් ගන්න ඕන
පරණ ඩයලොග් නම්බර් එක ආයෙත් ගන්න ඕන විදිහක් කොහොමද? ඩිස්කනෙක්ට් වෙලා නැහැ. මගේ අතින් සිම් එක කැඩුනා
පරණ ඩයලොග් නම්බර් එක ආයෙත් ගන්න ඕන විදිහක් කොහොමද? ඩිස්කනෙක්ට් වෙලා නැහැ. මගේ අතින් සිම් එක කැඩුනා


koheda eka tiyenne? dialog ekata ganna baha anith connection eken salli kapenawaDialog arcade එකකින් ගන්න පුලුවන්. රුපියල් සීයයි යන්නේ.

atulata gihin kohomada karanne? mokakda procedure eka?ටවුන් එකේ පොඩ්ඩක් ඇවිදපන්. එතකොට ඩයලොග් කියලා ලොකු අකුරෙන් ගහපු කඩයක් ඇති. එකේ ඇති ලස්සන අක්කලා. කැමති එක්කෙනෙක්ට ගිහින් උන විණ්නැහිය කියන්න.ඒගොල්ලො උදව් කරයි.
๑۩praneesha۩๑;23354596 said:atulata gihin kohomada karanne? mokakda procedure eka?
uba pandithaya wenne nathuwa eka counter ekata gihin
sim eka damage kiyapan id eka dipan
karana ekak un karai
ponnaya wage sim eka aran waren

uba pandithaya wenne nathuwa eka counter ekata gihin
sim eka damage kiyapan id eka dipan
karana ekak un karai
ponnaya wage sim eka aran waren
uba pandithaya wenne nathuwa eka counter ekata gihin
sim eka damage kiyapan id eka dipan
karana ekak un karai
ponnaya wage sim eka aran waren

katha karanna igena ganna
uba pandithaya wenne nathuwa eka counter ekata gihin
sim eka damage kiyapan id eka dipan
karana ekak un karai
ponnaya wage sim eka aran waren
මූ ආපහු ප්රශ්න අහන්නේ නැතිවෙයි![]()
๑۩praneesha۩๑;23354762 said:katha karanna igena ganna
hamoma oyage samaja mattame aya nemei
pvt prasna thiyenawa nam ewa wisadagena elakiri ekata enna
uba inna samaja mattame unge hari penawa ubenma
help karanna hadapu unta athal dipu hai
1st page eka baluwa nam therei ona kenekta
so ube class ekenma thama answer kale
koheda mama ehema kale?
na bn
ara help karapu unwa athal ekata aran thama mu reply dala thiyenne
ටවුන් එකේ පොඩ්ඩක් ඇවිදපන්. එතකොට ඩයලොග් කියලා ලොකු අකුරෙන් ගහපු කඩයක් ඇති. එකේ ඇති ලස්සන අක්කලා. කැමති එක්කෙනෙක්ට ගිහින් උන විණ්නැහිය කියන්න.ඒගොල්ලො උදව් කරයි.



ඔය පොන්නයාට මාර පුකේ අමාරුවක් එන්නෙ කෙල්ලෙක් දැක්කම๑۩praneesha۩๑;23354955 said:koheda mama ehema kale?
oyage pvt life prasna wala stress eka methana pita karanna yanna epa
boruwata kenthi aran kunuharpa kiyala boru weerayo wena ayawa nam mata penna baha
mama public udawwak iluwe, oyagen pvt udawwak iluwe naha


ඔය පොන්නයාට මාර පුකේ අමාරුවක් එන්නෙ කෙල්ලෙක් දැක්කම
ඔයා ඌව ගනන් ගන්න එපා බලු බෙට්ටක් තරම්වත්![]()