මොඩ අප්පු ගෙ ගොං සිතැඟි thread වලට bump dada ඉන්න වෙන වැඩ නැද්ද hutto.
තොගෙ ගොං thread වල common දෙයක් තොගෙ මතේ ට විරුද්ධ අදහස් කියන කොට ඌට personally මඩ ගහපු comment විතරයි තොගෙ තියෙන්නේ.
මොලේ අඩු කම උබේ ගොඩක් උන්ට තේරිලා තියෙන්නෙ. ඒකයි reply නැත්තෙ.
හිතාගෙන ඉන්නේ මහා උසස් කියලා. හැබැයි අඩු කුලේ පුක් මොළ පුස්සක් විතරයි
උබලා වගේ එවුන් ඉපදිලා තියෙන්නෙ bite වෙන්න
මෙහෙමයි ඉතින්. උබට මානසික ලෙඩා කියල අනිත් එවුන් කියන එක වැරදියි. ඒත් බෙහෙත් ගනින් වෙලාවට.
උබ පුක පද්ද පද්ද ඇවිදින්නෙ උබේ ඉතින් උපන්න මොහොතෙ ඉදල පොන්නය නිසා.
ඒත් උබට පොන්නප්පු කියන එක වැරදියි ගමේ මිනිස්සු.
ත්රෙඩ් එක දැනටමත් බම්ප් කරල තියෙන්නෙ අනිත් අය.
උබ වගේ මෝඩ මොල නෙමෙයි අනිත් උන්ට තියෙන්නෙ.
ගිහින් බලපන් ඒ ත්රෙඩ් එකට.