පර්යේශකයෙක් (විද්‍යාඥයෙක්) වෙමුද.ද.ද? වෙමු වෙමු

Tramadol

Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,036
    8,370
    113
    Kotahena
    මොඩ අප්පු ගෙ ගොං සිතැඟි thread වලට bump dada ඉන්න වෙන වැඩ නැද්ද hutto.

    තොගෙ ගොං thread වල common දෙයක් තොගෙ මතේ ට විරුද්ධ අදහස් කියන කොට ඌට personally මඩ ගහපු comment විතරයි තොගෙ තියෙන්නේ.

    මොලේ අඩු කම උබේ ගොඩක් උන්ට තේරිලා තියෙන්නෙ. ඒකයි reply නැත්තෙ.

    හිතාගෙන ඉන්නේ මහා උසස් කියලා. හැබැයි අඩු කුලේ පුක් මොළ පුස්සක් විතරයි

    උබලා වගේ එවුන් ඉපදිලා තියෙන්නෙ bite වෙන්න
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,840
    6,105
    113
    මොඩ අප්පු ගෙ ගොං සිතැඟි thread වලට bump dada ඉන්න වෙන වැඩ නැද්ද hutto.

    තොගෙ ගොං thread වල common දෙයක් තොගෙ මතේ ට විරුද්ධ අදහස් කියන කොට ඌට personally මඩ ගහපු comment විතරයි තොගෙ තියෙන්නේ.

    මොලේ අඩු කම උබේ ගොඩක් උන්ට තේරිලා තියෙන්නෙ. ඒකයි reply නැත්තෙ.

    හිතාගෙන ඉන්නේ මහා උසස් කියලා. හැබැයි අඩු කුලේ පුක් මොළ පුස්සක් විතරයි

    උබලා වගේ එවුන් ඉපදිලා තියෙන්නෙ bite වෙන්න

    මෙහෙමයි ඉතින්. උබට මානසික ලෙඩා කියල අනිත් එවුන් කියන එක වැරදියි. ඒත් බෙහෙත් ගනින් වෙලාවට.

    උබ පුක පද්ද පද්ද ඇවිදින්නෙ උබේ ඉතින් උපන්න මොහොතෙ ඉදල පොන්නය නිසා.

    ඒත් උබට පොන්නප්පු කියන එක වැරදියි ගමේ මිනිස්සු. 😏

    ත්‍රෙඩ් එක දැනටමත් බම්ප් කරල තියෙන්නෙ අනිත් අය.

    උබ වගේ මෝඩ මොල නෙමෙයි අනිත් උන්ට තියෙන්නෙ.

    ගිහින් බලපන් ඒ ත්‍රෙඩ් එකට.
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,840
    6,105
    113
    උඹ ශේපක් දාල දෙනව නං දාන්නං නැත්තං ඩයින කල්ල වඩන් කෑවොත් අපි පව්නෙ බං

    ඔව් ඔව්.

    ඒකට ගිහිල්ල බම්ප් එකක් දැම්මොත් මම ඩයිනොට කියන්නම් උබව කන්න එපා කියල 🦖😁
     
    • Love
    Reactions: nidarsha91