පරිගණක වැඩ්ඩෝ එන්ඩෝ! CCTV එකේ තියෙන දෙයක්..

@119

Well-known member
  • Jul 16, 2010
    2,123
    331
    83
    උබ හොටෙල් එකක නේද වැඩ කරන්නේ..අනුන්ගේ ජොබ් වලට කෙලින්න එපා..සද්ද නතුව මුලින් අවවාදයක් දීපන්...එහෙම නම්..වෙන කෙස් එකක් නම් මේ තියෙන්නේ ඩොලර් කොලයක් වගේ

    නැහැ බං....මේක ඒ වගේ කේස් එකක් නෙවෙයි :dull:
     

    rock pora

    Well-known member
  • May 18, 2011
    11,947
    2,792
    113
    ###~.:::.සියනෑ කෝරළේ.::.~##
    kawuda online nondi une?
    aththa jeewithe kage kawudha kiyala nodana?
    HashiniBM kiyana kena :P
    haha aththa jivithe nemeine me,meka elakiriya,eke oyage nama HashiniBM :D


    weed_5_large.jpg

    11.gif
    11.gif
    11.gif
    :baffled::baffled::baffled::rofl:



    aththane kiwwe
    thread ekata bump keeyak dammath
    kuthuhalaya nisa balanna witharak video eka illuwath
    oka karala dewidha kawuru hari?
    ehema kiyanna ba ithn,elakiriye innava karala dena ayath nokarana ayath,kohoma hari methana kathava oyage bulath vita case ekane :P