පරිගණක වැඩ්ඩෝ එන්ඩෝ! CCTV එකේ තියෙන දෙයක්..

MNV

Member
Nov 1, 2012
4,237
327
0
192.168.1.15
kawuda online nondi une?
aththa jeewithe kage kawudha kiyala nodana?

weed_5_large.jpg

11.gif
11.gif
11.gif
 
aththane kiwwe
thread ekata bump keeyak dammath
kuthuhalaya nisa balanna witharak video eka illuwath
oka karala dewidha kawuru hari?

You have a valid point :yes: But let's see this problem from a different angle

there was this guy X who came up with this problem
Problem : machan how to detect the note in this particular picture?

Y answered : THis is related to Video processing, Image processing. Gaussian smoothing, edge detection and blah blah.
(he tried using his own software but, the frame was not that helping. He was too busy so he gave it up.)

z answered : This requires algorithim buliding ( THis is a good one) It is the same thing that Y has said

C answered: why can't you meet that person and ask about it?:rofl:


Y, Z both answers were correct, and z has agreed to check it later also.
But C ? what has she done?
At least Y Z answers are related to the particular problem, but c?

Just because some people give half answers, does not mean that they are same with the ones who do not know.

I will check this one too.But I am not so sure whether I can give the results.

 
Last edited:

HashiniBM

Member
Mar 12, 2016
863
62
0
You have a valid point :yes: But let's see this problem from a different angle

there was this guy X who came up with this problem
Problem : machan how to detect the note in this particular picture?

Y answered : THis is related to Video processing, Image processing. Gaussian smoothing, edge detection and blah blah.
(he tried using his own software but, the frame was not that helping. He was too busy so he gave it up.)

z answered : This requires algorithim buliding ( THis is a good one) It is the same thing that Y has said

C answered: why can't you meet that person and ask about it?:rofl:


Y, Z both answers were correct, and z has agreed to check it later also.
But C ? what has she done?
At least Y Z answers are related to the particular problem, but c?

Just because some people give half answers, does not mean that they are same with the ones who do not know.

I will check this one too.But I am not so sure whether I can give the results.

samahara welawata oka kelinma ahanne nathuwa waten goden ahala katinma alla gana puluwan awasthawak wennath puluwan ne. ekai ehema kiwwe. udhaharanayak widihata ape nadha ayya kenek italy yanna kiyala laksha 8k puuja karala thibba manussayekta. passe a manussaya kiwwa salli gaththe naha kiyala. issara hama cam ekema qulity adu nisa garage eka gawa video wela thibbe sallidha kos koladha kiyala hitha ganna bari ganina video ekak :rofl: a unata polisiye wada karapu dan ayin wela inna kenek waten goden ahaddi e manussayata kiyawila laksha 8 kathawa. kohoma hari salli labuna passe.

video ekak pahadili karanawata wada lesi wadak wenna puluwan katha karana eka :rolleyes:
 
samahara welawata oka kelinma ahanne nathuwa waten goden ahala katinma alla gana puluwan awasthawak wennath puluwan ne. ekai ehema kiwwe. udhaharanayak widihata ape nadha ayya kenek italy yanna kiyala laksha 8k puuja karala thibba manussayekta. passe a manussaya kiwwa salli gaththe naha kiyala. issara hama cam ekema qulity adu nisa garage eka gawa video wela thibbe sallidha kos koladha kiyala hitha ganna bari ganina video ekak :rofl: a unata polisiye wada karapu dan ayin wela inna kenek waten goden ahaddi e manussayata kiyawila laksha 8 kathawa. kohoma hari salli labuna passe.

video ekak pahadili karanawata wada lesi wadak wenna puluwan katha karana eka :rolleyes:

:) Seems like a valid point :)
 

patiencefox

Well-known member
  • Dec 23, 2011
    2,828
    569
    113
    Hole
    මේකයි මචංලා සිද්දිය CCTV එකක කියෙන වීඩියෝවක මුදල් නෝට්ටු වර්ගයක් අඳුන ගන්න ඕනේ..මේක මට නම් පැහැදිලිව පේන්නේ නැහැ.. මේකට විශේෂ පරිගණක දැනුමක් වගේම මෘදුකාංග පහසුකම් ඕනේ..හරියට අර කොලඹ කැම්පස් එකට යවලා බලවනවා වගේ...අන්න ඒ වගේ මේ විඩියෝ එක චෙක් කර ගන්න ඕනේ...එහෙම පුලුවන් අය කියන්ඩෝ...අනේ ලොකු උදව්වක්..මම ලින්ක් එක දෙන්නම්...


    උබ හොටෙල් එකක නේද වැඩ කරන්නේ..අනුන්ගේ ජොබ් වලට කෙලින්න එපා..සද්ද නතුව මුලින් අවවාදයක් දීපන්...එහෙම නම්..වෙන කෙස් එකක් නම් මේ තියෙන්නේ ඩොලර් කොලයක් වගේ