Gahanu Sanhathiyama ekai balan yaddifrom the Any key to this state.


Gahanu Sanhathiyama ekai balan yaddifrom the Any key to this state.


Gahanu Sanhathiyama ekai balan yaddifrom the Any key to this state.

ehema nam ithin nambuwa giya kiyala hitha gannameeka sallima newei ban....nambuwa pilibanda ekak
![]()

ehema nam ithin nambuwa giya kiyala hitha ganna
puluwan puluwan kiwwata karuruwath oka hariyata danan neme kiyanne





parissam venna deyak na ekkenek methana nondi vela inne,poddak apassata gihin balannakoithin ithin
mokadda une kiyanna ko apitath parissam wenna![]()


kawuda online nondi une?parissam venna deyak na ekkenek methana nondi vela inne,poddak apassata gihin balannako![]()
kawuda online nondi une?
aththa jeewithe kage kawudha kiyala nodana?
aththane kiwwe
machan image eke data pattern eka aran algorithm eka optimize karanna one.
tikak amaru wadak
oka rebuild karanna tiyenne.
mama karanna danne na.mama langa habai ok karana hati tutorial ekak tibba
aththane kiwwe
thread ekata bump keeyak dammath
kuthuhalaya nisa balanna witharak video eka illuwath
oka karala dewidha kawuru hari?

aththane kiwwe
thread ekata bump keeyak dammath
kuthuhalaya nisa balanna witharak video eka illuwath
oka karala dewidha kawuru hari?
But let's see this problem from a different angle
samahara welawata oka kelinma ahanne nathuwa waten goden ahala katinma alla gana puluwan awasthawak wennath puluwan ne. ekai ehema kiwwe. udhaharanayak widihata ape nadha ayya kenek italy yanna kiyala laksha 8k puuja karala thibba manussayekta. passe a manussaya kiwwa salli gaththe naha kiyala. issara hama cam ekema qulity adu nisa garage eka gawa video wela thibbe sallidha kos koladha kiyala hitha ganna bari ganina video ekakYou have a valid pointBut let's see this problem from a different angle
there was this guy X who came up with this problem
Problem : machan how to detect the note in this particular picture?
Y answered : THis is related to Video processing, Image processing. Gaussian smoothing, edge detection and blah blah.
(he tried using his own software but, the frame was not that helping. He was too busy so he gave it up.)
z answered : This requires algorithim buliding ( THis is a good one) It is the same thing that Y has said
C answered: why can't you meet that person and ask about it?
Y, Z both answers were correct, and z has agreed to check it later also.
But C ? what has she done?
At least Y Z answers are related to the particular problem, but c?
Just because some people give half answers, does not mean that they are same with the ones who do not know.
I will check this one too.But I am not so sure whether I can give the results.
a unata polisiye wada karapu dan ayin wela inna kenek waten goden ahaddi e manussayata kiyawila laksha 8 kathawa. kohoma hari salli labuna passe. 
samahara welawata oka kelinma ahanne nathuwa waten goden ahala katinma alla gana puluwan awasthawak wennath puluwan ne. ekai ehema kiwwe. udhaharanayak widihata ape nadha ayya kenek italy yanna kiyala laksha 8k puuja karala thibba manussayekta. passe a manussaya kiwwa salli gaththe naha kiyala. issara hama cam ekema qulity adu nisa garage eka gawa video wela thibbe sallidha kos koladha kiyala hitha ganna bari ganina video ekaka unata polisiye wada karapu dan ayin wela inna kenek waten goden ahaddi e manussayata kiyawila laksha 8 kathawa. kohoma hari salli labuna passe.
video ekak pahadili karanawata wada lesi wadak wenna puluwan katha karana eka![]()
Seems like a valid point 
මේකයි මචංලා සිද්දිය CCTV එකක කියෙන වීඩියෝවක මුදල් නෝට්ටු වර්ගයක් අඳුන ගන්න ඕනේ..මේක මට නම් පැහැදිලිව පේන්නේ නැහැ.. මේකට විශේෂ පරිගණක දැනුමක් වගේම මෘදුකාංග පහසුකම් ඕනේ..හරියට අර කොලඹ කැම්පස් එකට යවලා බලවනවා වගේ...අන්න ඒ වගේ මේ විඩියෝ එක චෙක් කර ගන්න ඕනේ...එහෙම පුලුවන් අය කියන්ඩෝ...අනේ ලොකු උදව්වක්..මම ලින්ක් එක දෙන්නම්...