පරිගනක වැඩ්ඩෝ එන්න හෙල්ප් එකක් ඔනේ?

ecashlkpro

Well-known member
  • Feb 8, 2018
    1,067
    437
    83
    පරිගනක වැඩ්ඩෝ එන්න හෙල්ප් එකක් ඔනේ?

    Help

    මගේ PC එක ඊයේ පෙරෙදා ඉදන් shoutdown කරට off wවෙන්නෙ නෑ නේ, අයෙම aouto start වෙනවා, හැබැයි dispaly එන්නේ නෑ, power එක ගලවලා අයේ on කරහම තමයි අයේ dispaly එන්නේ, මොකක්ද අව්ල? win 7 තියෙන්නේ, ram එකත් පිහදාලා ගැහුවා. :(
     

    vdilshan

    Well-known member
  • Apr 21, 2011
    1,653
    155
    63
    Colombo, LK
    Last edited:

    Ajith_Susantha

    Active member
  • Mar 6, 2019
    735
    145
    43
    asus board ekak da thiyenne ?
    mageth oka una, baluwama samahara asus board walata oya lede enawa kiyala net eke thiyenawa. mama BIOS update kalama hari giya. eth danatath indala hitala enawa, ganak na hard eka down wenakan indala UPS eka off karanawa ethakota :P
     

    ecashlkpro

    Well-known member
  • Feb 8, 2018
    1,067
    437
    83
    asus board ekak da thiyenne ?
    mageth oka una, baluwama samahara asus board walata oya lede enawa kiyala net eke thiyenawa. mama BIOS update kalama hari giya. eth danatath indala hitala enawa, ganak na hard eka down wenakan indala UPS eka off karanawa ethakota :P

    asus ekak, bios walata hari yanwada?