ප්‍රතිපත්තියේ ඉංගිරිසි කොපිය හොග් ගලා ගියා බන්

monson

Well-known member
  • May 7, 2007
    25,776
    28,920
    113
    :lol:

    g4Xh4Lq.png
     

    hirashgeff

    Well-known member
  • Jan 16, 2007
    22,188
    25,941
    113
    29
    ලොවෙත් නැති තැනක
    කෝ උඹලගෙ මහ එකාගෙ ප්‍රතිපත්ති ප්‍රකාශෙ?
    මෙහෙමනේ ඔක්කොටම කලින් දාන්න ඕනේ කියලා මේ වගේ ජෝක්ස් එකක් දාන්න ඕනේ නෑ බන්... රට්ටු හිනස්සන ජොක්ස් තියෙන්නේ.
     
    • Haha
    Reactions: Candid-B

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • මෙහෙමනේ ඔක්කොටම කලින් දාන්න ඕනේ කියලා මේ වගේ ජෝක්ස් එකක් දාන්න ඕනේ නෑ බන්... රට්ටු හිනස්සන ජොක්ස් තියෙන්නේ.
    හොග් ගාල නෙමේ පුක් ගාල ගියත්
    අපි අනුරට
     

    gannicuz

    Well-known member
  • Aug 8, 2024
    1,208
    1,598
    113
    මෙහෙමනේ ඔක්කොටම කලින් දාන්න ඕනේ කියලා මේ වගේ ජෝක්ස් එකක් දාන්න ඕනේ නෑ බන්... රට්ටු හිනස්සන ජොක්ස් තියෙන්නේ.

    මුලින් කියපන් පොන්ස් උබ ප්‍රතිපත්තියක් තියෙන මිනිහෙක්ද? 🤣🤣

    අවුරුදු දෙකකට කලින් පොනිල්ට කුනු බැනුම් බැනල දැන් රෙදි නැතුව කඩේ යන්නෙ 🤣
     
    • Haha
    Reactions: shenat

    nul

    Well-known member
  • Aug 7, 2017
    3,762
    5,003
    113
    ආහ් වාටි මූට්ටු ජෙප්පා. 🙈
    ආ අංජනම් හනුමන්ත තව මොනාවත් අංජනම් බැලුවෙ නැත්ද? 🤣🤣🤣. ගෝඨාභයට පුක උනත් දෙන්න කලින් අංජනම් බලන හැකියාව තිබ්බෙ නැත්ද බං.
     

    hirashgeff

    Well-known member
  • Jan 16, 2007
    22,188
    25,941
    113
    29
    ලොවෙත් නැති තැනක
    ගංජා විතරක් නෙවෙයි හෙරොයින් අයිස් ඔක්කොම කලවමේ ගහලා....

    ස්ත්‍රීන්ගේ ශරීරය සහ හැසිරිම පාලනය කිරිම

    සමන්මලි ගුනසිංහ සරලව කිව්ව එක මෙයාලා පොඩ්ඩක් සංකිර්ණව කියලා



    457012942_527317719750857_5718214007291102590_n.jpg
     

    kamatha

    Well-known member
  • Dec 22, 2008
    1,839
    948
    113
    Ado mewa wachana vithrayi lanka we kranna puluwan dewal nowe.

    Gotata rella heduneth oya wagema thamayi

    mathakane una de.

    Minissu hithanne mun magic karayo kiyala.

    aye kelawaganna one nam system eka wenas karanna chande deepalla

    mata nam awulak ne chande iwara wenna kalin wena ratakata yanna puluwan potak padiala thiyenne

    budu saranayi, jesu pihitayi
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,661
    75,728
    113
    හොග් ගලා ගිහින්
    https://www.npp.lk/en/policies/npppolicystatement

    තොපි සැරින් සැරේට ඕක chatgpt එකට දාල රෙදි ගලවන නිසා chatgpt එකෙන්ම කියන්න ඇති අයින් කරලා සිංහලෙන් ලියපන් කියලා 🤭 🤭

    මට බෑ හුත්තො මාව මරපාන්.

    වාට්ටි මූට්ටු.. මේක කරලා තියෙන්නේ madura online eken එකක්.



    https://www.maduraonline.com/?find=seamless




    457254309_10224481098844249_6520555667627410869_n.jpg

    @yapa100 @shenat @Kumbhakarna22 හුත්තිගෙ පුතාල ටික මෙහාට වරෙන්, තොපි ielts කලා නේද? මහ පොන්නයට ඉංග්‍රීසි ටිකක් කියලා දීපල්ලා. 🤭🤭
    ------ Post added on Aug 27, 2024 at 11:17 PM

    ගංජා විතරක් නෙවෙයි හෙරොයින් අයිස් ඔක්කොම කලවමේ ගහලා....

    ස්ත්‍රීන්ගේ ශරීරය සහ හැසිරිම පාලනය කිරිම

    සමන්මලි ගුනසිංහ සරලව කිව්ව එක මෙයාලා පොඩ්ඩක් සංකිර්ණව කියලා



    457012942_527317719750857_5718214007291102590_n.jpg

    නානලගෙ රෙවෙන සීන් එකක් තියෙන්නෙ. ඒ ඡන්ද ටිකත් හොග් ගාල යවාගන්න හදන්නේ 🤭 🤭
    ------ Post added on Aug 27, 2024 at 11:18 PM
     
    • Haha
    Reactions: hirashgeff