සිහින විමන් වල කවුලු පියන් ඇරුනම
අනන්තයට යනවාමයි ඒ මොහොතෙම
RIP Legend![]()

Sira kathawa..Rest in Peace Legend,, aparade live concert ekak balanna yanna bari unane bn..
btw, avoid Ragama Rohala at any cost..
ape seeyath merila thiyenne ehe.. arshes operation ekakin passse germ infection ekak welaඔව් බං ටිකක් අමාරු ලෙඩකට ඔය හුත්තෙ රාගම හොස්පිට්ල් එකට ගියා කියන්නෙ අනිවා පෙට්ටියෙ එලියට එන්නෙ
karapitiyeth loku wenasak ne.. mage yaluwekge akka kenek unna VOG.. lamai merenawa daranna amarui kiyala ain una..රාගම මොකක් හරි කරුමයක් තියෙනව, වයිෆ්ගෙ පවුලෙන්නුත් දෙන්නෙක් පෙට්ටියෙ ආවෙ.
ටීචින් හොස්පිට්ල් එකක් නිසා එහෙම වෙනව කියනව, ඒත් කරාපිටියෙ එහෙම අවුලක් නැහැ. රාගමට වඩා ගොඩක් දුර පලාත් වලිනුත් සෙනග එනව ඒකට. කරාපිටියෙ ගොඩක්ම කලක් හිටපු ඩිරෙක්ටර්ත් රාගමට මාරු කලාට පස්සෙ කලින්ම රිටයර් උනා. මොකක් හරි අවුලක් ඇති
Sira kathawa..
Ragama, Karapitiya both
ape seeyath merila thiyenne ehe.. arshes operation ekakin passse germ infection ekak wela
------ Post added on Sep 11, 2024 at 11:33 AM
karapitiyeth loku wenasak ne.. mage yaluwekge akka kenek unna VOG.. lamai merenawa daranna amarui kiyala ain una..
mage wena hodama yaluwekge 1 year puthek nethi una me year eke.. maha ledakata neme admit une
------ Post added on Sep 11, 2024 at 11:35 AM
ඉන්සුවරන්ස් වාරිකේ දාන්න මතක් උනා මේක දැකලකොළඹ ජෙනරාල් එකට පස්සේ ලංකාවේ හොදම දෙක නේ බං ඔයSira kathawa..
Ragama, Karapitiya both
ape seeyath merila thiyenne ehe.. arshes operation ekakin passse germ infection ekak wela
------ Post added on Sep 11, 2024 at 11:33 AM
karapitiyeth loku wenasak ne.. mage yaluwekge akka kenek unna VOG.. lamai merenawa daranna amarui kiyala ain una..
mage wena hodama yaluwekge 1 year puthek nethi una me year eke.. maha ledakata neme admit une
------ Post added on Sep 11, 2024 at 11:35 AM
මෙහෙමයි ඉතිං ලෙඩ්ඩු වැඩි නිසා සහ case report වෙනව වැඩි නිසාද දන්නෙ නෑ.කොළඹ ජෙනරාල් එකට පස්සේ ලංකාවේ හොදම දෙක නේ බං ඔය
මාතර නම් අවුලක් නැහැ.