ප්‍රේමදාස උඩුගම්පොල කියන බිහිසුණු නිල ඝා

nicjosh83

Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    Wow hari lassanay, thawath hernayak dekkada? Long service leave indala PHD karala dawal heenath dakinawada nikama?

    Kamak ne ban ohoma hari heena dekapan...mokada umba wage harakek ta oowa eththata karanna puluwan kiyalada...

    තමන්ගේ මැට්ටම් තම් මැට්ටම් වස්තුව!!!
     

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    පොඩි කතාවක් කියන්නද...?


    හිතපන් මම උඹේ ගැනිත් එක්ක සංසර්ගයේ යෙදුන....උඹේ ගැනී සුරාන්ත කීපයකට පත් උන මම නිසා...එක ඇය ජීවිතේට නොලබපු වින්දනයක්....

    උඹ නොගිය තැන් වලට මම ගිහින් ඇයට හිතකුල්මත්වන, ගතට නව ප්‍රබෝදයක් දෙන සුවයක් ලබාදුන්නා...කොටින්ම ඇය G-Spot Stimiluation එකකට පවා පත් උනා....



    රෑ වැඩට ගිහිල්ල උදේ එන උඹට ගනිගේ ප්‍රබෝදමත් ගතිය තේරෙනවා...ඇයට නව ජීවයකින් පිරි ගොස්...
    උඹ කොහොම හරි හොයා ගන්නවා මම තමයි වැඩේ දුන්නේ කියල...

    උඹ මට ඇවිල්ල බනිනව...මේ උඩ පිස්සු කෙලල තියනවා වගේ...

    එත් මම දන්නවා උඹේ වචන වලින් ඇයට දුන්න සුරාන්ත නැවත ආපස්සට හරවන්න බැහැ කියල...

    ඉතින් මම සන්තෝසෙන් අහන ඉඳල උඹ ගියාම යේ උඹේ ප්රියම්බිකවට call එකක් දීල කියනවා මෙන්න මෙහෙම..

    තමන්ගේ මැට්ටම් තම් මැට්ටම් වස්තුව!!!

    :rofl::rofl::rofl:
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,759
    87,166
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    motivation eka denna thamai uge family ekata government eken shot eka dela thiyenne :dull:

    eka tamai ban.. matat ehema hitenawa.. :rolleyes: kohomath jepponge pitin yana jadakam karala tiyenawane godak un (UNP,SLFP saha wenath , private prashna thibuna un pawa)

    ehema karanam uta policiye loku power ekakuth thibuna nam karanna ona hari planak gahala oka kerewwa un marana eka.. :yes:

    ehema nathuwa anith un marana eka neweine.. aparade okata mechchara kalayak jeewath wenna dunneth.. :dull:
     

    Emoney_Help

    Member
    May 3, 2017
    1,586
    103
    0
    :yes::yes:

    mata puduma me kalakanniyawa mechchara kalayak marala nodapu eka :eek:

    ආතල් කෝටියයි..උගේ අම්මා මැරුවෙත් ආන්ඩුවේ කුළී ඝාතකයන් විසින්මයි. ඒක ඇවිල්ල සුදුසු චරිතයක්, ඉතා සුදුසු චරිතයක් කිරීමේ ක්‍රියාමාර්ගයක් විතරයි. (Motivation)

    තවත් පොලිස් මිනීමරුවෙක් තමයි. ගඩාෆි- නි.පො. එඩිසන් ගුණතිලක. පොඩි කාලෙම සිරිමාවෝගේ ඔත්තු කරුවෙක් වෙලා ඉඳලා, පොලීසිය ට බැඳිලා. උගේ පවුලේ එවුනුත් සමාන විදිහට මරලා, මේකා ඒකේ පලිය ගත්තා. තාම යහතින් ඉන්නවා. බලමු ඒකා මැරෙණ හැටි....


    Me kathawa nan man danne na. JVP eken karapu mini merum wahaganna kiyana kathawak wennath puluwan. Ehema nowennath puluwan. E kale ne oya 'Sudu Van' seen eka patan gaththe.


    Ape gewal laga nan e dawas wala police SI kenekwa marala dala thinawa JVP eken follow karan ewith Kegalle idan.
     
    Last edited:

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    eka tamai ban.. matat ehema hitenawa.. :rolleyes: kohomath jepponge pitin yana jadakam karala tiyenawane godak un (UNP,SLFP saha wenath , private prashna thibuna un pawa)

    ehema karanam uta policiye loku power ekakuth thibuna nam karanna ona hari planak gahala oka kerewwa un marana eka.. :yes:

    ehema nathuwa anith un marana eka neweine.. aparade okata mechchara kalayak jeewath wenna dunneth.. :dull:

    muge favourite ma killing styles dekak thibbalu, article ekaka thibbe, ekak, kana athulata ballpoint pen eka dala hayyen gahanawalu athulatama yanna, aye pen eka wadinne mole ethakota :sorry: anika pukata slon batayak bassala e bate dige katu kambiyak dala slon bate eliyata aragannawalu, then kambiya athule karakawanawalu, mu ahinsaka kollo ambanaka marala thiyenawa lu, and kello rape karala marala thiyenne, un kiyanawalu rape karata kamak na eth marnnepa kiyala, eth mu rape karala marala danawalu, mokada un eliyata gihin muta shot eka dewi kiyala hithana nisa, Kandy Mahawatta kiyana game eka dawasin 200+ marala thiyenawa mu, muge malli neda millennium city case eka army eka expose kare, hukana awajathaka family ekak muge mulu family ekama :yes:
     

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    Me kathawa nan man danne na. JVP eken karapu mini merum wahaganna kiyana kathawak wennath puluwan. Ehma nowennath puluwan.


    Ape gewal laga nan e dawas wala police SI kenekwa marala dala thinawa JVP eken follow karan ewith Kegalle idan.

    machan gini avi saha gini keli drama eka balapan, e kale pathale un police army unwa marala marapu ekage belle ellanawa "drohinta maranaya jvp" kiyala then ekata mattu wenne jeppo :P army police wala unge pawul pitin government eken marala thiyenawa mokada ethakota aniwa army police un jeppon gen revenge eka ganna nisa :yes: pathale,koti,jeppo,police,army,civilians la me okkoma ekineka fight karagena thiyenawa, totally a mess
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,759
    87,166
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    muge favourite ma killing styles dekak thibbalu, article ekaka thibbe, ekak, kana athulata ballpoint pen eka dala hayyen gahanawalu athulatama yanna, aye pen eka wadinne mole ethakota :sorry: anika pukata slon batayak bassala e bate dige katu kambiyak dala slon bate eliyata aragannawalu, then kambiya athule karakawanawalu, mu ahinsaka kollo ambanaka marala thiyenawa lu, and kello rape karala marala thiyenne, un kiyanawalu rape karata kamak na eth marnnepa kiyala, eth mu rape karala marala danawalu, mokada un eliyata gihin muta shot eka dewi kiyala hithana nisa, Kandy Mahawatta kiyana game eka dawasin 200+ marala thiyenawa mu, muge malli neda millennium city case eka army eka expose kare, hukana awajathaka family ekak muge mulu family ekama :yes:

    ow ban.. mamath ahuwa oya kathawa. mugen kawruwath paliganna gihin nane kalakanniya.. :dull: oka marenna tibune ekko wahanekata hari yatawela musalaya..
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    ow ban.. mamath ahuwa oya kathawa. mugen kawruwath paliganna gihin nane kalakanniya.. :dull: oka marenna tibune ekko wahanekata hari yatawela musalaya..

    අර ප්‍රේමදාසට බයේ ඉන්දියාවට පැනල ගියේ මු නේද ?
     

    shameera89

    Well-known member
  • Jun 26, 2013
    16,385
    12,663
    113
    Piliyandala
    අර ප්‍රේමදාසට බයේ ඉන්දියාවට පැනල ගියේ මු නේද ?

    ඔව් ප්‍රේමදාස මැරෙනකන් ඉඳල තමා ලංකාවට ඇවිල්ල තියෙන්නේ. හිටියනම් ප්‍රේමදාස මුට ෂොට් එක දීලා වේලාසනින්ම :yes::yes:
     

    Emoney_Help

    Member
    May 3, 2017
    1,586
    103
    0
    ඔව් ප්‍රේමදාස මැරෙනකන් ඉඳල තමා ලංකාවට ඇවිල්ල තියෙන්නේ. හිටියනම් ප්‍රේමදාස මුට ෂොට් එක දීලා වේලාසනින්ම :yes::yes:


    President Premadasa da? Moko moota shot eka denne? Premadasa la neda mini meruwa kiyanne?
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    ඔව් ප්‍රේමදාස මැරෙනකන් ඉඳල තමා ලංකාවට ඇවිල්ල තියෙන්නේ. හිටියනම් ප්‍රේමදාස මුට ෂොට් එක දීලා වේලාසනින්ම :yes::yes:

    අනිත් වැදගත්ම දේ..මුගේ මල්ලි තමයි millennium city පාවාදීමට සම්බන්ද....මුගේ මල්ලි රනිල් හාමුගේ set එකේ පොරක් වගේ....
     

    Emoney_Help

    Member
    May 3, 2017
    1,586
    103
    0
    machan gini avi saha gini keli drama eka balapan, e kale pathale un police army unwa marala marapu ekage belle ellanawa "drohinta maranaya jvp" kiyala then ekata mattu wenne jeppo :P army police wala unge pawul pitin government eken marala thiyenawa mokada ethakota aniwa army police un jeppon gen revenge eka ganna nisa :yes: pathale,koti,jeppo,police,army,civilians la me okkoma ekineka fight karagena thiyenawa, totally a mess


    Oya teledrama / films wala eththa thinawa kiyalada umba hithanne? Premadasa Anduwa / JVP okkoma mini meruwa. Wije Kumarathunga ta wedi thiyapu ekath JVP newei kiyanawa ne. Ape gewal laga JVP karayek thamai Wije Kumarathunga ta wedi thiyala thienneth. Mata nama mathaka na uge ape thathala kiyanawa.



    Man es deken dekala thinawa kollo Tyre wala dala puchchala thinawa anduwen. Kollanwa puchchanna issella genalla wedi thinawa ehila thinawa. Api godak podi ethakota.



    JVP eken wedi thiyapu minissunwa dekala thinawa mole keli eliyata enna UNP karayo kiyala. Ape thathata th wedi thiyanna awa Police kiyala.


    Oya 2 golloma mini maruwo. Oya 2 witharak newei 1971 Sirimawo ge kaleth dahas ganak kollo marala thinawa JVP kiyala.



    E kale kollo widiyata hitapu aya den godak merila hari jeewithe anthima kale hari inne. Eka nisa oya katha wediya eliyata enne na.



    71 passe Rohana Wijeweera wa lifetime imprisonment karala thibune. Kohoma hari JR thamai Rohana Wijeweera wa eliyata gaththe. Wijeweera eliyata awe nethnan me kerali gehilla wenne na godak durata. Godak denek thamath jeewathun athara innawa ehenan.
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: Romeoromeo

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    Oya teledrama / films wala eththa thinawa kiyalada umba hithanne? Premadasa Anduwa / JVP okkoma mini meruwa. Wije Kumarathunga ta wedi thiyapu ekath JVP newei kiyanawa ne. Ape gewal laga JVP karayek thamai Wije Kumarathunga ta wedi thiyala thienneth. Mata nama mathaka na uge ape thathala kiyanawa.



    Man es deken dekala thinawa kollo Tyre wala dala puchchala thinawa anduwen. Kollanwa puchchanna issella genalla wedi thinawa ehila thinawa. Api godak podi ethakota.



    JVP eken wedi thiyapu minissunwa dekala thinawa mole keli eliyata enna UNP karayo kiyala. Ape thathata th wedi thiyanna awa Police kiyala.


    Oya 2 golloma mini maruwo. Oya 2 witharak newei 1971 Sirimawo ge kaleth dahas ganak kollo marala thinawa JVP kiyala.



    E kale kollo widiyata hitapu aya den godak merila hari jeewithe anthima kale hari inne. Eka nisa oya katha wediya eliyata enne na.



    71 passe Rohana Wijeweera wa lifetime imprisonment karala thibune. Kohoma hari JR thamai Rohana Wijeweera wa eliyata gaththe. Wijeweera eliyata awe nethnan me kerali gehilla wenne na godak durata. Godak denek thamath jeewathun athara innawa ehenan.
    mama kiyanne na jeppo ahinsakayo kiyala, unuth mini marala thiyenawa, habai anduwe un kiyanne jeppo witharak mini maruwa wage kathawak ne, jeppo maruwata wada marala thiyenawa anduwen, gewal wala prashna nisa/ pathale un margatta ewa oya hama ekama anthimata awith thiyenne jvp account ekata, jeppoth balu wada kara ratata watina minissu marala damma, ara tele drama eka balapan eke 100% aththa nowenna puluwan but hoda idea ekak enawa e kale una dewal gana
     

    shameera89

    Well-known member
  • Jun 26, 2013
    16,385
    12,663
    113
    Piliyandala
    mugen karapu wada leak wei kiyala Preme muta shot eka denna hadanakota thamai malu bottuwen India gihin thiyenne :yes::yes::yes:

    මූ හිටියනම් ප්‍රේමදාසගේ ප්‍රතිරූපෙට හානියක් වෙන නිසා තමයි මූව මරන්න හෙව්වේ
    :yes::yes:
     

    jaliyaela

    Active member
  • Jan 4, 2017
    533
    104
    43
    JVP මුල් කාලේ උන්ට හැමෝම උදවු කරා
    ඒ දැනගත්ත UNP මිනීමරුවෝ කරේ එකිනෙකා කෙටෙවුවා
    සිංහල මිනිස්සු හැමෝම අසමගි කරා
    සිංහල එවුන් පට්ට මොඩයෝනේ ඉතින් එක එකා මරාගත්ත
    ඒ අතරේ UNP මිනීමරුවෝ JVP මිනීමරුවෝ ඉවර කරා
    දැනුත් වෙන්නේ ඒක
    ඔය හැම කුමන්ත්‍රනයක් ම දන්නවා මහබැංකු මහා හොර
    ඔය දාමයේ අන්තිම පුරුක

     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: jayanathek