පාඩම් කරන්න ඒවා මතක තියා ගන්න කරන්න පුලුව&#350

SANI99

Member
Mar 22, 2012
1,207
77
0
yokohama
මම දැනට කරන්නෙ පාට පාට පෑන් අරන් නෝට් ලියන එක ඒ උනාට ඒකට වෙලා යනව වැඩී.
.තව කෙටි සටහන් එහෙම ගහනව ඒ උනාට සමහර වෙලාවට ඒවා නෝට් එකට වඩා දිග වෙනව :confused::confused:
දැනට යන්තම් අටවගෙන වගේ EXAM ටික ගොඩ දානවා.
. නැද්ද මේවට වඩා හොද විධි..:cool:

බම්පියක් වත් දාල යන්න මචන්ලා.:rolleyes:
uba padam karana widiha ahanne nathiwa
karana exam ekai ekata adala subjects
elakiriye sakachcha keruwanum hodai
 

Proxies

Well-known member
  • Jan 16, 2009
    10,118
    364
    83
    "Magema lokeka"
    Machan eka ekata padam karanna widi thiyanawa...Samahara ayata ahapu gaman mathakai.thawa ekekta dekkama mathakai,thawa ekekta liyala mathaka thiyaganna puluwan,Samahara ewunta aniwa practicaly karala balannama o ne..:POya wage scene tiyanawa....Umbata hariyana widiha therum aragena behelama wede karapan...aniwa goda yai.....:yes::yes::yes::yes:
     
    යකෝ තොපිට විබාගේ කරන්න ඕනේ නම මේ දානේ පැත්තකින් තියපන්,කොම්පුටර් එක්ක විබාග කරන්න බෑ,පීසී එක ගලවල අරන් තියපන්.නැත්තනම් තොපි කරන ටිකවත් මතක හිටින්නේ නෑ.