naha machan mama pm damme naha.mama link eka balanna issela ubata thank kele.baluwayin passe ,ubalage ithihasa katha dura idan ahan hitiya nisa pm kele naha.
Sorry wenna one

Okata pm danna epa.oka a paththe thamai hitiye.u ammala mathak karai ahuwoth uba fake kiyala hithala.