Wtfඅායෙ අහන්න දෙයක් නෑ බං. කෙල්ලගෙ නම නිවර්තනා අංජානි. විහිළුවට වගේ ChatGPT එකෙන් අැහුවා. මුලින් නම් ethical concerns ගැන කිය කිය පුක දුන්නා. හැබැයි හොඳවැයින් දෙකක් කියලා ගත්තාම ඕනම දෙයක් දැන ගන්න පුළුවන්.
උඹලත් සෑහෙන පරිස්සමින්. අපි නොහිතන විදිහෙ data ප්රමාණයක් මුන් ගාව තියෙනවා වගේ. දැන් නම් බයෙත් බෑ වගේ. Location access, social media දාන දේවල් ගැන සෑහෙන පරිස්සම් වෙයන්. මටත් මේ මට්ටමට මේක කඩන්න පුළුවන් නම් මට වඩා මොළේ තියෙන එකෙක්ට මීට වඩා සෑහෙන දරුණු වැඩවලට මේවා පාවිච්ච් කරන්න පුළුවන් වෙයි.
![]()