පාරවල් හිටින්න මුහුදේ නැව් යන්නම ඕනෙද.??(+21 ප&#3512

Vampire

Well-known member
  • Aug 8, 2009
    2,860
    379
    83
    හාමු ළග
    වැරදියි... ගග දිගේ ගිහිල්ලා කෙල්ලෙක් බඩ වෙන්නේ නැහැ..ඩොකෙක්ගෙන් අහලා දැනගන්න.. ඔය ප්‍රශ්නේ අපි 10 වසරදි සර් ගෙන් අහලා හොදවයින් අහගත්තා
     
    • Like
    Reactions: luckyluke111

    luckyluke111

    Member
    Nov 16, 2012
    2,886
    1,546
    0
    වැරදියි... ගග දිගේ ගිහිල්ලා කෙල්ලෙක් බඩ වෙන්නේ නැහැ..ඩොකෙක්ගෙන් අහලා දැනගන්න.. ඔය ප්‍රශ්නේ අපි 10 වසරදි සර් ගෙන් අහලා හොදවයින් අහගත්තා

    Adahasata thax saho... Eth oya mama daapu tread eka boruwak nemei damme... Hodatama sure nisai damme... MOkada uba oya ahanna kiyana jaathiye ekekuge knowledge eka matath tiyana nisai... Mokada mamath helth sector ekata directly involve wechcha kenek.... Anika ban 10 wasara sir gen ohoma ekak ahuwama kiyalaa devida ban aten poththen nomeeru podi unta...??? Anika A/L bio walath confident samahara than wala pacha ugannana eke Oka wenawai kiyanna ethanin ehaata daniimak tibiyaa yuthui... Anyway hangi hangi rep kapana Po@#$yo athare ubawage manussa kamak tiyena kollek dakkama adambarai macho... Thumbs UP.......
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: Vampire

    Vampire

    Well-known member
  • Aug 8, 2009
    2,860
    379
    83
    හාමු ළග

    Adahasata thax saho... Eth oya mama daapu tread eka boruwak nemei damme... Hodatama sure nisai damme... MOkada uba oya ahanna kiyana jaathiye ekekuge knowledge eka matath tiyana nisai... Mokada mamath helth sector ekata directly involve wechcha kenek.... Anika ban 10 wasara sir gen ohoma ekak ahuwama kiyalaa devida ban aten poththen nomeeru podi unta...??? Anika A/L bio walath confident samahara than wala pacha ugannana eke Oka wenawai kiyanna ethanin ehaata daniimak tibiyaa yuthui... Anyway hangi hangi rep kapana Po@#$yo athare ubawage manussa kamak tiyena kollek dakkama adambarai macho... Thumbs UP.......

    +4
     

    king_pandukabaya

    Well-known member
  • Apr 20, 2010
    13,465
    891
    113
    Colombo
    පට්ටනේ මචන්.
    සිරාවටම පැහැදිළි කරලා දීලා තියෙනව.
    උඹව හොඳයි නාරිවේද හා ප්‍රසව වෛද්‍යවරයෙක් කරන්න
     

    Java00

    Well-known member
  • Jun 22, 2008
    5,214
    152
    63
    colombo 07
    :lol::lol:
    වැඩ්ඩා;13923865 said:
    :shocked::shocked:
    යකෝ මු නම් දෙවියෙක් නෙමේ දේවාලයක්... අපේ උන්ව විද්‍යායවට මු ලගට ක්ලාස් යැව්වා නම් A එකක් ශුවර්නේ බන්....
    :lol::lol::lol: