පැට්‍රල්,ඩීසල් තියනවද බලපල්ලා...

HKavinda

Well-known member
  • Dec 23, 2013
    54,584
    21,155
    113
    Panadura
    හොඳ වෙලාවට ioc ෂෙඩ් ටික තියෙන්නේ , නැත්නම් අනාතයි බන් , දැන් ඔය ඉන්දියාවට බදු දෙන්න හදන තෙල් ටැංකි ටික අවුරුදු ගානක් තිස්සේ අතඇරලා තියෙන්නේ , ඕකුන් කවදාවත් ස්ට්‍රයික් කරේ නෑ ඔය තෙල් ටැංකි ටික ප්‍රයෝජනයට ගන්න කියලා

    තෙල් නැතිනම් නිකන් ඉන්නවා මිසක්
    ඔය IOC එකේ ජරාව ගහන්නේ කව්ද
     

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    හෙට අනිද්දා ආයෙත් දොස්තරලා ස්ට්‍රයික් කරනවලු
    තැපෑලත් ආයෙ පටන් ගන්නවලු
    ගුරුවරුත් මොකද්ද එකකට නාහෙන් අඬ අඬ ඉන්නේ

    සේරම උන් මොනා හරි අල්ලන් ස්ට්‍රයික් කරනවා
    :eek:

    hamotamapasna podiminiha lewa kanawa ithin oyita wada dewalissarahata weyi me kameta giyoth
     

    HKavinda

    Well-known member
  • Dec 23, 2013
    54,584
    21,155
    113
    Panadura
    reputation_neg.gif
    පැට්‍රල්,ඩීසල් තියනවද... 07-25-2017 12:12 PM mahindata kiyala puke araganin

    රෙප් කපපු පොන්නයට කියන්නේ
    කැරි වේසිගේ පුතා රනිල්ට කියලා ඇරගත්තට
    අපි තෝ වගේ පොන්නයෝ නෙමේ ඇරගන්න
     

    I love JS

    Well-known member
  • Feb 23, 2016
    4,447
    375
    83
    oya ekakinwat doca marenawada :lol: policiye maama kenrkta heart attack ekak enawa.dan hora panna wageda :lol:

    anyway rep power eka 5anataya man hoyagatta man hitanne :)


    Dosthara ge athin leddu malama leddunge aithikarayo hospital ekata penala dostharawa maranna hadanakota dosthara ewilla hengenne police karaya piti passe ban.

    Dosthara ge job eka minissunta beheth karana eka. Nomile kanna bonna deela nomile ugannanne ekai. Police karayata beheth nokara hitiyoth dostharata hire yanna puluwan, noennama yannath puluwan
    :)

    :yes::yes:
    ow, bari nam wesige puthala kuburu kotanna palayawu... India wen doctorsla genawa yako api :angry:
     

    SheltonKolla

    Well-known member
  • Jul 31, 2007
    786
    356
    63
    මොකෝ ඉන්දියන් කාරයෙක්ට කියලා උඹේ පුක මහන්න බැරි තරමටම ඉරා ගත්තා නේද?

    තෝ 06-19-2013 එලකිරියෙන් යනවා කියල කිඋව නේද ? මේ තියෙන්නේ
    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1562012


    මෙතන පුක දෙන්නේ නැතිව පලයන් පොන්නයෝ

    :lol::lol::lol:
     

    Arrow11

    Well-known member
  • May 24, 2014
    22,217
    1,659
    113
    හීන මාලිගාවේ ❤❤
    reputation_neg.gif
    පැට්‍රල්,ඩීසල් තියනවද... 07-25-2017 12:12 PM mahindata kiyala puke araganin

    රෙප් කපපු පොන්නයට කියන්නේ
    කැරි වේසිගේ පුතා රනිල්ට කියලා ඇරගත්තට
    අපි තෝ වගේ පොන්නයෝ නෙමේ ඇරගන්න
    mageth 2nek kapala ban.munta kondak na:baffled:ranil ge *te lewana kana unuth u wagema napunsakayo wenna athine.dan redda ussan enna epa mahindata kade giya kiyala.ekath ochcharama tama.e namba tama me prashne arambaya kale :growl:
     

    Arrow11

    Well-known member
  • May 24, 2014
    22,217
    1,659
    113
    හීන මාලිගාවේ ❤❤
    Army police low ranking officers lage olu hadala tyenne bn mindset eka order eka mokakda hodanaraka adala ne krpn kiyana thanata oluwa hadala tynne ekai oya...thawa auruddak yaddi campus eken docala pass out wenne nathi unama thma kastiyata me aula hariytma therenne....
    kattiya vijaya kumarayege ratin docla genawalu.
    harinam mehe docala ekka maragena marena tarahen inna ona ekek man.mata una wadak nisa jiwithetama balapana prashnayak una:(.eth kawadawat ape docalata wada indiawe aya man hodai kiyanna yanne na :baffled:
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    petroleum workers have certain reason to strike

    but doctors :oo::oo:

    Mama nam kiyanne GMOA eke maha ponnayo set ekata pissu. Kochchara Strike kiwwath Rajitha pakaya dannawa all the emmergencies well manage wenawa kiyala. Wenadeyak wenna kiyala continuous strike ekak kalanam all the emmergencies pawa atha arala daala marena tharamak mariyalla kiyala oya Ponna Rajithayai Government ekai ballo wage ballo wage paya 24 k yannath kalin all the terms walata agree wenawa. Me pakayala hamaddaama token strikui ptotests ui. Adath ekak Colombo wala hawasata. AMS ekath continuous strike ekakata kamathi ward completely wahala Hospital paththa palayhe navith PP noya strike karanna. Anna ehema kaloth edata Lankawe marena gaana payak me eka payak athule ubalata hithaa gannawath baha. Anna eka tamai dan karanna one me ponna GMOA eke maha pakayalata pissu
     
    Last edited:

    I love JS

    Well-known member
  • Feb 23, 2016
    4,447
    375
    83
    :baffled::baffled:good luck with that bro.
    maha barathaye alto bulto rata gahana lankawata echcharane adu.dostaralath gennamu :baffled:

    Kohomada Indian Doctrosla gedaratama awilla beheth deela oluwath atha gala yaddi :P lankawe dokalata higa kanna thamai wenne ethakota :lol:

    ps: rata yanawa kiyanna nam epa :lol: api dannawa rata yana widiha :P
     

    I love JS

    Well-known member
  • Feb 23, 2016
    4,447
    375
    83
    Mama nam kiyanne GMOA eke maha ponnayo set ekata pissu. Kochchara Strike kiwwath Rajitha pakaya dannawa all the emmergencies well manage wenawa kiyala. Wenadeyak wenna kiyala continuous strike ekak kalanam all the emmergencies pawa atha arala daala marena tharamak mariyalla kiyala oya Ponna Rajithayai Government ekai ballo wage ballo wage paya 24 k yannath kalin all the terms walata agree wenawa. Me pakayala hamaddaama token strikui ptotests ui. Adath ekak Colombo wala hawasata. AMS ekath continuous strike ekakata kamathi ward completely wahala Hospital paththa palayhe navith PP noya strike karanna. Anna ehema kaloth edata Lankawe marena gaana payak me eka payak athule ubalata hithaa gannawath baha. Anna eka tamai dan karanna one me ponna GMOA eke maha pakayalata pissu

    ubala puluwan nam ubalage maha ewun ekka ekathu wela ehema strike ekak karala balapanko mokada wenne kiyala balanna... Consultant la nam adalama na... e minissu nam maaarai man personally danna nisa :yes::yes: me lapayi sipai mbbs karayo thamai kuhakoa ballo
     
    May 7, 2016
    12,338
    1,004
    0
    තොප්පිගල
    Mama nam kiyanne GMOA eke maha ponnayo set ekata pissu. Kochchara Strike kiwwath Rajitha pakaya dannawa all the emmergencies well manage wenawa kiyala. Wenadeyak wenna kiyala continuous strike ekak kalanam all the emmergencies pawa atha arala daala marena tharamak mariyalla kiyala oya Ponna Rajithayai Government ekai ballo wage ballo wage paya 24 k yannath kalin all the terms walata agree wenawa. Me pakayala hamaddaama token strikui ptotests ui. Adath ekak Colombo wala hawasata. AMS ekath continuous strike ekakata kamathi ward completely wahala Hospital paththa palayhe navith PP noya strike karanna. Anna ehema kaloth edata Lankawe marena gaana payak me eka payak athule ubalata hithaa gannawath baha. Anna eka tamai dan karanna one me ponna GMOA eke maha pakayalata pissu

    doctors can try that method too
    but the end of the day they will be public enemy no 1 and
    they are gonna suffer like poor peoples too.
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    doctors can try that method too
    but the end of the day they will be public enemy no 1 and
    they are gonna suffer like poor peoples too.

    NCMC case ekedi uba dannawada dawas 20 + continuous strike ekak gihin win karalai NCMC TH Ragama kale kiyala?

    Godak minissu inne me gana danna apita support ekata ban. Media kaarayo daana drama ubala danne ne. Ubala ithin okata rawatenawa TV eke pennana nisa.
     

    your_love

    Well-known member
  • Apr 7, 2012
    14,118
    1
    11,129
    113
    Egypt wala wage Okkoma Minissu tika parata bahala gahagamuda? Ahuwena Ahuwena ekata Gahala Mara gamu. Deal or No deal? :lol::lol:


    _id1397328814_381136.jpg
     

    Vhp6385

    Well-known member
  • Nov 5, 2016
    2,123
    328
    83
    ubala puluwan nam ubalage maha ewun ekka ekathu wela ehema strike ekak karala balapanko mokada wenne kiyala balanna... Consultant la nam adalama na... e minissu nam maaarai man personally danna nisa :yes::yes: me lapayi sipai mbbs karayo thamai kuhakoa ballo
    :lol::lol::lol:
     

    Vhp6385

    Well-known member
  • Nov 5, 2016
    2,123
    328
    83
    පැට්‍රල්,ඩීසල් තියනවද... 07-25-2017 01:05 PM පලයන් පොන්න පකෝ වැඩක් බලා ගනිං පොන්නයා

    Hari bn ithin oka ochchara saren kiyanda one ne nh....hodin kiwanm yanawa lol yakooo:lol::lol::lol::nerd:
     

    PUKARIS

    Active member
  • Dec 12, 2016
    723
    78
    28
    doctors can try that method too
    but the end of the day they will be public enemy no 1 and
    they are gonna suffer like poor peoples too.

    This shit should be ended soon. Now this thing has come to a some kind of political and administrative war. GMOA can't directly go in to a continuous strike or to stop emergencies. Because Rajitha is looking forward for a such action and he is prepared for that and he is having a backup plan. If a single patient would die due to a TUA, then they are going to a legal action to take a court order againt GMOA. This is why they are protecting judges and give judges and police all the benefits to keep them in their side.

    This fight is not going to easy as winning Ragama. These days media is very much developed and Gvt. leaders are also don't care about the country's fortune. Rajitha wanted just to protect his ego and to earn as much as money and to revenge from his opponents.

    Situation is so complicated. just going to a contnuous TUA or to stopping emergencies won't work as easy as before, best practice is aware the public as much as possible.
     
    May 7, 2016
    12,338
    1,004
    0
    තොප්පිගල
    NCMC case ekedi uba dannawada dawas 20 + continuous strike ekak gihin win karalai NCMC TH Ragama kale kiyala?

    Godak minissu inne me gana danna apita support ekata ban. Media kaarayo daana drama ubala danne ne. Ubala ithin okata rawatenawa TV eke pennana nisa.

    tv eken balalma neme ban,
    man news balanneth na
    labbe chanal ekakwth balanne na
    kussiyata yaddi eddi tv eka dalanam eka diha balagena enwa withrayi

    uba kiwwa ekata mata denna thibba uththrayak me pukaris kiyala thiyenwa,

    me aanduwa amuthu anduwak ban
    strike karala ehema dinananne denne naa me inna haththa

    ubalagemayi nam katha wenne
    ledek marunoth ithin pawa enneth degollantamayi


    This shit should be ended soon. Now this thing has come to a some kind of political and administrative war. GMOA can't directly go in to a continuous strike or to stop emergencies. Because Rajitha is looking forward for a such action and he is prepared for that and he is having a backup plan. If a single patient would die due to a TUA, then they are going to a legal action to take a court order againt GMOA. This is why they are protecting judges and give judges and police all the benefits to keep them in their side.

    This fight is not going to easy as winning Ragama. These days media is very much developed and Gvt. leaders are also don't care about the country's fortune. Rajitha wanted just to protect his ego and to earn as much as money and to revenge from his opponents.

    Situation is so complicated. just going to a contnuous TUA or to stopping emergencies won't work as easy as before, best practice is aware the public as much as possible.

    tfs machan
    i agree with your comment 100%
    i do have the same idea.just like yours
    this is not gonna end well.:sorry::sorry: