පැට්‍රල්,ඩීසල් තියනවද බලපල්ලා...

Janith1994

Member
Jul 31, 2016
2,280
181
0
AL pass wela campus yanda epa kiyala nolabunu de anith unta labenwata ubta maara irisiyawak nh bn tyenne....ubwa balen AL fail krada kawruhari

Umbalane ban kawuru hari ekek salli gewala igena ganna ekata kelinna enne. Mathaka nethda gmoa strike keruwa sama sawukiya upadiya denna epa kiyala. :)
 

Janith1994

Member
Jul 31, 2016
2,280
181
0
Issarawela kiyana de therum ganda try ekak dpn ube process wenda yana wela wadi athi eka nisa tikak welawa arn therum ganda try ekak dpn mcn kalabalawela reply danna epa me thread pitin blna mole tyena unta ube brain capacity eka penawa bn....

Umbe brain capacity eka wedi hinda thamai mage reply eka, 2 parak quote karanne. :lol:
 
Last edited:
May 7, 2016
12,338
1,004
0
තොප්පිගල
Continuous karanna puluwan krama thiyenawa. Ewwa public daanna be. Nathnam uba kiyanne etha gamaka duppath ammekge thaththekge lamayek dennek ballo wage marenakan ponnayo wage balan inna kiyalada? Ahinsaka bohoma duppath pawulaka ekek dennek thamai maloth marenne oka nisa ekath medical student la. Just like Threema Wenura Nishmi Balan. GMOA eke inne politics oluwara dagena dagalana ponnayo set ekak. Unta okata clear solution ekak one ne ekai oya token kara kara doctors lawa minussunta epa karawanna try karanne.

ubalata ekata wirudda wenna puluwan ne
anika ehema continuous karalawath ehema ganna baa ban
ubata ehema upades dunnu consultant moda kathawak ne kiyala thiyenne.
rajithaya ranila balan inneth e wage situation ekak enakn
un senika indiywen hari doctala gennayi.
habayi dwasak dekak ho sathiyak gihin.
e pita un etca ekath sign karayi.

ublata wisandumak thiyenwanm thiyenne me course ekata normal people lawath ekathu karaganna eka.
e wagema anik government sewakayaoth.

e ekkama ara anthre inna p dial tika ayin karala dalaa medical student lata wenama enna kiyahan.

oya anthare ponna patawunta minissu kamathima naa

un rag denwa,deshpalane campus athule karanwaa,pare block karan pissu natanwa.

wada effective docla 4-5 denek hospital eke thiyala
emergency services ara

anith docla okkoma parata bahinwanam

anika me saitm eka nawaththanna neme kiyanna ona
eka rajeta aran eke igenaganna lamayinge course fee eka thwath adu karala eke standards hadanna kiyana eka.

ohoma karanna godak side wala ayage support eka onaa
e wagema mekata wadakata nathi ewunwa ayin karalama dahallaa

dan wenne ubala gmoa puppetla wena ekayi
rajithala unge wada karaganna ekayi
nikan boruwata ara campus ewun pare katu kana ekayi.

leddu marenna okkoma damala gahana eken wenne ubalta siyalla nathi wena seen ekak

e e banis walata e e kehel gedi walin salakanna ona:P:P

hoda wadakarana minimum damage plan ekakak set karagena meka goda dahalla.

politicianla ubalata wada minissunge athare inne un minissunwa ganata rawattala hinda.

:yes::yes:

Feeling sorry for all of us machan, Even 99% of doctors don't like to strike. they just need to end this thing in a good or bad way and to go to their regular works again.
GMOA cannot be there without doing anything when the university students are treated like some kind of stray animals. That thing should also be done to protect the status of profession. GMOA should protect future doctors that's why they are there. It's not wrong thing to strike. Petroleum union also have that right too.. The problem is government. gvt should protect the people in the country. that's their responsibility. If rajitha is acting for the poor patients as the way he should do, these thing will not come to this far. But today, rajitha is seem a representative of Nevil's.

rajitha and other politicians don't care about peoples or anything,
they only want money and power.
what we need is peoples rebellion toward this shit government.
to do this all the people need to honest and have a one certain goal.
and commitment

in Europe countries this will happen and they choose better leaders for their nations.
and people have a higher understand how the things should be run.
but Lankan people divided to many political parties and the care only about them self.
that need to be changed,
if not ,these scenarios will happen frequently and no matter how hard they try politicians will get an upper hand.
unite and be honest we can build our country with better future.

yep. mamath eeye 20-30m queue eke hitiya eth dukak na mokada e aya strike karanne e ayage wasiyakata newei

:):)
yes,they have good reason
 

I love JS

Well-known member
  • Feb 23, 2016
    4,447
    375
    83
    meke kottu gahana ekek raganawa nikan doctor wage :lol: meke apathaya wage kale noka wadak balaganin ban :rofl:
     

    I love JS

    Well-known member
  • Feb 23, 2016
    4,447
    375
    83
    man it kale matat oya okkoma dunna ban.eth ewa dila minissunta service ekak karanna kiwe nane mata ona widiyata hoyaganna nidahasa gov eken dunna :lol: itin dokalata witarak hostal denne aniwaren sewayakirima udesada??

    cmpz yana hama lamayatama dena ewata hullanna epa cmpz yanna bari una paliyata duka tama gon kamata cmpz yanna bari une :P mona karannada upan gon kama makanna bane :lol:

    uba nam aru kiwwath wage gothrika modayek ba :lol: ubata permit denawa? lamainta hodama scl? etc... nane? moda katha danna epa ban :lol:
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    ubalata ekata wirudda wenna puluwan ne
    anika ehema continuous karalawath ehema ganna baa ban
    ubata ehema upades dunnu consultant moda kathawak ne kiyala thiyenne.
    rajithaya ranila balan inneth e wage situation ekak enakn
    un senika indiywen hari doctala gennayi.
    habayi dwasak dekak ho sathiyak gihin.
    e pita un etca ekath sign karayi.

    ublata wisandumak thiyenwanm thiyenne me course ekata normal people lawath ekathu karaganna eka.
    e wagema anik government sewakayaoth.

    e ekkama ara anthre inna p dial tika ayin karala dalaa medical student lata wenama enna kiyahan.

    oya anthare ponna patawunta minissu kamathima naa

    un rag denwa,deshpalane campus athule karanwaa,pare block karan pissu natanwa.

    wada effective docla 4-5 denek hospital eke thiyala
    emergency services ara

    anith docla okkoma parata bahinwanam

    anika me saitm eka nawaththanna neme kiyanna ona
    eka rajeta aran eke igenaganna lamayinge course fee eka thwath adu karala eke standards hadanna kiyana eka.

    ohoma karanna godak side wala ayage support eka onaa
    e wagema mekata wadakata nathi ewunwa ayin karalama dahallaa

    dan wenne ubala gmoa puppetla wena ekayi
    rajithala unge wada karaganna ekayi
    nikan boruwata ara campus ewun pare katu kana ekayi.

    leddu marenna okkoma damala gahana eken wenne ubalta siyalla nathi wena seen ekak

    e e banis walata e e kehel gedi walin salakanna ona:P:P

    hoda wadakarana minimum damage plan ekakak set karagena meka goda dahalla.

    politicianla ubalata wada minissunge athare inne un minissunwa ganata rawattala hinda.

    wadak ne lokkaa oya gana lokuwata discuss karala. ada tibba strike eka unath I am not accepting. hama dama une strike kiyala ward wada kalara TV walin unge media sellanm balapu eka. godak minissu dan hithan inne SAITM rajayata aran kiyala Nevil F'do eka rajayata 10 years baddata gaththu ekata. Consultant kiwwe moda kathaawak wenna be mokada NCMC kale porath faq eke 3 years faculty wahala idala tiyenawa. porata experiance tiyenawa. will c
     

    I love JS

    Well-known member
  • Feb 23, 2016
    4,447
    375
    83
    dokek minihekta treat karane padiyata wada athma truptiya balagena :P ubata owa theren na tama itin ;)

    pa*yak balagena :lol: man doctorslagen respect karanne counsultanlata witharai ban.. 2.50 MBBS karayo danna labbak na.. hawas puka iragena PP karanne athma truptiyata wenna athi... ane ube logic.
     

    Vhp6385

    Well-known member
  • Nov 5, 2016
    2,123
    328
    83
    uba nam aru kiwwath wage gothrika modayek ba :lol: ubata permit denawa? lamainta hodama scl? etc... nane? moda katha danna epa ban :lol:

    Permit denneth docalata witharak nme scl walata prioratize wenneth docs la wtrak nme e job walata notmal degree tyena ayta ynda puluwan....etc. kyla nawaththuwe monada??? Bageta dangena liyawanda epa saho
     
    • Like
    Reactions: Ridila™

    I love JS

    Well-known member
  • Feb 23, 2016
    4,447
    375
    83
    Permit denneth docalata witharak nme scl walata prioratize wenneth docs la wtrak nme e job walata notmal degree tyena ayta ynda puluwan....etc. kyla nawaththuwe monada??? Bageta dangena liyawanda epa saho

    lankawe permit wadiyenma denne kaatada kiyala ubata machan amuthuwen kiyanna ona nane... eth anith degree walata wada medicine karapu unta loku thank denawane bn.. eke kisima awulak na ban apita eth e okkoma dewal aran minissunta ballo ganata salakana ekai awula..

    unta karanna bari nam nikan inna tibbane ban :growl:
     
    May 7, 2016
    12,338
    1,004
    0
    තොප්පිගල
    wadak ne lokkaa oya gana lokuwata discuss karala. ada tibba strike eka unath I am not accepting. hama dama une strike kiyala ward wada kalara TV walin unge media sellanm balapu eka. godak minissu dan hithan inne SAITM rajayata aran kiyala Nevil F'do eka rajayata 10 years baddata gaththu ekata. Consultant kiwwe moda kathaawak wenna be mokada NCMC kale porath faq eke 3 years faculty wahala idala tiyenawa. porata experiance tiyenawa. will c

    e kaleta e method eka harigiya wenna puluwan machan
    eth dan inna minissuyi
    poltikkoyi ekka ehema karanna puluwan weyida

    minissu godak thambila inne me anduwe wada hinda
    ethkota thwath mehema marala set wenakota unge tharaha ppita wenne politikkongen nemeyi ubalagen

    man dakka paththren rajithaya moolika wela saitm janasathu karana eka maha lokuwata dala thiyenwa
    dan dawas ganakata kalin

    kohoma pinthurayak da ethkota mawenne samanya minissunge hithe

    aththa kochchra wasan karanwada
    owwa mgarenna widiywal hoyaganna ona ban.
     
    Last edited:

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    e kaleta e method eka harigiya wenna puluwan machan
    eth dan inna minissuyi
    poltikkoyi ekka ehema karanna puluwan weyida

    minissu godak thambila inne me anduwe wada hinda
    ethkota thwath mehema marala set wenakota unge tharaha ppita wenne politikkongen nemeyi ubalagen

    man dakka paththren rajithaya moolika wela saitm janasathu karana eka maha lokuwata dala thiyenwa
    dan dawas ganakata kalin

    kohoma pinthurayak da ethkota mawenne samanya minissunge hithe

    aththa kochchra wasan karanwada
    owwa mgarenna widiywal hoyaganna ona ban.

    uba kiyana eka aththa. but I still believe what my boss is telling gonna works. But me government eka ahumkan denne ne. ahumkan dewanna puluwan ekama vidiha continuous with omitting all the emergency attentive.

    Ithin ball ubalata terenne nadda kochchara salliyak Nevil harahaa Rajitha SB Kiriella trio ekata enawaa athda kiyala TV eke add dadaa minissunge prathirupaya wenas karanna dena try eken.:no:
     

    PUKARIS

    Active member
  • Dec 12, 2016
    723
    78
    28
    මුං මේ petroleum strike එකට විසඳුමක් දීල නැද්ද තාම? හෙටත් strike ද දන්නෙ නෑ...:frown::frown::frown:
     
    May 7, 2016
    12,338
    1,004
    0
    තොප්පිගල
    uba kiyana eka aththa. but I still believe what my boss is telling gonna works. But me government eka ahumkan denne ne. ahumkan dewanna puluwan ekama vidiha continuous with omitting all the emergency attentive.

    Ithin ball ubalata terenne nadda kochchara salliyak Nevil harahaa Rajitha SB Kiriella trio ekata enawaa athda kiyala TV eke add dadaa minissunge prathirupaya wenas karanna dena try eken.:no:

    ubalate ehenan e method ekath try karala balanna puluwan

    parada karanna onaa ban oywage politikkoyi
    eka karannna nam amaru
    eth unta danenna deyak karanna puluwan
    minissunta ekathu wela
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    ubalate ehenan e method ekath try karala balanna puluwan

    parada karanna onaa ban oywage politikkoyi
    eka karannna nam amaru
    eth unta danenna deyak karanna puluwan
    minissunta ekathu wela

    Wadak ne mekema keeyak innawada ban politics jivithayama karagaththu gobbayo. Okun aye chandayak tibbath enawa nathnam paraada unath list eken enawa. Continuous kaloth hithata ekagawa koranna be ban apita. Amma thaththa wage minissu marenna dila balan inna puluwan kamak mata nam ne.
     
    May 7, 2016
    12,338
    1,004
    0
    තොප්පිගල
    Wadak ne mekema keeyak innawada ban politics jivithayama karagaththu gobbayo. Okun aye chandayak tibbath enawa nathnam paraada unath list eken enawa. Continuous kaloth hithata ekagawa koranna be ban apita. Amma thaththa wage minissu marenna dila balan inna puluwan kamak mata nam ne.

    bayida hired killer kenek ganna me thun kattuwagen ekekwath iwarayak karanna.
    lankaawe jothipalala nemeyi
    wena rataka professional buwekwa

    matanam eka thmayi danata pena ekama wisnduma

    mokad lankawe uttal bayiyo toyiyo jeppo kiyala bedenwa misak unite ekak nahane
     

    heshana

    Well-known member
  • Oct 13, 2009
    5,292
    371
    83
    මේ රජය හා ජනාධිපති (රාජිත සේනාරත්න) තරම් නාපු ජනාධිපති කෙනෙක් තවත් නැතුව ඇති.
    14 පොලේම ගූ

    :lol::lol: