Dosthara ta wadina gathawa mokakda ban?![]()
dokek minihekta treat karane padiyata wada athma truptiya balagena
ubata owa theren na tama itin 
Last edited:
Dosthara ta wadina gathawa mokakda ban?![]()
ubata owa theren na tama itin 
AL pass wela campus yanda epa kiyala nolabunu de anith unta labenwata ubta maara irisiyawak nh bn tyenne....ubwa balen AL fail krada kawruhari

Issarawela kiyana de therum ganda try ekak dpn ube process wenda yana wela wadi athi eka nisa tikak welawa arn therum ganda try ekak dpn mcn kalabalawela reply danna epa me thread pitin blna mole tyena unta ube brain capacity eka penawa bn....

Continuous karanna puluwan krama thiyenawa. Ewwa public daanna be. Nathnam uba kiyanne etha gamaka duppath ammekge thaththekge lamayek dennek ballo wage marenakan ponnayo wage balan inna kiyalada? Ahinsaka bohoma duppath pawulaka ekek dennek thamai maloth marenne oka nisa ekath medical student la. Just like Threema Wenura Nishmi Balan. GMOA eke inne politics oluwara dagena dagalana ponnayo set ekak. Unta okata clear solution ekak one ne ekai oya token kara kara doctors lawa minussunta epa karawanna try karanne.


Feeling sorry for all of us machan, Even 99% of doctors don't like to strike. they just need to end this thing in a good or bad way and to go to their regular works again.
GMOA cannot be there without doing anything when the university students are treated like some kind of stray animals. That thing should also be done to protect the status of profession. GMOA should protect future doctors that's why they are there. It's not wrong thing to strike. Petroleum union also have that right too.. The problem is government. gvt should protect the people in the country. that's their responsibility. If rajitha is acting for the poor patients as the way he should do, these thing will not come to this far. But today, rajitha is seem a representative of Nevil's.
yep. mamath eeye 20-30m queue eke hitiya eth dukak na mokada e aya strike karanne e ayage wasiyakata newei


meke kottu gahana ekek raganawa nikan doctor wagemeke apathaya wage kale noka wadak balaganin ban
![]()


man it kale matat oya okkoma dunna ban.eth ewa dila minissunta service ekak karanna kiwe nane mata ona widiyata hoyaganna nidahasa gov eken dunnaitin dokalata witarak hostal denne aniwaren sewayakirima udesada??
cmpz yana hama lamayatama dena ewata hullanna epa cmpz yanna bari una paliyata duka tama gon kamata cmpz yanna bari unemona karannada upan gon kama makanna bane
![]()
ubata permit denawa? lamainta hodama scl? etc... nane? moda katha danna epa ban 
ubalata ekata wirudda wenna puluwan ne
anika ehema continuous karalawath ehema ganna baa ban
ubata ehema upades dunnu consultant moda kathawak ne kiyala thiyenne.
rajithaya ranila balan inneth e wage situation ekak enakn
un senika indiywen hari doctala gennayi.
habayi dwasak dekak ho sathiyak gihin.
e pita un etca ekath sign karayi.
ublata wisandumak thiyenwanm thiyenne me course ekata normal people lawath ekathu karaganna eka.
e wagema anik government sewakayaoth.
e ekkama ara anthre inna p dial tika ayin karala dalaa medical student lata wenama enna kiyahan.
oya anthare ponna patawunta minissu kamathima naa
un rag denwa,deshpalane campus athule karanwaa,pare block karan pissu natanwa.
wada effective docla 4-5 denek hospital eke thiyala
emergency services ara
anith docla okkoma parata bahinwanam
anika me saitm eka nawaththanna neme kiyanna ona
eka rajeta aran eke igenaganna lamayinge course fee eka thwath adu karala eke standards hadanna kiyana eka.
ohoma karanna godak side wala ayage support eka onaa
e wagema mekata wadakata nathi ewunwa ayin karalama dahallaa
dan wenne ubala gmoa puppetla wena ekayi
rajithala unge wada karaganna ekayi
nikan boruwata ara campus ewun pare katu kana ekayi.
leddu marenna okkoma damala gahana eken wenne ubalta siyalla nathi wena seen ekak
e e banis walata e e kehel gedi walin salakanna ona
hoda wadakarana minimum damage plan ekakak set karagena meka goda dahalla.
politicianla ubalata wada minissunge athare inne un minissunwa ganata rawattala hinda.
dokek minihekta treat karane padiyata wada athma truptiya balagenaubata owa theren na tama itin
![]()
man doctorslagen respect karanne counsultanlata witharai ban.. 2.50 MBBS karayo danna labbak na.. hawas puka iragena PP karanne athma truptiyata wenna athi... ane ube logic. uba nam aru kiwwath wage gothrika modayek baubata permit denawa? lamainta hodama scl? etc... nane? moda katha danna epa ban
![]()
Permit denneth docalata witharak nme scl walata prioratize wenneth docs la wtrak nme e job walata notmal degree tyena ayta ynda puluwan....etc. kyla nawaththuwe monada??? Bageta dangena liyawanda epa saho

wadak ne lokkaa oya gana lokuwata discuss karala. ada tibba strike eka unath I am not accepting. hama dama une strike kiyala ward wada kalara TV walin unge media sellanm balapu eka. godak minissu dan hithan inne SAITM rajayata aran kiyala Nevil F'do eka rajayata 10 years baddata gaththu ekata. Consultant kiwwe moda kathaawak wenna be mokada NCMC kale porath faq eke 3 years faculty wahala idala tiyenawa. porata experiance tiyenawa. will c
e kaleta e method eka harigiya wenna puluwan machan
eth dan inna minissuyi
poltikkoyi ekka ehema karanna puluwan weyida
minissu godak thambila inne me anduwe wada hinda
ethkota thwath mehema marala set wenakota unge tharaha ppita wenne politikkongen nemeyi ubalagen
man dakka paththren rajithaya moolika wela saitm janasathu karana eka maha lokuwata dala thiyenwa
dan dawas ganakata kalin
kohoma pinthurayak da ethkota mawenne samanya minissunge hithe
aththa kochchra wasan karanwada
owwa mgarenna widiywal hoyaganna ona ban.

මුං මේ petroleum strike එකට විසඳුමක් දීල නැද්ද තාම? හෙටත් strike ද දන්නෙ නෑ...![]()
uba kiyana eka aththa. but I still believe what my boss is telling gonna works. But me government eka ahumkan denne ne. ahumkan dewanna puluwan ekama vidiha continuous with omitting all the emergency attentive.
Ithin ball ubalata terenne nadda kochchara salliyak Nevil harahaa Rajitha SB Kiriella trio ekata enawaa athda kiyala TV eke add dadaa minissunge prathirupaya wenas karanna dena try eken.![]()
ubalate ehenan e method ekath try karala balanna puluwan
parada karanna onaa ban oywage politikkoyi
eka karannna nam amaru
eth unta danenna deyak karanna puluwan
minissunta ekathu wela
Wadak ne mekema keeyak innawada ban politics jivithayama karagaththu gobbayo. Okun aye chandayak tibbath enawa nathnam paraada unath list eken enawa. Continuous kaloth hithata ekagawa koranna be ban apita. Amma thaththa wage minissu marenna dila balan inna puluwan kamak mata nam ne.
Apoi owwa nam hoda nathi wada ban. Un koraganna ewa un geniyavi.bayida hired killer kenek ganna me thun kattuwagen ekekwath iwarayak karanna.
lankaawe jothipalala nemeyi
wena rataka professional buwekwa
matanam eka thmayi danata pena ekama wisnduma
mokad lankawe uttal bayiyo toyiyo jeppo kiyala bedenwa misak unite ekak nahane
මේ රජය හා ජනාධිපති (රාජිත සේනාරත්න) තරම් නාපු ජනාධිපති කෙනෙක් තවත් නැතුව ඇති.
14 පොලේම ගූ

