corona kiyala dan anduwa thanikara gemak geniyanne. samahara vita unta loku corona haduna aya pennala adara ganna ona. ammata hukana anduwak me kariya hadi gavila yanna ona. pani povanava kiyala mehema balen povnna ba pakayanta. man nam kiyanne mun thanikara business ekak me karanne. boruwata pcr ganna eken kisima therumak na eka eka allagena pcr karanava passe un report enakota thava 5 denekta vithara bo karala. aththatama corona thiyanavda nadda kiyanna danneth me mun hadi gavilama yanna ona kade yana un bada ginne bada kapan marenna ona