පැසවපු තුවාලෙකට දාන්න හොද බෙහෙතක් කියන්න

Aug 2, 2009
31,526
1,506
0
Good bye machan
තුවාලෙ හොඳින් සෝදලා බෙටඩින් වගේ බෙහෙතක් දාලා වාතය සංසරණය වෙන්න පුලුවන් වෙන විදියට ගෝස් කෑල්ලකින් වහන්න.
 

prageeth119lk

Member
Feb 21, 2010
16,371
1,436
0
39
Galle
තුවාලෙ හොදට හොදලා පිරිසිදු කරපන් ඔය රැදිලා තියෙන ඔක්කොම යන්න අලුත් තුවාල උන ගානට හොද වෙන්න නම් එහෙම කරන්න වෙනවා පස්සෙ හොදට වතුර නොහිටින්න පිහිදාන්න (තෙත මාත්තු කරනවා කියන්නෙ) පස්සෙ බෙත්ඩින් ක්‍රිම් එක ගාන්න හැබැයි තෙමාගත්තොත් ආයෙ පැස වනවා:)
 

Miami-Vice

Well-known member
  • Apr 19, 2010
    22,586
    14,526
    113
    පැසවල නං දොස්තර කෙනෙක්ට පෙන්නපං... නිකං තියං ඉන්න එපා... :no:
     

    alpha-echo

    Active member
  • May 3, 2010
    153
    52
    28
    මම ෆාමසියෙන් Hydrogen Peroxde ගෙනාවා තුවාලේ ක්ලීන් කරන්න පස්සේ betadine cream ගාලා ප්ලාස්ටරයක් ගහනවා. කකුලේ ankle එක හරියේ නිසා හොඳවෙන්න ටිකක් පරක්කු වෙයි නේහ්....
     

    itsnotme

    Member
    Sep 25, 2010
    622
    34
    0
    මම ෆාමසියෙන් Hydrogen Peroxde ගෙනාවා තුවාලේ ක්ලීන් කරන්න පස්සේ betadine cream ගාලා ප්ලාස්ටරයක් ගහනවා. කකුලේ ankle එක හරියේ නිසා හොඳවෙන්න ටිකක් පරක්කු වෙයි නේහ්....


    betadine cream gaala plaster daanne na machan, liquid ekanam gross kaallakata daala plaster daanawa
     

    Yevon1992

    Well-known member
  • Sep 3, 2012
    2,010
    394
    83
    kottawa
    betadin cream තමයි හරියන්නේ .. එත් ඩොකෙක් ගාවට ගියානම් තමයි බන් හොද
     

    dilhansen

    Junior member
  • Nov 12, 2010
    190
    21
    18
    Colombo
    යකොඩෝ, මාර දොස්තරලා සෙට් එකක් නේ මේකේ ඉන්නේ. හැම එකාම බෙහෙත් දෙනවානේ. උඹලා එළකිරියෙන් මෙහෙම නිකන් බෙහෙත් ගත්තොත් අපේ කිබුල් දොස්තර වගේ ඩොකාලට මොකද වෙන්නේ ? :shocked:
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    මම ෆාමසියෙන් Hydrogen Peroxde ගෙනාවා තුවාලේ ක්ලීන් කරන්න පස්සේ betadine cream ගාලා ප්ලාස්ටරයක් ගහනවා. කකුලේ ankle එක හරියේ නිසා හොඳවෙන්න ටිකක් පරක්කු වෙයි නේහ්....

    Hydrogen Peroxide තුවාල වලට දාන්න එපා. :no: