"පිටරටකට ගිහිල්ල Rolls Royce එකක් පැද්දත් උබ Third Class මිනිහෙක්!"

scorpion MW

Well-known member
  • Dec 9, 2014
    10,365
    6,785
    113
    හෙල බිමේ
    මම හිතන්නේ නෑ. ලංකාවේ උනත් පිටරට ගියොත් 3rd ක්ලාස් වෙයි කියලා. ලංකාවට වඩා හොඳට care කරනවා පිට රට මිනිස්සුන්ට..
    මූත් හෙන අවුල් පොරක්. අර අපි school කාලේ mental පොරවල් ඉන්නේ එහෙම එකෙක් ද මන්දා?
    නිකන් මාලින්ද tech track ඌත් එහෙම වගේ..

    මූ රාමුවේ video එකකට බනින video එකක් හදලා තිබ්බ පුළුවන් කෙනෙක් එක හොයලා දියන්.
     
    • Like
    Reactions: shenat

    Kodiya97

    Well-known member
  • Feb 22, 2018
    10,627
    22,775
    113
    අම්බකිස්ස
    තාත්තා කෝටි ගානක් හොයලා,හතර වටේ ඉඩම් ගෙවල් අරන් දාලා තියෙන.ඒවගෙන් විතරක් මාසෙට ලක්ශ ගානක් එන එකෙක්ට,නීතිය නමන්න කනෙක්ශන් තියෙන එකෙක්ට නන් ලංකාව පට්ට...ටොසික්ම ෆෑන් බේස් එකක් තියෙන ඩයල් එකක්..පට්ට ගොන් කතා කියනවා.අම්මො අම්මෝ කියලා ඒවා පිලිගනන්වා...සන්නගේ ෆෑන් බේස් එක වගේ
     

    kandahar

    Well-known member
  • Mar 19, 2011
    13,430
    17,410
    113
    වෙන රටකට ගිහිල්ල පාඩුවේ ජිවත් වෙන්න මොන ක්ලාස් ද බන් , හොද රටකට ගියොත් සැපේ ඉන්න පුළුවන් , ලංකාවේ තියෙන ප්‍රශ්න වලින් 10%ක් වත් නැතුව.

    පොර ඔහොම කියන්නේ පොරට සල්ලි තියෙන නිසා වෙන්න ඇති ,NFT වලින් වන් මිලියන් ඩොලර් හම්බුනා කියලා කාලි ගේ වීඩියෝ එකක කිව්වේ. සල්ලි තියෙන උන් කොහොමත් රට යන්න කැමති නැහැ , ඒ රටේ හැටියට උන් දුප්පත් නේ , ලංකාවේ හම්බුවෙන විශේෂ සැලකිල්ල ලැබෙන්නේ නැහැ නේ.
     

    dmsupun

    Well-known member
  • May 13, 2007
    12,398
    10,998
    113
    Kandy
    අප්පගෙ මැනික් සල්ලි නිසා ලෝඩ් පකීර් වගේ ටෝක් දෙනවා පොන්නයා. මූ දන්නෙ නෑ රටේ සාමාන්ය මනුස්සයෙක් විදින දුක. මේ දවස් වල මූ මොකක්දෝ මගුලකුත් අටවගෙන ඒකෙ පට්ටමකුත් ගහගෙන රනිල්ට පුක දෙනවා. තව අවුරුදු පහක් ඇතුලත මූ දේශපාලනේටත් බහී. ලන්කාවෙ ඉදන් මූට චන්දෙ දෙන්න කියලා කියන්නෙ ගූ බල්ලා. මුන්වගෙ කාලකන්නි මැරෙන්න ඕන කැන්සර් වගේ දරුනු ලෙඩ හැදිලා
    උඹල වගේ ගෝතයො දැක්කම නම් යන්න හිතෙනවා..... :lol::lol::lol:
     

    kandahar

    Well-known member
  • Mar 19, 2011
    13,430
    17,410
    113


    <iframe src="" height="102px" width="400px" frameborder="0" scrolling="no"></iframe>


    ------ Post added on Sep 6, 2022 at 8:10 AM
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,666
    50,037
    113
    සේදවත්ත
    අම්මෝ අම්මෝ කාමරේට වෙලා සන් ග්ලාස් දාගෙන මොනිටර් 2-3 තියන් ඉන්න IT වැඩ්ඩෝ මේ.

    පිට රට උන්ට වැඩක් නෑ ආමඩ් කාර් එක්ක ගමන් බිමන් ගියත් උන් ඕපාදූප හොයන් නෑ අපේ උන් වගේ . මූට එක දිරවන් නැතුව ඇති ඊ මනී වලින් කාර් එකක් ගෙනාවම වටේ උන් අම්මෝ අම්මෝ කුඩු සල්ලි කියලා ගමේ ගනන් ගන්න ඕනේ ඇති 😂
     
    • Like
    Reactions: TechnWeb