පිටරට කෙල්ලො vs ලංකාවෙ කෙල්ලො

funnyguy3567

Member
Mar 31, 2018
2
0
0
පිටරට කෙල්ලො vs ලංකාවෙ කෙල්ලො

මචන් මුලින්ම කියන්න ඕනෙ මේක කියන්නම නෙවෙයි එකවුන්ට් එක හැදුවෙ ඔරිජිනල් එකේ පාස්වර්ඩ් මතක නැති නිසා.

මං මේක ගොඩක් දවස් ඉදන් දාන්නම් කියල හිටිය අමතක වුනා.

පිටරට ඉන්න සුද්දියො අාශ්‍රය කරන උන් කියහල්ලකො බලන්න ලංකාවෙ කෙල්ලන්ගෙයි පිටරට කෙල්ලන්ගෙයි තියන වෙනස්කම් මොනවද?

මං සුද්දියෙක් එක්ක එක පාරක් කතා කරල තියනවා එ්කත් එ් සුද්දි කොහෙ හරි පාරක් ගැන අහන්න කතා කරේ.

කියමු බලන්න උන්ගෙයි අපේ උන්ගෙයි අතරෙ තියන වෙනස්කම්.
 

E Jay

Well-known member
  • Mar 18, 2017
    2,158
    421
    83
    ලංකාවේ තමයි!
    මොන ඇදුම් (වෙයා) ඇන්දත් වෙනසක් නෑ ඔක්කොම එකම අච්චුව (හාඩ්වෙයා) ඕඑස් එක විතරයි වෙනස(සොෆ්ට් වෙයා එක)
     

    Dr.Amdan

    Well-known member
  • Sep 26, 2015
    26,412
    1
    28,507
    113
    මොන ඇදුම් (වෙයා) ඇන්දත් වෙනසක් නෑ ඔක්කොම එකම අච්චුව (හාඩ්වෙයා) ඕඑස් එක විතරයි වෙනස(සොෆ්ට් වෙයා එක)

    :rofl:
     

    funnyguy3567

    Member
    Mar 31, 2018
    2
    0
    0
    පිටරට කෙල්ලො vs ලංකාවෙ... 03-31-2018 07:36 PM ලංකාවෙ කෙල්ලෙක්ගෙ හුත්තෙ පාටයි සුවද බලල &#3501

    :lol:
     

    Sunil dinawamu

    Well-known member
  • Aug 12, 2015
    2,305
    2,115
    113


    මං සුද්දියෙක් එක්ක එක පාරක් කතා කරල තියනවා එ්කත් එ් සුද්දි කොහෙ හරි පාරක් ගැන අහන්න කතා කරේ.

    කියමු බලන්න උන්ගෙයි අපේ උන්ගෙයි අතරෙ තියන වෙනස්කම්.

    සුද්දී එක්ක කතා කලාම පොඩි මෙව්වා එකක් ආව නේද ? :cool::cool:
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,557
    22,254
    113
    Gotland
    Ah sharma


    podi wenasaka idan loku wenasak wenakan un innawa. lankawe ahinsaka kello wage unuth innawa yakku wage unuth innawa.
    club girls la ge idan doctors la wenakan pitarata yaluwo innawa. e anuwa kiyanna thiyenne good/bad 50% 50%.

    usually i like non sri lankan women. my best friend also not local.

    un eka ekata wenas. lankawata wada culture wenas unath, ලෝකේ ගෝලාකාරයි ගෑනුන් විවිදාකරයි

    lokuma wenaskam tikak dannade?

    1. skin colour wenas. hair, pussy, tits etc.. colour wenas. mean Asian vs whites.
    2. difference face and body aesthetics. somewhat look better(at least for me) cocasians usually have bigger body frames Latinos have bigger asses, middle easterns have great bodies. (Iran, Israeli etc..)
    3. culture eka wenas. most of them lost their virginity at high school :P
    4. godak un equality and women's right gana hithanawa. ubalage shinhala demala ho muslim ganu wage gewal walata gaal karala thiyanna ba. mokak hari case unoth kanata gahana un innawa. (me gana wenama article ekak dannam)
    5. hodata kana bona un. drink, smoke, weed etc..
    6. lankawe/indian tharam jwelleries use karanne na.
     
    Last edited:

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,636
    67,982
    113
    Never had good luck with bigger body frames,they smells fishy down there
     

    E Jay

    Well-known member
  • Mar 18, 2017
    2,158
    421
    83
    ලංකාවේ තමයි!
    ශර්මා මේවගේ ට්‍රෙඩ් දාලා වෙනස් කම් අහගෙන ගිහින් ආයේ ට්‍රේඩි එකක් දාලා අපිටම කියලා දෙනවා:P:lol::lol::lol:
     

    mata renta barai

    Well-known member
  • Aug 1, 2017
    639
    270
    63
    අෑ බොල ගොන් වේසිගෙ පුතෝ අැත්ත කියපන් තෝ ශර්මා නේද?
    උඹ අදත් අාතල් එකක් දෙන්න නේද හදන්නෙ?
     

    AnjanaROCK

    Well-known member
  • Jul 29, 2014
    1,753
    650
    113
    ශර්මා මේවගේ ට්‍රෙඩ් දාලා වෙනස් කම් අහගෙන ගිහින් ආයේ ට්‍රේඩි එකක් දාලා අපිටම කියලා දෙනවා:P:lol::lol::lol:

    :lol::lol:
     

    sika2

    Well-known member
  • Nov 15, 2013
    3,700
    2,568
    113
    නිධානයක් උඩ
    හද පානත් සැරයි හොරකමේ යන .......කලට
    මහපාරත් ඇදයි වෙරි වී දුවන .............කොට
    සුදු ලූණුත් ගදයි මද පොඩි කරන.........කොට
    කොයි ගෑණිත් එකයි ඇරියම හැකර...... කට
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,636
    67,982
    113
    u are a faggot arent u?

    avatar494097_31.gif
     

    Pessimist

    Well-known member
  • Mar 6, 2018
    20,665
    1,562
    113
    🌎
    මං දවසක් පෝය දවසක නැතුව නිකං ඉරිද දවසක පන්සලට ගියා. පන්සලේ ඉන්නකොට ඒසී බස් එකකිං ඇවිල්ල සුද්දො සුද්දියො ටිකක් පන්සලේ පොටෝ ගන්නව වඳිනව. උන් බුදු මැදුර පැත්තට එනකොට මං පඩිපෙල බහිනව. එතන හිටපු නාකි සුද්දියෙක් මගෙ මූණ දිහා බලල කැඩිච්ච සිංහලෙන් ආයුබෝවන් කිව්ව. මාත් ඉතිං ආයුබෝවන් කියල හිනාවෙලා එන්න ආව. :baffled:
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    මං දවසක් පෝය දවසක නැතුව නිකං ඉරිද දවසක පන්සලට ගියා. පන්සලේ ඉන්නකොට ඒසී බස් එකකිං ඇවිල්ල සුද්දො සුද්දියො ටිකක් පන්සලේ පොටෝ ගන්නව වඳිනව. උන් බුදු මැදුර පැත්තට එනකොට මං පඩිපෙල බහිනව. එතන හිටපු නාකි සුද්දියෙක් මගෙ මූණ දිහා බලල කැඩිච්ච සිංහලෙන් ආයුබෝවන් කිව්ව. මාත් ඉතිං ආයුබෝවන් කියල හිනාවෙලා එන්න ආව. :baffled:

    මොකද්ද බන් ඔය ගහ.?