පිටරට නිකම් ඉගෙන ගනිමු - Study abroad for free or less amount of money

thilina91

Member
May 28, 2008
18,560
858
0
New World, Grand Line
Luxembourg

luxembourg-city.jpg


No tuition fees. 400 euro per semester to register.
Can work during holidays or 10 hours per week.
Developed country with one of the highest GDP per capita in the world.
Can work for 2 years after graduation.
Living cost is quite high compared to other european countries.
 

BruceWayne92

Well-known member
  • Oct 8, 2013
    12,333
    1
    13,266
    113
    Gotham City
    මචං මන් ත්‍රෙඩ් එක වැඩිය කියෙව්වෙ නැහ.ටොපික් එක දැකලා අහන්නෙ.ලංකාවේ ඒ ලෙවල්ස් විතරක් තියෙන එකෙක්ට බැචුලර් ඩිග්‍රී එකකට ඇප්ලයි කරන්න පුළුවන්ද ?? ඇප්ලයි කිරීමට යෝග්‍යැ වන සුදුසුකම් මොනවද ??
     

    thilina91

    Member
    May 28, 2008
    18,560
    858
    0
    New World, Grand Line
    මචං මන් ත්‍රෙඩ් එක වැඩිය කියෙව්වෙ නැහ.ටොපික් එක දැකලා අහන්නෙ.ලංකාවේ ඒ ලෙවල්ස් විතරක් තියෙන එකෙක්ට බැචුලර් ඩිග්‍රී එකකට ඇප්ලයි කරන්න පුළුවන්ද ?? ඇප්ලයි කිරීමට යෝග්‍යැ වන සුදුසුකම් මොනවද ??
    Apply karanna puluwan. GCE A/L 3 passes one noramlly. Samahara ewata G.C.E wala samahara result balanawa
    godak aya IT walata wage neda yanne ?
    Social Science wage subject ekakata oya ratawala jobs kohomada danne nadda ?
    Ewatath job athi. Mokada norway wala man andurana ekiyak psychological counseling masters ekak koheda karanawa. Habai ithin kohoma weida mama danne na.
     

    cdi

    Well-known member
  • Oct 24, 2010
    754
    179
    63
    සියනෑ කෝරළේ
    Bump. mama nam masters ekak mehe adinava. sweden, denmark uth sira mama poddak hoyala baluvama. language eka thamai goda daganna one. skilled migration ekakata passe apply karanna idea ekak nam thiyenava. digatama karan yaman machan hugak ayata wadagath wei thread eka :)
     

    thilina91

    Member
    May 28, 2008
    18,560
    858
    0
    New World, Grand Line
    Bump. mama nam masters ekak mehe adinava. sweden, denmark uth sira mama poddak hoyala baluvama. language eka thamai goda daganna one. skilled migration ekakata passe apply karanna idea ekak nam thiyenava. digatama karan yaman machan hugak ayata wadagath wei thread eka :)

    Danna hama deyakma wage dala ban thiyenne.