පිටිදූවේ සිරිධම්ම හිමි පිළිතුරු දෙයි

sachith19920726

Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    මම ඉස්සෙල්ලා කක්කා කරන්න ගියා, ගිහිල්ලා එනකොට pages 10 කට එහා ගිහින් :(

    එළකිරි වැසියන් ගෙ අසහනේ නෙ බන්..
    ඉස්සර නම් හිටිය ඉතින් හොනස් කිලර් අනූජ මෙත්සර සිරිපාල වගේ පිම්පි බඩු..
    නිකන් ඉන්න ගමන් මිරික මිරික ගගහ ඉන්න උන්ව සේරම expose කරල රෙප් කරල රෙද්දක් ඇදන් එන්න බැරි තැනට ගෙනාවනෙ..
    මේ වගේ බඩුවක් අහු උනාම උන් සේරම අසහනේ පිරිමහන්න යනව..
    කැ@ මිනිස්සු බන්

    2.gif
    2.gif
    2.gif
     

    charith84

    Well-known member
  • Jun 22, 2006
    10,398
    7,412
    113
    :rofl: මූ හැම එකාගේම ඇගේ එල්ලෙනවා, දැන් නම් පට්ට ආතල්, මට මැරෙන්න හිනා මේකට. :lol:
    ඔව් බ0 මෙහ් ඔෆ්ලයින් ගිහිල්ලාහ් බලාගෙනහ් හිටියේහ් අහක යනහ් එවුන්වත් අල්ලහ් ගන්නවාහ් :lol:
     

    Lokka Ayya

    Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,567
    6,066
    113
    උබේ ගෑනි තමයි වටේ යන්නේ තොගේ බඩ රා කලයක් වගේ තිබ්බට පයිය හූනු බිජ්ජක් කියල. ඒක තමයි තොගේ ගෑනිට තාම ළමයෙක් වත් නැත්තේ. කියපන් ඕනනම් බඩ කරල දෙන්නම් තොගේ අම්මයි ගෑනියි දෙන්නම. ඕන නම් උබෙත් පුක පලල දෙන්නම් :lol:

    :lol::lol::lol::lol::lol: mata ganiyek nah thama oi.. ekane mama thamusege ammata hukanne... maru puka malli.. raban gahanna niyamta padam wela thiyenne... akka/ nangi pukath pankadu pahai.. awuruddata raban gahana ena kiyannai mama inne.. .. amma ge puke thiyala ahas kuru paththu karannath mama asai.. mallith enawa neda :D :D
     

    Sandaru Kalhara

    Well-known member
  • Apr 15, 2014
    1,124
    159
    63
    :lol::lol::lol::lol::lol: mata ganiyek nah thama oi.. ekane mama thamusege ammata hukanne... maru puka malli.. raban gahanna niyamta padam wela thiyenne... akka/ nangi pukath pankadu pahai.. awuruddata raban gahana ena kiyannai mama inne.. .. amma ge puke thiyala ahas kuru paththu karannath mama asai.. mallith enawa neda :D :D

    තෝ මෙච්චර නාකි වෙලත් ගෑනියෙක් නැත්තේ තෝ පොන්න පකෙක් නිසා තමයි. තොට වල කච්ච ගහන්න වෙන්නෙත් කණ්‍යාවියක් විදියට තමයි :lol::lol::lol: දවල් හීන රෑ දැද දැක මනෝ ආතල් එකක් ගනින් :lol: පව් අසරනය.
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    එළකිරි වැසියන් ගෙ අසහනේ නෙ බන්..
    ඉස්සර නම් හිටිය ඉතින් හොනස් කිලර් අනූජ මෙත්සර සිරිපාල වගේ පිම්පි බඩු..
    නිකන් ඉන්න ගමන් මිරික මිරික ගගහ ඉන්න උන්ව සේරම expose කරල රෙප් කරල රෙද්දක් ඇදන් එන්න බැරි තැනට ගෙනාවනෙ..
    මේ වගේ බඩුවක් අහු උනාම උන් සේරම අසහනේ පිරිමහන්න යනව..
    කැ@ මිනිස්සු බන්

    2.gif
    2.gif
    2.gif

    ඇත්ත බං :(
    දැන් වේ*යෙක්ට එලියට බහින්න බැරි තත්වයක් තියෙන්නේ :(

    මූ දැන් කීයේ ඉඳන්ද බයිට් වෙන්නේ
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    තෝ මෙච්චර නාකි වෙලත් ගෑනියෙක් නැත්තේ තෝ පොන්න පකෙක් නිසා තමයි. තොට වල කච්ච ගහන්න වෙන්නෙත් කණ්‍යාවියක් විදියට තමයි :lol::lol::lol: දවල් හීන රෑ දැද දැක මනෝ ආතල් එකක් ගනින් :lol: පව් අසරනය.

    උඹේ සිස්ටම් හැමෝටම හරියන්නේ නෑ සහෝ :lol:
     

    Sandaru Kalhara

    Well-known member
  • Apr 15, 2014
    1,124
    159
    63
    හා :lol: දැන් වැඩිහිටියන්ට පමණයි ෆිල්ම් තහනමත් නැති එකේ හදමු :lol:

    උබට උබේ අම්මට හුකන්න ඕන නම් හුකපන් ඉතින්. හැම එකාම හුකන එකේ :rofl::rofl::rofl:
     

    charith84

    Well-known member
  • Jun 22, 2006
    10,398
    7,412
    113
    ඔව් ඔව් මගේ අම්මට හුකන එකා තමයි පුතේ. :)
    කවුදහ් එහ් බල්ල්ලෙක්දහ් ? නරියෙක්දහ් වදුරෙක්දහ් ? කැ# කැස්බැවෙක්දහ් ? :lol:
     

    Sandaru Kalhara

    Well-known member
  • Apr 15, 2014
    1,124
    159
    63
    උඹේ සිස්ටම් හැමෝටම හරියන්නේ නෑ සහෝ :lol:

    කෝ උබර මනෝ පාරෙන් ලියන php ස්ක්‍රිපට්ස්? :( ලිස්සල යන්න මොනව හරි කියපන් ඉතින් :lol:
     

    Lokka Ayya

    Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,567
    6,066
    113
    තෝ මෙච්චර නාකි වෙලත් ගෑනියෙක් නැත්තේ තෝ පොන්න පකෙක් නිසා තමයි. තොට වල කච්ච ගහන්න වෙන්නෙත් කණ්‍යාවියක් විදියට තමයි :lol::lol::lol: දවල් හීන රෑ දැද දැක මනෝ ආතල් එකක් ගනින් :lol: පව් අසරනය.

    :lol::lol::lol::lol: aney umba wage asarana thathweka mama nah ne.. :lol::lol: mama kohomada huththo virgin wenne.. mama umbala ge ammatai , nangitai, akkatai seramalata ma hukana kota... tho dane nah mage paiyye bale... ,,,tho koheda yako iskole giye.. gobbaya wage gon tharaka danne.. chike math hithuwe waliyak dala athal ekak ganna..

    kisima wali gathiyak nathi ponnna pakek ne. pirimiyek wage satan karapn ko.. bolanda wihilu karanne nathuwa..
     

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    :lol::lol::lol::lol: iratu kramey kollo.. DNA diyunu wadi ara wage gembanta

    අරූ කදුළු පුරෝගෙන type කරනව ඇත්තෙ බන් දැන් නම්

    හවුල් උප්පැන්න සහතිකයක් හදනවා ඔක්කොම එවුන්ගේ නම් දාල :lol:

    durex පාවිච්චි කරානම් ඔහොම වෙන්නෙ නෑනෙ

    සිද්ධාලේප වෙදමහතාගෙන් පණිවිඩයක්

    :rofl::rofl:
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    උබට උබේ අම්මට හුකන්න ඕන නම් හුකපන් ඉතින්. හැම එකාම හුකන එකේ :rofl::rofl::rofl:

    කෝ උබර මනෝ පාරෙන් ලියන php ස්ක්‍රිපට්ස්? :( ලිස්සල යන්න මොනව හරි කියපන් ඉතින් :lol:

    කෝ උඹේ ලක්ෂ 80ක් තියන බෑන්ක් එකවුන්ට් එකේ පාස් බුක් එකේ ෆොටෝ එකක් දාපන් එතකොට මමත් දාන්නම් :lol:
     

    Sandaru Kalhara

    Well-known member
  • Apr 15, 2014
    1,124
    159
    63
    :lol::lol::lol::lol: aney umba wage asarana thathweka mama nah ne.. :lol::lol: mama kohomada huththo virgin wenne.. mama umbala ge ammatai , nangitai, akkatai seramalata ma hukana kota... tho dane nah mage paiyye bale... ,,,tho koheda yako iskole giye.. gobbaya wage gon tharaka danne.. chike math hithuwe waliyak dala athal ekak ganna..

    kisima wali gathiyak nathi ponnna pakek ne. pirimiyek wage satan karapn ko.. bolanda wihilu karanne nathuwa..

    තෝ හුත්තෝ හුකන්නේ කටින්නේ? මනෝ පාරක්වත් ගහපන් ඉතින්. අඩුම තරමෙ වලකජ්ජ ගහන්න කලින් ගෑනියෙක්ගේ අතින් වත් අල්ලපන් පොන්නයෝ. :lol::lol::lol: තොගේ බඩෙන් වැඩක් නෑ ගෑනුන්ට පකක් ඕන.


    අපේ කාලේ කණ්‍යාවිය :lol::lol:
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    අරූ කදුළු පුරෝගෙන type කරනව ඇත්තෙ බන් දැන් නම්



    durex පාවිච්චි කරානම් ඔහොම වෙන්නෙ නෑනෙ

    සිද්ධාලේප වෙදමහතාගෙන් පණිවිඩයක්

    :rofl::rofl:

    අරූ ආය පසු පාදයට බැස්ස :lol: දැන් උඹවයි චරිත්වයි කෝට් කරන්නේ නෑ :lol:
     

    Sandaru Kalhara

    Well-known member
  • Apr 15, 2014
    1,124
    159
    63
    කෝ උඹේ ලක්ෂ 80ක් තියන බෑන්ක් එකවුන්ට් එකේ පාස් බුක් එකේ ෆොටෝ එකක් දාපන් එතකොට මමත් දාන්නම් :lol:

    සිම්පල් කේස් එකක් නේ. හෙට අනිවා දානව. තෝත් දාන්න ඕන උබේ මහලොකු php script එක :lol::lol:
     

    Lokka Ayya

    Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,567
    6,066
    113
    අරූ කදුළු පුරෝගෙන type කරනව ඇත්තෙ බන් දැන් නම්



    durex පාවිච්චි කරානම් ඔහොම වෙන්නෙ නෑනෙ

    සිද්ධාලේප වෙදමහතාගෙන් පණිවිඩයක්

    :rofl::rofl:




    Sirawata ban.. mu gon tharka ne danne.waliya boring karanwa.. :( :( madai kalekin waliyakata set wenna kiyala awa..
     

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    ඔව් බ0 මෙහ් ඔෆ්ලයින් ගිහිල්ලාහ් බලාගෙනහ් හිටියේහ් අහක යනහ් එවුන්වත් අල්ලහ් ගන්නවාහ් :lol:

    උබ ඉතින් හ් හ් ගගා හිටපන්..
    මූ හයනු නැකතෙන් ද කොහෙද ඉපදිලා තියෙන්නෙ..
    එක්කො මුගෙ පොඩි කාලෙ ප්ලාස්ටික් හයන්නක් උගුරෙ හිරවෙලා තියනව අකුරු කියවනකොට..

    :oo::oo: