ඔව් ඔව් මගේ අම්මට හුකන එක තමයි පුතේ.![]()
හා
දැන් වැඩිහිටියන්ට පමණයි ෆිල්ම් තහනමත් නැති එකේ හදමු 
ඔව් ඔව් මගේ අම්මට හුකන එක තමයි පුතේ.![]()
දැන් වැඩිහිටියන්ට පමණයි ෆිල්ම් තහනමත් නැති එකේ හදමු 
මම ඉස්සෙල්ලා කක්කා කරන්න ගියා, ගිහිල්ලා එනකොට pages 10 කට එහා ගිහින්![]()
ඔව් බ0 මෙහ් ඔෆ්ලයින් ගිහිල්ලාහ් බලාගෙනහ් හිටියේහ් අහක යනහ් එවුන්වත් අල්ලහ් ගන්නවාහ්මූ හැම එකාගේම ඇගේ එල්ලෙනවා, දැන් නම් පට්ට ආතල්, මට මැරෙන්න හිනා මේකට.
![]()

උබේ ගෑනි තමයි වටේ යන්නේ තොගේ බඩ රා කලයක් වගේ තිබ්බට පයිය හූනු බිජ්ජක් කියල. ඒක තමයි තොගේ ගෑනිට තාම ළමයෙක් වත් නැත්තේ. කියපන් ඕනනම් බඩ කරල දෙන්නම් තොගේ අම්මයි ගෑනියි දෙන්නම. ඕන නම් උබෙත් පුක පලල දෙන්නම්![]()




mata ganiyek nah thama oi.. ekane mama thamusege ammata hukanne... maru puka malli.. raban gahanna niyamta padam wela thiyenne... akka/ nangi pukath pankadu pahai.. awuruddata raban gahana ena kiyannai mama inne.. .. amma ge puke thiyala ahas kuru paththu karannath mama asai.. mallith enawa neda

mata ganiyek nah thama oi.. ekane mama thamusege ammata hukanne... maru puka malli.. raban gahanna niyamta padam wela thiyenne... akka/ nangi pukath pankadu pahai.. awuruddata raban gahana ena kiyannai mama inne.. .. amma ge puke thiyala ahas kuru paththu karannath mama asai.. mallith enawa neda
![]()
![]()


දවල් හීන රෑ දැද දැක මනෝ ආතල් එකක් ගනින්
පව් අසරනය. එළකිරි වැසියන් ගෙ අසහනේ නෙ බන්..
ඉස්සර නම් හිටිය ඉතින් හොනස් කිලර් අනූජ මෙත්සර සිරිපාල වගේ පිම්පි බඩු..
නිකන් ඉන්න ගමන් මිරික මිරික ගගහ ඉන්න උන්ව සේරම expose කරල රෙප් කරල රෙද්දක් ඇදන් එන්න බැරි තැනට ගෙනාවනෙ..
මේ වගේ බඩුවක් අහු උනාම උන් සේරම අසහනේ පිරිමහන්න යනව..
කැ@ මිනිස්සු බන්
![]()
![]()


තෝ මෙච්චර නාකි වෙලත් ගෑනියෙක් නැත්තේ තෝ පොන්න පකෙක් නිසා තමයි. තොට වල කච්ච ගහන්න වෙන්නෙත් කණ්යාවියක් විදියට තමයිදවල් හීන රෑ දැද දැක මනෝ ආතල් එකක් ගනින්
පව් අසරනය.

හාදැන් වැඩිහිටියන්ට පමණයි ෆිල්ම් තහනමත් නැති එකේ හදමු
![]()



කවුදහ් එහ් බල්ල්ලෙක්දහ් ? නරියෙක්දහ් වදුරෙක්දහ් ? කැ# කැස්බැවෙක්දහ් ?ඔව් ඔව් මගේ අම්මට හුකන එකා තමයි පුතේ.![]()

උඹේ සිස්ටම් හැමෝටම හරියන්නේ නෑ සහෝ![]()
ලිස්සල යන්න මොනව හරි කියපන් ඉතින් 
තෝ මෙච්චර නාකි වෙලත් ගෑනියෙක් නැත්තේ තෝ පොන්න පකෙක් නිසා තමයි. තොට වල කච්ච ගහන්න වෙන්නෙත් කණ්යාවියක් විදියට තමයිදවල් හීන රෑ දැද දැක මනෝ ආතල් එකක් ගනින්
පව් අසරනය.



aney umba wage asarana thathweka mama nah ne.. 
mama kohomada huththo virgin wenne.. mama umbala ge ammatai , nangitai, akkatai seramalata ma hukana kota... tho dane nah mage paiyye bale... ,,,tho koheda yako iskole giye.. gobbaya wage gon tharaka danne.. chike math hithuwe waliyak dala athal ekak ganna..iratu kramey kollo.. DNA diyunu wadi ara wage gembanta
හවුල් උප්පැන්න සහතිකයක් හදනවා ඔක්කොම එවුන්ගේ නම් දාල![]()


උබට උබේ අම්මට හුකන්න ඕන නම් හුකපන් ඉතින්. හැම එකාම හුකන එකේ![]()
කෝ උබර මනෝ පාරෙන් ලියන php ස්ක්රිපට්ස්?ලිස්සල යන්න මොනව හරි කියපන් ඉතින්
![]()

aney umba wage asarana thathweka mama nah ne..
mama kohomada huththo virgin wenne.. mama umbala ge ammatai , nangitai, akkatai seramalata ma hukana kota... tho dane nah mage paiyye bale... ,,,tho koheda yako iskole giye.. gobbaya wage gon tharaka danne.. chike math hithuwe waliyak dala athal ekak ganna..
kisima wali gathiyak nathi ponnna pakek ne. pirimiyek wage satan karapn ko.. bolanda wihilu karanne nathuwa..


තොගේ බඩෙන් වැඩක් නෑ ගෑනුන්ට පකක් ඕන. 

අරූ කදුළු පුරෝගෙන type කරනව ඇත්තෙ බන් දැන් නම්
durex පාවිච්චි කරානම් ඔහොම වෙන්නෙ නෑනෙ
සිද්ධාලේප වෙදමහතාගෙන් පණිවිඩයක්
දැන් උඹවයි චරිත්වයි කෝට් කරන්නේ නෑ 
කෝ උඹේ ලක්ෂ 80ක් තියන බෑන්ක් එකවුන්ට් එකේ පාස් බුක් එකේ ෆොටෝ එකක් දාපන් එතකොට මමත් දාන්නම්![]()


අරූ කදුළු පුරෝගෙන type කරනව ඇත්තෙ බන් දැන් නම්
durex පාවිච්චි කරානම් ඔහොම වෙන්නෙ නෑනෙ
සිද්ධාලේප වෙදමහතාගෙන් පණිවිඩයක්
madai kalekin waliyakata set wenna kiyala awa..ඔව් බ0 මෙහ් ඔෆ්ලයින් ගිහිල්ලාහ් බලාගෙනහ් හිටියේහ් අහක යනහ් එවුන්වත් අල්ලහ් ගන්නවාහ්![]()

