thrikotika parisuddha mansya------Anubala deemakin thorava maruna mansaya. ----mas kade thiyena mansaya, mas kadeta ena customers lage ganana anuva mas valata ANUBALA deemak venava nedha?? [Hamuduruvo or Gihiyo]. A anuva mas kade thiyenne mas , thrikotika parisuddha mansayak nove.
Mas kade thiyena mas ehi ena Gihi customers ge ganana anuva ema mas valata anubala deemak venava nedha ????? E kiyanne ema mas thrikotika parisuddha mansayak nove. Anubala deemak sidu vee athi nisa. E KIYANNE------HAMUDURUVANTA---MAS RASA--------------------GIHIYANNATA---PAPAYA[KARMA PALAYA].
Ova thiyena books livve Budun Vahanse da ?????Ehema nathnam Buddha parinirvanayen sahena kalakata pasu Oba vani --- Vasiyata Hoiya Hamuduruvan visindha???
Bybalaya or Kuranaya copy kara athi bava pene. Ali mas ,Koti Mas, Balu Mas, valas mas ----------etc kanna epa , anith mas kanna puluwan kiyala kiwwe BYBALAYE nathnam KURANAYE.


Obalata therenne nathdha ? Siridamma ge channal eka matath thiyenava kiyala. Habai Siridammayata vada ihalin mama innava. Mata avasya nam Masa 6 k athulatha Rahath viya haka. Eheth danma mama ese nokarami. Reason eka----Mama Rahath veemata pera Srilankave duppathkama nathi kala yuthu nisaya.
HAH HAH HA-----HUH HUH HU---------DAMITHO KANDHA DOZER KALAMA , MUKUTH NAHA KIYANNE KOHOMADHA------PAS TIKA VENA THANAKATA GENIHILLA GODA GAHENAVANE. MAMA ZERO KIVVE RELATIVELY. SAPECCSHAVA. HUUUUUUUUU
---Klabala venna epa . MAMA KIWWE NAHA MAMA MASA 6 N RAHATH VENAVA KIYALA. MAMA KIWWE AVSYA NAM MASA 6 N PULUWAN KIYALA. NAMUTH MAMA EHEMA KARANNE NAHA.REASON EKA , MULIN SRILANKAVE DUPPATH KAMA NATHI KARANAVA. ETA PASSE RAHATH VENAVA KIYALA.මාස 6න් රහත් වීමට හැකියැයි පැවසු ලස්මන් අයියා දින දෙකකට පසු පත් වී ඇති තත්ත්වය
ලස්මන් ලැජ්ජයි මාස 6න් රහත් වෙන්න පුළුවන් කියලා වටේටම තෙල බෙදලා අන්තිමට දවස් දෙකෙන් හිවලෙක් වගේ හු හු කියමින් හැසිරීම විලි ලැජ්ජා සහාගතයි කෝ උබේ සිලේ ?
යකෝ මේක අච්චාරුවක් වෙලානේ![]()

පොර පට්ටම කපටියෙක්. ඌ දන්නව ලංකාවේ ගොඩක් ඉන්නේ අමු මැට්ටො කියල. පොර පොරට දෙයක් කරන්න ඕන උනාම ඒක සාදාරනීකරණය කරල දහල බන කියනව.නිකන් පුහු තර්ක දාන ඇම්බැට්ටයෙක්.
යකෝ මූ මේ කියන විදියට. මූ පංසල ඇතුලෙ හොරාට ගෑනුන්ට $කනව ඇති.ඒකත් අහු උනාම ඒකත් හරි විදියට හදල කියයි. අනේ අම්මප මේ වගේ පල්හොරුන්ට ගහල පන්නන්න එකෙක් නෑනේ.
![]()










---Klabala venna epa . MAMA KIWWE NAHA MAMA MASA 6 N RAHATH VENAVA KIYALA. MAMA KIWWE AVSYA NAM MASA 6 N PULUWAN KIYALA. NAMUTH MAMA EHEMA KARANNE NAHA.REASON EKA , MULIN SRILANKAVE DUPPATH KAMA NATHI KARANAVA. ETA PASSE RAHATH VENAVA KIYALA.



උබට ලංකාවේ දුප්පත් කම නැති කරන්න ඕන නැ ගේ අවට ඉන්න මිනිස්සු ටිකක් අල්ලාගෙන උබේ සියලු දේපළ ටික නොමිලේ දීලා උබ වනගත වෙයං ඊටපස්සේ කලින් කිව්වා වගේ මළ කුණු කාලා අහස දිහාබලගෙන හිටු .. රහතන් වහන්සේ කෙනෙක් ඇවිත් උබව උස්සගෙන යයි ස්වර්ගයට
ජැක්කැට් පොන්නයෝ තොට ලෙඩක්දහ් ? ඇටෙන්ශන් හොරේ වෙන්නහ් දගලන්නෙහ්![]()
ඒක වෙන්න ඇති හේතුව.අමු පිස්සෙක් ඇටෙන්ශන් එක ගන්නහ් ඔනම දෙයක් කරනවාඕකා ඇට දෙක කපලා ඉන්නේ.ඒක වෙන්න ඇති හේතුව.
