thanks wewa
මම දුන්න මගේ ID number එක, full name එක ,country code එක
address දුන්නේ නැ , බැංකු details දුන්නේ නැ , දැන් සල්ලි දානකම් ඉන්නව
මම දුන්න මගේ ID number එක, full name එක ,country code එක
address දුන්නේ නැ , බැංකු details දුන්නේ නැ , දැන් සල්ලි දානකම් ඉන්නව

කවුරුත් මේකේ සල්ලි අරන් නැද්ද යකෝ වෙස්ටන් යුනියන්
කිසිම අකවුන්ට් එකක් ඕනේ නැ
ඔයාගේ මුළු නම ඇඩ්රස් එක රට වගේ විස්තර ටික ඕනේ
ඒ ටික එන්ටර් කරලා එහෙන් ඔයාට එවන්න ඕනේ සල්ලි එවනවා
එතකොට ලැබෙනවා නම්බර් එකක් අන්න එකත් ඔයාට එවනවා
ඔයාට තියෙන්නේ වෙස්ටන් යුනියන් අවුට්ලට් එකට ගිහින් අයිඩි කොපි දීල ඔයාගේ විස්තර දාල එතන තියෙන ෆෝම් එක පුරෝලා දෙන්න
විස්තර හරි නම් සල්ලි දෙනවා ඔයාට
