පිනට උදව් කරන්න ගිහින් ලොකු කන් බලපු හැටි

Nadun26

Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,208
    12,742
    113
    38
    දැන් දවස් 6-7 කට කලින් Online Entrepreneurs Club එකේ කෙනක් පොස්ට් එකක් දාලා තිබුණා Hostinger එකෙන් ගත්ත Hosting එකකට සයිට් එක මාරු කරගන්න හැටි අහලා. කිසි කෙනක් උදව් කරලා තිබුනේ නැහැ අන්තිමේ පොර තව ගෘප් ගොඩක දාලා තිබුණා පොස්ට් එක ඒ තැන් වලින් කිසි කෙනක් උදව් කරේ නැහැ වෙන Hosting කරන අය Comment කරලා තිබුනේ එයාලගෙන් ගන්නවා නම් උදව් කරන්නම් කියලා දාගන්න එක.

    ඉතින් මම පොරට Hostinger එකේම හොස්ට් කරගන්න උදව් කරන්නම් කියලා Anydesk ගිහින් වැඩේ කරන හැටි පෙන්වන ගමන් සයිට් එක සාර්ථකව හොස්ට් කරලා දුන්නා.

    ඊට පස්සේ මම කියලා දුන්න විදියට පොර තව සයිට් එකක් හොස්ට් කරගෙන ඒ සයිට් එකේ Pages නැහැ තව මොනවද අවුල් වගයක් තියෙනවා කියලා මට Call කරලා කියනවා අය Anydesk ගිහින් බලනකොට db එකේ Table අඩුයි මම අය DB එක අය දාන්න කිව්වා ඉතින් DB එක හරියට Import වෙන්නේ නැහැ මම කිව්වා Hostinger එකේ Chat එකට කියන්න කියලා.


    එයා එක කරන්නේ නැතුව මට සැරෙන් සැරේ වද දෙන්න ගත්තා Call කර කර මට මගේ වැඩක් වත් කරගන්න බෑ එයා එක්ක අන්තිමේ ඇනයක් උණා. සමහර වෙලාවට මට සැර කරනවා වැඩේ කරන්න කියලා මිනිහගේ Hosting එකේ අවුල තිබුනේ, Hostinger එකෙන් අරක ගත්තේ රු 18500 දීලා ලු ගත්තේ කිව්වා අවුරුදටම කරදරේ නිසාම මම වැඩේ කරලා දෙන්නම් කිව්වා මම හැබැයි මිනිහට කිව්වා මම සුළු වැඩක් නිසා කියලා ඔයාට උදව් කරන්න හිතුවේ ඔයාට සයිට් එක දාගන්න හැටි කියලා දුන්නා මම මේක වෙනම ගැටළුවක් නිසා මට කැමති මුදලක් දෙන්න කියලා මගේ මහන්සියට පොර කිව්වා පොරගේ ලග සල්ලි නැහැ කියලා මට දෙන්න. මාසේ අන්තිමට දෙන්නම් කියලා ඒ හදන්නේ මාව අන්දන්න නිසා මම ඌට අහු වෙන්නේ මොකටද කියලා මම එපාම කිව්වා සල්ලි , මම මග හැරලා හිටියා මු මට ඉන්නම දෙන්නේ නැහැ රෑ 1 කතා කරලා වද දෙනවා මම බැරිම තැන මම වැඩේ කරලා දුන්නා මිනිහා මට Thank You කියලා වත් කිව්වේ නැහැ මාරම ලොකු කමින් හිටියේ මම එයාගේ සේවකයෙක් වගේ වැඩේ කරන්න උණා මගේ Customer කෙනක් බත් මාව ඔචර සෙකන් කරලා නැහැ අනික Web Design Company එක්ක වෙබ් එකක් මට මේක මතක් වෙනකොට මාරම Upset

    ---------------------

    ඔය Online Entrepreneurs Club එකේ තව දවසක් එකෙක් ට Namecheap එකේ හොස්ට් කල සයිට් එක්ක වයිරස් අයින් කරන්න ආවා ඒ සයිට් එකේ Malware නිසා Google එකෙන් බ්ලොක් වෙලා මම මුලින් ම සල්ලි ඉල්ලුවා ඌට මාව සැකයි කියලා සල්ලි පස්සේ දෙන්නම් කිව්වා මම හා කියලා වැඩේ කරා එත් ඌ මට සල්ලි දුන්නේ නැහැ සල්ලි ඉල්ලා ඉල්ලා මම පස්සෙන් යනකොට ඌ මට කුණුහරුපෙන් බැන්නේ ගැනියෙක් වගේ සල්ලි ඉල්ලා පස්සෙන් එන්න එපා #ත්තෝ කියලා එදා මට හෙනම කනගාටුවක් ඇති උනා.

    ඔය විදියට පිටරට වෙන Hosting වලින් ගත්ත දේවල් හදා ගන්න ගොඩක් කතා කරනවා මට සමහරු සල්ලි දෙනවා සමහරු පොල්ලම තියන්නේ එක දුකක් නැහැ සමහරු නම් වැඩේ කරගෙන පලු යන්න බයිනවා සල්ලි ඉල්ලනකොට ගොඩක් එවුන් කියන දෙයක් තමා Client වැඩේ කලාම තමයි සල්ලි දෙන්නේ උගේ ලග ඒ වෙලාවේ සල්ලි නැහැ කියලා මම වැඩේ කරාම කියනවා ඒ සයිට් එකේ තව වැඩ ටිකක් කරන්න කිව්වා Client ඒවා කරාම කියනවා ඌට ගෙවන්නේ එතකොට දෙන්නම් කියනවා ඔහොම ඉවසන් ඉන්නකොට ඌ කියනවා Client Web එක වෙන එකෙක් ට දීලා කියලා මගේ මුදල කොහොම හරි බේරනවා එත් දැන් අතේ නැහැ කියනවා ඔහොමයි





     

    dilann

    Well-known member
  • Jul 6, 2018
    67,972
    167,794
    113
    එකමත් එක රටක
    Address එක දීපං උබට එවන්න තෑග්ගක් තියනව

    Q6DOLROm.jpg
     
    Last edited:
    පස්සෙ සල්ලි ගන්න වැඩ කරන්න එපා. එහෙම අහනවා නම් ජෙනුයින් විදියට බෑ කියන්න. වෙන කෙනෙක්ට කියලා කරගන්න කියන්න. ඔයා එකම වැරැද්ද ආයෙ ආයෙ කරලනෙ. එක පරක් ඔහොම උනාම ආයෙ පාරක් කරද්දි දෙපාරක් හිතන්න. තමන්ගෙ ටයිම් එක වැලියු කරන්න. ගුඩ් ලක්.
     

    lilman

    Well-known member
  • May 10, 2009
    41,184
    54,934
    113
    Colombo
    දැන් දවස් 6-7 කට කලින් Online Entrepreneurs Club එකේ කෙනක් පොස්ට් එකක් දාලා තිබුණා Hostinger එකෙන් ගත්ත Hosting එකකට සයිට් එක මාරු කරගන්න හැටි අහලා. කිසි කෙනක් උදව් කරලා තිබුනේ නැහැ අන්තිමේ පොර තව ගෘප් ගොඩක දාලා තිබුණා පොස්ට් එක ඒ තැන් වලින් කිසි කෙනක් උදව් කරේ නැහැ වෙන Hosting කරන අය Comment කරලා තිබුනේ එයාලගෙන් ගන්නවා නම් උදව් කරන්නම් කියලා දාගන්න එක.

    ඉතින් මම පොරට Hostinger එකේම හොස්ට් කරගන්න උදව් කරන්නම් කියලා Anydesk ගිහින් වැඩේ කරන හැටි පෙන්වන ගමන් සයිට් එක සාර්ථකව හොස්ට් කරලා දුන්නා.

    ඊට පස්සේ මම කියලා දුන්න විදියට පොර තව සයිට් එකක් හොස්ට් කරගෙන ඒ සයිට් එකේ Pages නැහැ තව මොනවද අවුල් වගයක් තියෙනවා කියලා මට Call කරලා කියනවා අය Anydesk ගිහින් බලනකොට db එකේ Table අඩුයි මම අය DB එක අය දාන්න කිව්වා ඉතින් DB එක හරියට Import වෙන්නේ නැහැ මම කිව්වා Hostinger එකේ Chat එකට කියන්න කියලා.


    එයා එක කරන්නේ නැතුව මට සැරෙන් සැරේ වද දෙන්න ගත්තා Call කර කර මට මගේ වැඩක් වත් කරගන්න බෑ එයා එක්ක අන්තිමේ ඇනයක් උණා. සමහර වෙලාවට මට සැර කරනවා වැඩේ කරන්න කියලා මිනිහගේ Hosting එකේ අවුල තිබුනේ, Hostinger එකෙන් අරක ගත්තේ රු 18500 දීලා ලු ගත්තේ කිව්වා අවුරුදටම කරදරේ නිසාම මම වැඩේ කරලා දෙන්නම් කිව්වා මම හැබැයි මිනිහට කිව්වා මම සුළු වැඩක් නිසා කියලා ඔයාට උදව් කරන්න හිතුවේ ඔයාට සයිට් එක දාගන්න හැටි කියලා දුන්නා මම මේක වෙනම ගැටළුවක් නිසා මට කැමති මුදලක් දෙන්න කියලා මගේ මහන්සියට පොර කිව්වා පොරගේ ලග සල්ලි නැහැ කියලා මට දෙන්න. මාසේ අන්තිමට දෙන්නම් කියලා ඒ හදන්නේ මාව අන්දන්න නිසා මම ඌට අහු වෙන්නේ මොකටද කියලා මම එපාම කිව්වා සල්ලි , මම මග හැරලා හිටියා මු මට ඉන්නම දෙන්නේ නැහැ රෑ 1 කතා කරලා වද දෙනවා මම බැරිම තැන මම වැඩේ කරලා දුන්නා මිනිහා මට Thank You කියලා වත් කිව්වේ නැහැ මාරම ලොකු කමින් හිටියේ මම එයාගේ සේවකයෙක් වගේ වැඩේ කරන්න උණා මගේ Customer කෙනක් බත් මාව ඔචර සෙකන් කරලා නැහැ අනික Web Design Company එක්ක වෙබ් එකක් මට මේක මතක් වෙනකොට මාරම Upset

    ---------------------

    ඔය Online Entrepreneurs Club එකේ තව දවසක් එකෙක් ට Namecheap එකේ හොස්ට් කල සයිට් එක්ක වයිරස් අයින් කරන්න ආවා ඒ සයිට් එකේ Malware නිසා Google එකෙන් බ්ලොක් වෙලා මම මුලින් ම සල්ලි ඉල්ලුවා ඌට මාව සැකයි කියලා සල්ලි පස්සේ දෙන්නම් කිව්වා මම හා කියලා වැඩේ කරා එත් ඌ මට සල්ලි දුන්නේ නැහැ සල්ලි ඉල්ලා ඉල්ලා මම පස්සෙන් යනකොට ඌ මට කුණුහරුපෙන් බැන්නේ ගැනියෙක් වගේ සල්ලි ඉල්ලා පස්සෙන් එන්න එපා #ත්තෝ කියලා එදා මට හෙනම කනගාටුවක් ඇති උනා.

    ඔය විදියට පිටරට වෙන Hosting වලින් ගත්ත දේවල් හදා ගන්න ගොඩක් කතා කරනවා මට සමහරු සල්ලි දෙනවා සමහරු පොල්ලම තියන්නේ එක දුකක් නැහැ සමහරු නම් වැඩේ කරගෙන පලු යන්න බයිනවා සල්ලි ඉල්ලනකොට ගොඩක් එවුන් කියන දෙයක් තමා Client වැඩේ කලාම තමයි සල්ලි දෙන්නේ උගේ ලග ඒ වෙලාවේ සල්ලි නැහැ කියලා මම වැඩේ කරාම කියනවා ඒ සයිට් එකේ තව වැඩ ටිකක් කරන්න කිව්වා Client ඒවා කරාම කියනවා ඌට ගෙවන්නේ එතකොට දෙන්නම් කියනවා ඔහොම ඉවසන් ඉන්නකොට ඌ කියනවා Client Web එක වෙන එකෙක් ට දීලා කියලා මගේ මුදල කොහොම හරි බේරනවා එත් දැන් අතේ නැහැ කියනවා ඔහොමයි






    තැපෑලෙන් පුක පලාගන්නවා කියන්නේ මෙන්න මේකට ☝️
     

    gnilukshi

    Well-known member
  • Oct 9, 2008
    25,056
    48,440
    113
    දැන් දවස් 6-7 කට කලින් Online Entrepreneurs Club එකේ කෙනක් පොස්ට් එකක් දාලා තිබුණා Hostinger එකෙන් ගත්ත Hosting එකකට සයිට් එක මාරු කරගන්න හැටි අහලා. කිසි කෙනක් උදව් කරලා තිබුනේ නැහැ අන්තිමේ පොර තව ගෘප් ගොඩක දාලා තිබුණා පොස්ට් එක ඒ තැන් වලින් කිසි කෙනක් උදව් කරේ නැහැ වෙන Hosting කරන අය Comment කරලා තිබුනේ එයාලගෙන් ගන්නවා නම් උදව් කරන්නම් කියලා දාගන්න එක.

    ඉතින් මම පොරට Hostinger එකේම හොස්ට් කරගන්න උදව් කරන්නම් කියලා Anydesk ගිහින් වැඩේ කරන හැටි පෙන්වන ගමන් සයිට් එක සාර්ථකව හොස්ට් කරලා දුන්නා.

    ඊට පස්සේ මම කියලා දුන්න විදියට පොර තව සයිට් එකක් හොස්ට් කරගෙන ඒ සයිට් එකේ Pages නැහැ තව මොනවද අවුල් වගයක් තියෙනවා කියලා මට Call කරලා කියනවා අය Anydesk ගිහින් බලනකොට db එකේ Table අඩුයි මම අය DB එක අය දාන්න කිව්වා ඉතින් DB එක හරියට Import වෙන්නේ නැහැ මම කිව්වා Hostinger එකේ Chat එකට කියන්න කියලා.


    එයා එක කරන්නේ නැතුව මට සැරෙන් සැරේ වද දෙන්න ගත්තා Call කර කර මට මගේ වැඩක් වත් කරගන්න බෑ එයා එක්ක අන්තිමේ ඇනයක් උණා. සමහර වෙලාවට මට සැර කරනවා වැඩේ කරන්න කියලා මිනිහගේ Hosting එකේ අවුල තිබුනේ, Hostinger එකෙන් අරක ගත්තේ රු 18500 දීලා ලු ගත්තේ කිව්වා අවුරුදටම කරදරේ නිසාම මම වැඩේ කරලා දෙන්නම් කිව්වා මම හැබැයි මිනිහට කිව්වා මම සුළු වැඩක් නිසා කියලා ඔයාට උදව් කරන්න හිතුවේ ඔයාට සයිට් එක දාගන්න හැටි කියලා දුන්නා මම මේක වෙනම ගැටළුවක් නිසා මට කැමති මුදලක් දෙන්න කියලා මගේ මහන්සියට පොර කිව්වා පොරගේ ලග සල්ලි නැහැ කියලා මට දෙන්න. මාසේ අන්තිමට දෙන්නම් කියලා ඒ හදන්නේ මාව අන්දන්න නිසා මම ඌට අහු වෙන්නේ මොකටද කියලා මම එපාම කිව්වා සල්ලි , මම මග හැරලා හිටියා මු මට ඉන්නම දෙන්නේ නැහැ රෑ 1 කතා කරලා වද දෙනවා මම බැරිම තැන මම වැඩේ කරලා දුන්නා මිනිහා මට Thank You කියලා වත් කිව්වේ නැහැ මාරම ලොකු කමින් හිටියේ මම එයාගේ සේවකයෙක් වගේ වැඩේ කරන්න උණා මගේ Customer කෙනක් බත් මාව ඔචර සෙකන් කරලා නැහැ අනික Web Design Company එක්ක වෙබ් එකක් මට මේක මතක් වෙනකොට මාරම Upset

    ---------------------

    ඔය Online Entrepreneurs Club එකේ තව දවසක් එකෙක් ට Namecheap එකේ හොස්ට් කල සයිට් එක්ක වයිරස් අයින් කරන්න ආවා ඒ සයිට් එකේ Malware නිසා Google එකෙන් බ්ලොක් වෙලා මම මුලින් ම සල්ලි ඉල්ලුවා ඌට මාව සැකයි කියලා සල්ලි පස්සේ දෙන්නම් කිව්වා මම හා කියලා වැඩේ කරා එත් ඌ මට සල්ලි දුන්නේ නැහැ සල්ලි ඉල්ලා ඉල්ලා මම පස්සෙන් යනකොට ඌ මට කුණුහරුපෙන් බැන්නේ ගැනියෙක් වගේ සල්ලි ඉල්ලා පස්සෙන් එන්න එපා #ත්තෝ කියලා එදා මට හෙනම කනගාටුවක් ඇති උනා.

    ඔය විදියට පිටරට වෙන Hosting වලින් ගත්ත දේවල් හදා ගන්න ගොඩක් කතා කරනවා මට සමහරු සල්ලි දෙනවා සමහරු පොල්ලම තියන්නේ එක දුකක් නැහැ සමහරු නම් වැඩේ කරගෙන පලු යන්න බයිනවා සල්ලි ඉල්ලනකොට ගොඩක් එවුන් කියන දෙයක් තමා Client වැඩේ කලාම තමයි සල්ලි දෙන්නේ උගේ ලග ඒ වෙලාවේ සල්ලි නැහැ කියලා මම වැඩේ කරාම කියනවා ඒ සයිට් එකේ තව වැඩ ටිකක් කරන්න කිව්වා Client ඒවා කරාම කියනවා ඌට ගෙවන්නේ එතකොට දෙන්නම් කියනවා ඔහොම ඉවසන් ඉන්නකොට ඌ කියනවා Client Web එක වෙන එකෙක් ට දීලා කියලා මගේ මුදල කොහොම හරි බේරනවා එත් දැන් අතේ නැහැ කියනවා ඔහොමයි






     

    thaweesha

    Well-known member
  • Dec 22, 2010
    8,995
    10,161
    113
    උබේ attitude එක තමා ඔය හැමදේටම හේතුව. නායකත්වය පුහුණුවකට වත් පලයන්. සර්වබාලදාරී දෙවි කෙනෙක් නැ උබගේ දුක අහල මිනිස්සුන්ව උබට ඕන විදියට වෙනස් කරන. මනුස්සකම උබට මේ ටික කිව්වේ. දැන් මට attitude පෙන්නන්න නම් එන්න එපා මට කැරියෝ නැ මේකේ. හුකවනවා පකේ ටෝක් දෙන්න ආවොත්. කැරියෝ ඉන්නවා නම් කෝල් මී 0755378236
     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,008
    2
    15,759
    113
    දැන් දවස් 6-7 කට කලින් Online Entrepreneurs Club එකේ කෙනක් පොස්ට් එකක් දාලා තිබුණා Hostinger එකෙන් ගත්ත Hosting එකකට සයිට් එක මාරු කරගන්න හැටි අහලා. කිසි කෙනක් උදව් කරලා තිබුනේ නැහැ අන්තිමේ පොර තව ගෘප් ගොඩක දාලා තිබුණා පොස්ට් එක ඒ තැන් වලින් කිසි කෙනක් උදව් කරේ නැහැ වෙන Hosting කරන අය Comment කරලා තිබුනේ එයාලගෙන් ගන්නවා නම් උදව් කරන්නම් කියලා දාගන්න එක.

    ඉතින් මම පොරට Hostinger එකේම හොස්ට් කරගන්න උදව් කරන්නම් කියලා Anydesk ගිහින් වැඩේ කරන හැටි පෙන්වන ගමන් සයිට් එක සාර්ථකව හොස්ට් කරලා දුන්නා.

    ඊට පස්සේ මම කියලා දුන්න විදියට පොර තව සයිට් එකක් හොස්ට් කරගෙන ඒ සයිට් එකේ Pages නැහැ තව මොනවද අවුල් වගයක් තියෙනවා කියලා මට Call කරලා කියනවා අය Anydesk ගිහින් බලනකොට db එකේ Table අඩුයි මම අය DB එක අය දාන්න කිව්වා ඉතින් DB එක හරියට Import වෙන්නේ නැහැ මම කිව්වා Hostinger එකේ Chat එකට කියන්න කියලා.


    එයා එක කරන්නේ නැතුව මට සැරෙන් සැරේ වද දෙන්න ගත්තා Call කර කර මට මගේ වැඩක් වත් කරගන්න බෑ එයා එක්ක අන්තිමේ ඇනයක් උණා. සමහර වෙලාවට මට සැර කරනවා වැඩේ කරන්න කියලා මිනිහගේ Hosting එකේ අවුල තිබුනේ, Hostinger එකෙන් අරක ගත්තේ රු 18500 දීලා ලු ගත්තේ කිව්වා අවුරුදටම කරදරේ නිසාම මම වැඩේ කරලා දෙන්නම් කිව්වා මම හැබැයි මිනිහට කිව්වා මම සුළු වැඩක් නිසා කියලා ඔයාට උදව් කරන්න හිතුවේ ඔයාට සයිට් එක දාගන්න හැටි කියලා දුන්නා මම මේක වෙනම ගැටළුවක් නිසා මට කැමති මුදලක් දෙන්න කියලා මගේ මහන්සියට පොර කිව්වා පොරගේ ලග සල්ලි නැහැ කියලා මට දෙන්න. මාසේ අන්තිමට දෙන්නම් කියලා ඒ හදන්නේ මාව අන්දන්න නිසා මම ඌට අහු වෙන්නේ මොකටද කියලා මම එපාම කිව්වා සල්ලි , මම මග හැරලා හිටියා මු මට ඉන්නම දෙන්නේ නැහැ රෑ 1 කතා කරලා වද දෙනවා මම බැරිම තැන මම වැඩේ කරලා දුන්නා මිනිහා මට Thank You කියලා වත් කිව්වේ නැහැ මාරම ලොකු කමින් හිටියේ මම එයාගේ සේවකයෙක් වගේ වැඩේ කරන්න උණා මගේ Customer කෙනක් බත් මාව ඔචර සෙකන් කරලා නැහැ අනික Web Design Company එක්ක වෙබ් එකක් මට මේක මතක් වෙනකොට මාරම Upset

    ---------------------

    ඔය Online Entrepreneurs Club එකේ තව දවසක් එකෙක් ට Namecheap එකේ හොස්ට් කල සයිට් එක්ක වයිරස් අයින් කරන්න ආවා ඒ සයිට් එකේ Malware නිසා Google එකෙන් බ්ලොක් වෙලා මම මුලින් ම සල්ලි ඉල්ලුවා ඌට මාව සැකයි කියලා සල්ලි පස්සේ දෙන්නම් කිව්වා මම හා කියලා වැඩේ කරා එත් ඌ මට සල්ලි දුන්නේ නැහැ සල්ලි ඉල්ලා ඉල්ලා මම පස්සෙන් යනකොට ඌ මට කුණුහරුපෙන් බැන්නේ ගැනියෙක් වගේ සල්ලි ඉල්ලා පස්සෙන් එන්න එපා #ත්තෝ කියලා එදා මට හෙනම කනගාටුවක් ඇති උනා.

    ඔය විදියට පිටරට වෙන Hosting වලින් ගත්ත දේවල් හදා ගන්න ගොඩක් කතා කරනවා මට සමහරු සල්ලි දෙනවා සමහරු පොල්ලම තියන්නේ එක දුකක් නැහැ සමහරු නම් වැඩේ කරගෙන පලු යන්න බයිනවා සල්ලි ඉල්ලනකොට ගොඩක් එවුන් කියන දෙයක් තමා Client වැඩේ කලාම තමයි සල්ලි දෙන්නේ උගේ ලග ඒ වෙලාවේ සල්ලි නැහැ කියලා මම වැඩේ කරාම කියනවා ඒ සයිට් එකේ තව වැඩ ටිකක් කරන්න කිව්වා Client ඒවා කරාම කියනවා ඌට ගෙවන්නේ එතකොට දෙන්නම් කියනවා ඔහොම ඉවසන් ඉන්නකොට ඌ කියනවා Client Web එක වෙන එකෙක් ට දීලා කියලා මගේ මුදල කොහොම හරි බේරනවා එත් දැන් අතේ නැහැ කියනවා ඔහොමයි





    උඹ නම්‍ සිරාවටම පෙර පවක් කරල තියෙන්නෙ. එක්කො උඹ කතා කරන විදිහ වෙන්න අ‍ැති බං. සමහර වෙලාවට අපි කතා කරන දේම නෙවෙයි වැදගත් වෙන්නෙ, කතා කරන විදිහ. ඕනවට වඩා බයාදු ඩයල්වලින් කට්ටිය ඕන තරම් අනිසි ප්‍රයෝජන ගන්නෙ. මට පේන විදිහට උඹට තියෙන්නෙ එහෙම personality අවුලක්.

    මිනිස්සු එක්ක ගණුදෙනු කරනකොට තමන්ගෙ තැන තියාගෙන කරහන් බං. කරන ඕනම ගණුදෙනුවක control එක තමන් අතේ තියා ගනින්. ඕන නැති ලබ්බවල්වලට එන උන්ව handle කරන්න, කෙළින් කතා කරන්න ඉගෙන ගනින්. මේ කියන්නෙ රණ්ඩු වෙන්න කියල නෙවෙයි, තමන් දෙයක් කියද්දි එ‍් පිටිපස්සෙ weight එකක් තියෙනවා කියලා දැනෙන්න දෙන්න ඉගෙන ගනින්.

    කාට වුණත් ඕක ඉබේම එනවා එක එක මට්ටම්වලින්. මම හිතන්නෙ උඹෙ එ‍්ක අඩුයි. එහෙම අවුලක් නෑ. හිතල එ‍්ක හදා ගත්තා නම් හරි. ගාණට කරහන් කාට වුණත්. 🙄
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,622
    100,869
    113
    උබේ attitude එක තමා ඔය හැමදේටම හේතුව. නායකත්වය පුහුණුවකට වත් පලයන්. සර්වබාලදාරී දෙවි කෙනෙක් නැ උබගේ දුක අහල මිනිස්සුන්ව උබට ඕන විදියට වෙනස් කරන. මනුස්සකම උබට මේ ටික කිව්වේ. දැන් මට attitude පෙන්නන්න නම් එන්න එපා මට කැරියෝ නැ මේකේ. හුකවනවා පකේ ටෝක් දෙන්න ආවොත්. කැරියෝ ඉන්නවා නම් කෝල් මී 0755378236
    හෙට කොළඹ ගියාම මේ වදන ලියන්න ඕනි ටොයිල්ට් එකක.

    මරු වදන