"කොල්ලෙක් උනාම බොන්න ඕනි... "
හැබැයි බීලා ඇවිත් ගෑනිට දෙක නෙලද්දි ඔය progressive talk ඔක්කොම ඉවරයි.
හැබැයි බීලා ඇවිත් ගෑනිට දෙක නෙලද්දි ඔය progressive talk ඔක්කොම ඉවරයි.
වෙරි වෙන්නේ නැති වදින්නේ නැති ජාතියක් නම් බොනවද?අහ සර්.. වටේ ඉන්නෙ අමු බෙබාලද?
එවන් අඩුකුලේ උන් එක්කනම් අපිත් සෙට් වෙන්නෙ නැහැ
බීපු වෙලාවට කිරීයට එන්න එපා.අරක්කු බොන්නෙ මෝඩයෝ
බොන්නේ සිහියෙන් ඉද්දි ආතල් එකේ ඉන්න බැරි උන්.
උන් හිතන්නේ සිහිය විකල් උනාම ආතල් කියලා.![]()
කරන්ට් එකද? වතුරද? මුහුදු වතුරේ ගලාගෙන ආ බදුනද?වෙරි වෙන්නේ නැති වදින්නේ නැති ජාතියක් නම් බොනවද?
සෙට් වෙන්ව බොන්න. එකෙක් ගෙනල්ලා අලුත් බ්රෑන්ඩ් එකක් ටිකක්වත් වදින්නේ නෑ .කරන්ට් එකද? වතුරද? මුහුදු වතුරේ ගලාගෙන ආ බදුනද?
huththa thamai ponz, drug dealers la, bar owners la, hotel ownersla, luxury life gatha karana porawal la pawa bonne naha, bona unge gon part bala bala inne. biwwama manasata enawa thaman patta porak kiyala, eth beepu nathi welawaka balapn, beepu ekek hasirena hari amuma amu moda huththige puthek wage. biwwa kiyala wenama porak wenne naha. paka thamai cheeththa dial huththo, sport karana un, healthy widihata inna un, hard workout karana un pawa bonne naha ponz. uba wage hithana un thamai cheeththa. beela renne, reela iwara wela danne naha wage anith dawase ude inne. passe kiyanawa bona un thamailu enjoy karanne. ponna manasikathwaya okata kiyanneබොන්නේ නැති උන් majority එක චිත්ත ඩයල්
එහෙමෙ පෙවෙන් නැහැ මචන් ඉස්සර වගෙ..සෙට් වෙන්ව බොන්න. එකෙක් ගෙනල්ලා අලුත් බ්රෑන්ඩ් එකක් ටිකක්වත් වදින්නේ නෑ .
බොනවද ?
ගොඩක් උන් බොන්න පටන් ගන්නෙ සමාජයේ පොරක් වෙන්න (හිතාගෙන)Godak un bonda purudu wenne peer pressure nisa….
Api wage patta radical, agam adahanne nethi un nan katewath tiyanne na oya jarawa![]()
හොදට ගසන කෙල්ලෙක් තමයි share කරලා තිබ්බේ
Bona majority ekath ehema thamai. Beela anunge kunu, cheeththa katha thamai kiywanne. Appiriyai ahan inna. Wadagath discussion ekak yanne henama kalathurakin. Eth poddak educated set eka athare.බොන්නේ නැති උන් majority එක චිත්ත ඩයල්
ado sirawata ape patte gu kariyo set ekakuth innawa bonna epa unaBona majority ekath ehema thamai. Beela anunge kunu, cheeththa katha thamai kiywanne. Appiriyai ahan inna. Wadagath discussion ekak yanne henama kalathurakin. Eth poddak educated set eka athare.
Bona ekai naana ekai dekak. Biwwath nathath cheeththa cheeththama thamai.
බලපන් බාර් කාරයෙක්ද බැදලා ඉන්නේ කියලා..මේ ගෑණිව දකිද්දිම ඕනෙ එකෙක්ට පේනව රට කාපු අම්මණ්ඩි කෙනෙක් කියලා.. කතා විලාසෙ උනත් පේනවනෙ..
Uba bona set eke awlak bn eka. Normally bona un gossip karanne naa.Bona majority ekath ehema thamai. Beela anunge kunu, cheeththa katha thamai kiywanne. Appiriyai ahan inna. Wadagath discussion ekak yanne henama kalathurakin. Eth poddak educated set eka athare.
Bona ekai naana ekai dekak. Biwwath nathath cheeththa cheeththama thamai.
huththa thamai ponz, drug dealers la, bar owners la, hotel ownersla, luxury life gatha karana porawal la pawa bonne naha, bona unge gon part bala bala inne. biwwama manasata enawa thaman patta porak kiyala, eth beepu nathi welawaka balapn, beepu ekek hasirena hari amuma amu moda huththige puthek wage. biwwa kiyala wenama porak wenne naha. paka thamai cheeththa dial huththo, sport karana un, healthy widihata inna un, hard workout karana un pawa bonne naha ponz. uba wage hithana un thamai cheeththa. beela renne, reela iwara wela danne naha wage anith dawase ude inne. passe kiyanawa bona un thamailu enjoy karanne. ponna manasikathwaya okata kiyanne![]()