ක්ලාක් කෙනෙක් එක්ක සෙට් වෙලා ගෑනි එක්ක වලි දාගෙන කලුතරින් එලෙව්වෙ කියන්නෙ මෙයාද?සෞඛ්ය සේවා අධ්යක්ෂ ජනරාල් වෛද්ය අසේල ගුණවර්ධන
ස' ලොකුගේට හොදවයින් කුණුහරුප දෙකක් කියලා බනින්න ඇති
ස'ත් එක්ක ඔය සෙල්ලම් බෑ කියලා උන් දැනගන්න ඕනි![]()
ඔක තමා මුන් හැම තැනම කරන්නේ.ow constitution eken balaya thiyanne DGHS ta. hamudapathilata janadipathilata nemei. me ponnayo kale e power eka munta awul nisa jasinghe wa elawala anathayekwa dala ara committtee me committee daala ragapapa hamudapathilawa bassala anthimata DGHS ganna decision tikath political ponsla loku karan aran DGHS wa wahalek wage use karapu eka
ජාසිංහ සර්ව ගෙදර යව්වනේ සයවපු උන් කියන්නෙ
ඕකෙ වැරදි කාරයා වෙන්නෙ ලොකු ගේ නෙවෙයි.
ඔන්න ඔතනයි කට්ටියට වරදින්නෙ....
වසන්ගත කාලෙක circular ගහන්න බලය තියෙන්නෙ සෞ, සේ, අ, ජ ට . එතකොට ඒ නියොග ක්රියාත්මක කරන්න ඔනී පහල අය....
එතකොට පහල කාටවත් බෑ ලොකුගේ කිව්ව නිසා මේක කලා කියන්න....
ලොකුගේ ට අවුලක් නෑ ,, ඌ කියයි ඌ ඉල්ලීම කලා විතරයි කියලා, ඌ කිව්වට කලේ හෝ නොකලේ ඇයි අහයි පොලිසියෙන්
------ Post added on May 5, 2021 at 2:05 PM
හමුදාපති නෙවෙයි ජනාධිපති ට වත් බෑ මේ කාලේ dghs ට උඩින් යන්න...
කලින් ජාසින්හ sir බය නැතුව තීරණ අරන් වැඩ කලේ ඒකයි....
පලවෙනි රැල්ල අපි ලන්කාවෙ කොරොනා නැත්තටම නැති වෙන්න පාලනය කලා
------ Post added on May 5, 2021 at 2:07 PM
නන්දෙට ඕන ඕන විදියට පත් වීම වෙනස් කරන්න පුළුවන් නම් DGHS ගෙ ඇති බලයක් නෑනෙ. ඒක ස්වාධීන පත් කිරීමක් කරන්න බැරි ද?යවපු උන් කියන්නෙ
ඕකෙ වැරදි කාරයා වෙන්නෙ ලොකු ගේ නෙවෙයි.
ඔන්න ඔතනයි කට්ටියට වරදින්නෙ....
වසන්ගත කාලෙක circular ගහන්න බලය තියෙන්නෙ සෞ, සේ, අ, ජ ට . එතකොට ඒ නියොග ක්රියාත්මක කරන්න ඔනී පහල අය....
එතකොට පහල කාටවත් බෑ ලොකුගේ කිව්ව නිසා මේක කලා කියන්න....
ලොකුගේ ට අවුලක් නෑ ,, ඌ කියයි ඌ ඉල්ලීම කලා විතරයි කියලා, ඌ කිව්වට කලේ හෝ නොකලේ ඇයි අහයි පොලිසියෙන්
------ Post added on May 5, 2021 at 2:05 PM
හමුදාපති නෙවෙයි ජනාධිපති ට වත් බෑ මේ කාලේ dghs ට උඩින් යන්න...
කලින් ජාසින්හ sir බය නැතුව තීරණ අරන් වැඩ කලේ ඒකයි....
පලවෙනි රැල්ල අපි ලන්කාවෙ කොරොනා නැත්තටම නැති වෙන්න පාලනය කලා
------ Post added on May 5, 2021 at 2:07 PM
Minihage kadawalata business nati nisalu neda ?Gamini Lokuge wunath okata madihath wune mokada?
Minissu gihin illanne nahane lockdown ayin karanna kiyala.
Inna kaale Jasinghe ta banapu serama dan guna gaayana karanawa .ජාසිංහ සර්ව ගෙදර යව්වනේ ස

Lokka bannada danna parusha wachanen.කයිවාරු නන්දෙ කාටවත් යටවෙන මිනිහෙක් නෙවෙයි. ගාමිණී ලොකුගේ නාකි ලොන්තයට පෝඩ්ඩක් විතර පීචන් උනා එච්චරයි![]()
![]()
Hal, thel mafia wage mekatath kiai mafiawak kiala.ලොකුගේ කිව්ව නේද ඌ කරේ කියලා?