සමහර එවුන්ට මෙයා කියන ඒවා මහා ලොකුදේවල් උනාට රටේ ඉන්න උගත් මිනිස්සු මේවට හිනාවෙනවා රටෙන් 50 % විතර වන මෝඩ යක්කුන්ට මෙයා කියන ඒවා අලුත් දේවල් උනාට උගත් මිනිස්සු මෙයා කියන දේවල් මෙයාට වඩා හොදින් දන්නවා ..මෙයා සමාජයට දෙන ගොන් අදහස් නිසා සමහර අයගේ ජිවිත කාලකන්නි වෙලා පවුල් කඩා කප්පල් වෙලත් තියෙන බව ගොඩක් අය දන්නේ නැහැ .සමාජයට යමක් කියන්න කලින් තමන් ඒ ගැන උගතෙක් වෙලා ඉන්න ඕන .එකටයි universities තියෙන්නේ
ඇයි university එකකින් උපාදියක් ගන්න බැරි උනේ....degree නැති එවුන්ට මේ රටේ AL subject tuition දීම වහාම තහනම් කලයුතුයි .
මෙයාගේ ගොන් talks අහන්න සමහර ළමයි ආසයි ඉතින් class එකට ළමයි යනවා .අසරණ දෙමවුපියන්ගේ සල්ලි වංචා කරගන්න මෙයා ළමයින්ට ගොන් ආතල් දෙනවා ...මුල ඉදලම ඔය programme එක බුද්දීමත්ව ඇහුවොත් තේරෙයි මෙයා මොනතරම් බූරුවෙක්ද කියල
අසරණ දෙමවුපියන්ගේ සල්ලි වන්චාකරන ඔය වගේ එවුන්ට සල්ලි මිටිගනන් banks වල තිබුනට හොදක්නම් සිද්දවෙන්නේ නැහැ