පිස්සු හැදෙනවා බං..සිහිනයකී රෑ, තිස්ස ජනනා&#35

sudathhh

Junior member
  • Feb 4, 2014
    82
    5
    8
    BIOLOGY වලට S එකක් ඕන නම් මෙයා ලගට යන්න මොකද ඔය සරල කොටස් ටික
    මෙයා සුපිරියට කියල දෙනවා ....A එකක් ඕනැ නම් DEGREE එකක් තියෙන SIR කෙනෙක්
    ගාවට පලයල්ලා දෙමවුපියන්ගේ සල්ලි නාස්ති කරන්නේ නැතුව
     

    Molock

    Well-known member
  • Aug 9, 2012
    1,761
    236
    63
    සමහර එවුන්ට මෙයා කියන ඒවා මහා ලොකුදේවල් උනාට රටේ ඉන්න උගත් මිනිස්සු මේවට හිනාවෙනවා රටෙන් 50 % විතර වන මෝඩ යක්කුන්ට මෙයා කියන ඒවා අලුත් දේවල් උනාට උගත් මිනිස්සු මෙයා කියන දේවල් මෙයාට වඩා හොදින් දන්නවා ..මෙයා සමාජයට දෙන ගොන් අදහස් නිසා සමහර අයගේ ජිවිත කාලකන්නි වෙලා පවුල් කඩා කප්පල් වෙලත් තියෙන බව ගොඩක් අය දන්නේ නැහැ .සමාජයට යමක් කියන්න කලින් තමන් ඒ ගැන උගතෙක් වෙලා ඉන්න ඕන .එකටයි universities තියෙන්නේ
    ඇයි university එකකින් උපාදියක් ගන්න බැරි උනේ....degree නැති එවුන්ට මේ රටේ AL subject tuition දීම වහාම තහනම් කලයුතුයි .
    මෙයාගේ ගොන් talks අහන්න සමහර ළමයි ආසයි ඉතින් class එකට ළමයි යනවා .අසරණ දෙමවුපියන්ගේ සල්ලි වංචා කරගන්න මෙයා ළමයින්ට ගොන් ආතල් දෙනවා ...මුල ඉදලම ඔය programme එක බුද්දීමත්ව ඇහුවොත් තේරෙයි මෙයා මොනතරම් බූරුවෙක්ද කියල
    අසරණ දෙමවුපියන්ගේ සල්ලි වන්චාකරන ඔය වගේ එවුන්ට සල්ලි මිටිගනන් banks වල තිබුනට හොදක්නම් සිද්දවෙන්නේ නැහැ
    me sirta degree ekak thiyanwa. JVP gniyek wage nikan boru katha pathurawanne nathuwa idapan. ubata AL pass karaganna bari unata anith minissu palina manussayo.
     
    • Like
    Reactions: D_Mad

    D_Mad

    Well-known member
  • Jun 11, 2013
    25,606
    42,097
    113
    Deniyaya
    BIOLOGY වලට S එකක් ඕන නම් මෙයා ලගට යන්න මොකද ඔය සරල කොටස් ටික
    මෙයා සුපිරියට කියල දෙනවා ....A එකක් ඕනැ නම් DEGREE එකක් තියෙන SIR කෙනෙක්
    ගාවට පලයල්ලා දෙමවුපියන්ගේ සල්ලි නාස්ති කරන්නේ නැතුව

    :lol::lol::lol::lol:
     

    sudathhh

    Junior member
  • Feb 4, 2014
    82
    5
    8
    me sirta degree ekak thiyanwa. JVP gniyek wage nikan boru katha pathurawanne nathuwa idapan. ubata AL pass karaganna bari unata anith minissu palina manussayo.

    Degree එක උබද දුන්නේ . ඔය මනුස්සය ගේ ඉගැන්වීම් S එකකට නම් ඇති ....
    A එකක් ගන්න නම් Degree එකක් තියෙන එකෙක් ගාවට පලයල්ලා ...
     

    D_Mad

    Well-known member
  • Jun 11, 2013
    25,606
    42,097
    113
    Deniyaya
    Degree එක උබද දුන්නේ . ඔය මනුස්සය ගේ ඉගැන්වීම් S එකකට නම් ඇති ....
    A එකක් ගන්න නම් Degree එකක් තියෙන එකෙක් ගාවට පලයල්ලා ...

    ඒ ලෙවල් කියන්නේ ළමයගේ විභාගයක් මිසක් ගුරාගේ විභාගයක් නෙවෙයි.සර්ට ඩිග්‍රි1ක් තියෙන්න ඕන නෑ. කවුද එහෙම කියන්නේ. තියරි ටික ගොඩ දාගන්න තමන්ට තේරෙන තැනකට ගියා නම් ඉතුරු ටික ළමයගේ අතේ .තොට ජෙලද සර් එක්ක.. පල උත්ත යන්න