ubala AL pass wela campus wala katu kanava 4years api AL nokara Masters hitan karala ubalata wadiyen padith gannavaubala naki wenakan campus eke
ubalagema lectures la apita hodata ugannava ubalava padekata ganan ganne na
![]()
![]()
lol kawda degree eka penna penna job higakanawa kiwwe.thope salli huurala apita nikan dena degree eka dahagana wena krama walin thopita wada hamba karanawa.... huuuu

ubala nikan podi lamai wagene ban 





