පුද්ගලික විශ්ව විද්යාල(පොන්නයාට-පිලිතුර&

ලංකාවේ පවුද්ගලි&

  • තිබිය යුතුය. (YES)

    Votes: 299 88.7%
  • නොතිබිය යුතුය. (NO)

    Votes: 38 11.3%

  • Total voters
    337
  • Poll closed .

sosamila

Active member
  • Jul 19, 2009
    428
    58
    28
    Private uni kalin indan tibba nam tamai honda ehenam ada matat dg ekak tiyenawa mage yaluwo uni giya mata bari una z score madi una rata gihin igena ganna taram money apita nehe eth ada mama uni giya mage yaluwanta wada honda widiyata innawa samahara uni giya ewn tamath amma ththaalawa job walata yawanawa goverment uni eken eliyata ena samaharu hitanne a aya eliyata eddi government eken job ussan inna one kiyala unta denna
    A/L pass welath gov uni yanna bari wenne wena kisi deyak nisa nowa uni wala ida madi wena nisa kiyana eka Uni giya ewn amataka karana eka tamai duka
    :sorry:
     

    LKS007

    Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,775
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne
    උබ ඔය කියන කතාව ඉරිසියාව පදනම් කරගෙන කරපු දෙයක් මිත්‍රයා... .... මේ අහපන් මචන්.
    …මම මේතන …"ඩිග්‍රියට සීමා වෙන්නෑ" කියවුවේ උබ අදහස් කරන ෆේස්-බුක් වත්,චැට් වත්,වෙබ්සයිට් පම්පෝරි වත් නෙවෙයි.

    …මම කියවුවෙ,රජයේ එවුන්ට වඩා ප්‍රයිවට් එවුන් ප්‍රෝග්‍රසිව් කියල.මොකද උන් නිතරම නෙව් එක යූස් කරල අලුත් විශයානු බද්ධ දේවල් හොයල නිතරම අප්ඩේට් වෙනවා... ඒක මම දැක්ක දෙයක්.අපේ බොඩිමේත් රජයේ වගෙම පුද්ගලික උනුත් ඉන්නව.

    අයිටී කරන උන් නම් මම දැකල තියෙනවා එක එක අලුත් දේවල් නෙට් යුස් කරලා ඉගෙන ගන්නව... ඒත්,ගොඩක් රජ්යේ උන් එහෙම නෑ...
    …ඔයා ඔයාගෙන්ම අහල බලන්න.




    මචන්,උබට දනෙන හිත් වේදනාව මට තේරුම් ගන්න පුලුවන්. එත්,මචන් අද ලංකාවේ තියෙන අඩ්යාපන ක්‍රමයේ තරග කාරිත්වයේ සහ සීමිත පහසුකම් නිසා තමයි,බොහොම සීමිත පිරිසක් විතරක් රජයේ විශ්ව විද්යාල වලට යන්නේ.

    …ඒ නිසා උබ කියන්නෙපා,සල්ලි තියෙන නිසා උන් සල්ලි වලට ඩිග්‍රී ගත්තු එකෙක් කියල.මොකද,උබම බලපන් විශ්ව විද්ය්යාල ප්‍රතිපාදන කොමිසමේ ලියා පදින්චි පුද්ගලීක විශ්ව විද්යාලයක් ඉගෙන ගෙන අඩුම ගානේ සෙමෙස්තරයක් වත්. ඒකේ තියෙන අමාරුව කොහොමද කියල.රජයේ උන්ටවත් නෑ එහෙම ආතතියක්.


    මචන්, උබ මේ කියන හැම දේ කින්ම පේන්නේ ඉරිසියාව :
    …මිනිහෙක් ඉන්ග්‍රිසියෙන් කතා කිරිම වරදිද? විශෙෂයෙන් විශ්ව විද්යාල සිසුවෙක්.

    [/COLOR][/SIZE]

    මේ කියන කතාව ගොං කතාවක් කියල ඕනේ වල් කන හරකෙකුට තේරෙනව...

    ආ..හ් උබ ම්ං කියනවට ඔය ස්ලීට් එකට වගේ එහෙම ගිහින් එක සෙමෙස්ට එක්කට රෙජිස්ටෙර් වෙලා පාස්වෙලා කියපන්ං කෝ...
    …කොහොමද සල්ලි වලට උපාදි දෙන්නේ කියල...

    …නිකං කට මැත දොඩවන්න එපා මචං....

    …කොහොමත් උන්ට අන් මත දිරවන්නෑ තමයි.

    :yes::yes::yes::yes:




    aiooo lida???????????????????????????????
    jeppanta lida


    images




     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    it athi ban mokada it pattetama puluwn baagekatama physics and chemistry ba A/L waladi e 2 anagannawa. A1i SS dana eunuth innawa:baffled::baffled:

    hari pvt degree ekak karala samanya danumak gaththa. thamanta salli thiyanawa thaththa deepu uthuranna. poddak hithuwa thamange field eke company ekak damma salli walin. ekata u athi dakshayek da ban??
    e company eke mehen graduate wechcha ayath wada karanawa athi ekata huu kiyanna bane mokada aru salli balen company damma muta ewa adala na muge dakshathawen sewaya karala niyama padiyak mu gannawa. dan aruda pora muda?


    uba kiyanne WSO2 kiyanne thattge salli walin dapu company 1k kiyalada :lol:
    ehema company tiyanawa ewa machan wehenawa :D
    Dr. sanjeewa kiyanne IBM eke awurudu ganak research wala weda karapu bullet 1k :D

    w3c definition balahan nama tiyanawa SOAP BPEL definitions walat :D
    ow salli tibila tamai USA gihin private degree kale, habai itin IBM ekata thattage salli dala denna baha :D

    anika moratuwa visiting lecturer kenek :D
    moratuwa thatweta nattam mokatada lecturer kenek karaganne ???
    moratuwen pass wena degree aya mokada ochchara WSO2 walata ringanne :P
     

    LKS007

    Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,775
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne
    ආ..හ් උබ ම්ං කියනවට ඔය ස්ලීට් එකට වගේ එහෙම ගිහින් එක සෙමෙස්ට එක්කට රෙජිස්ටෙර් වෙලා පාස්වෙලා කියපන්ං කෝ...
    …කොහොමද සල්ලි වලට උපාදි දෙන්නේ කියල...

    …නිකං කට මැත දොඩවන්න එපා මචං....

    …කොහොමත් උන්ට අන් මත දිරවන්නෑ තමයි.

    :yes::yes::yes::yes:



    ගොඩක් අමාරුයි නේද....තේරෙන්නේ නැහැවගේ නේද....පව් නේද :yes::yes::yes::yes:
    [/QUOTE]



    hikz,,machan me quote kiyala type karata quote wenne na ban,,hikz,,copy paste da kare?
    onna rajeta awada unge mole :lol:
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    Private uni kalin indan tibba nam tamai honda ehenam ada matat dg ekak tiyenawa mage yaluwo uni giya mata bari una z score madi una rata gihin igena ganna taram money apita nehe eth ada mama uni giya mage yaluwanta wada honda widiyata innawa samahara uni giya ewn tamath amma ththaalawa job walata yawanawa goverment uni eken eliyata ena samaharu hitanne a aya eliyata eddi government eken job ussan inna one kiyala unta denna
    A/L pass welath gov uni yanna bari wenne wena kisi deyak nisa nowa uni wala ida madi wena nisa kiyana eka Uni giya ewn amataka karana eka tamai duka
    :sorry:


    sirawata SLIIT eke degree eka karanna ALs 3 passes tiyenna oni :D
    ALs pass una ehema minissunwa unge thatweta nalu
     

    prasad9805

    Well-known member
  • Feb 15, 2010
    18,718
    783
    113
    හඳේ
    මේවයේ ඉන්නේ ගොන්නු කියල කොහොමද උඹල කියන්නේ... ඔවු, ඔය ඒ ලෙවෙල් කරල මොරටු-අරටු යන්න බැරි උනා තම්යි.ඒ උඹල වගේ පොතේ මීටර් නෙවේ අපි,අනික ඒලෙවෙල් කාලේ කරපුව දන්නේ අපිනේ... :rofl::rofl::rofl:
    උඹලාට කොයින්ද ඒ ආතල් :P:P:P
    මමත් SLIIT 1එ :yes::yes::yes:

     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    machan otana tamai ubala waradda gatte :)
    SLIIT ekata pirisak enawa ubala kiyanawa wage salli dila degree ganna balagena ung 2nd yr witara weddi halenawa :)

    tawa samaharak degree eka gannawa marila marila padam karala xam goda dala :)

    tawa prisak innawa aththatama meter :)
    programing software engineering kiyanne machan padam karala karana deyak nemei..... programing experience wagema hoda analytical knowledge ekak tiyenna oni :)

    samaraha meter innawa ALs nagannawa ung mahansi wenne neha...
    eth ung IT walata daksha wenna puluwan :D programing wage ewa elatama puluwan wenna puluwan :D

    ow macho programming nam niyamai C theory dawasai ita passe niyama aathal thiyanne. kiyatawwath katapadam eunta ewa wala akurak kotaaganna ba phy che maths 3 tama daksha aya witharai uni yanne eth ekakata witharak niyameta dakshayo innawa eka aduwak aluth it stream ekak dammane A/L walata :D uba dan kiyapu aya wage inna set ekath dan gov uni walata adala gani. programming exp nam mukuth one na ban ape eun set wela C poddak kala fb yanna witharak computer eka allala thiyana kollo mena patta wada pennuwa....
     

    waligamaya

    Well-known member
  • මචංලා, මේ කතාවට මටත් උත්තරයක් දෙන්න හිතුනා.

    මුලින්ම කියන්න ඕන, තද රතු, ලොකු අකුරින් දෙයක් පෝස්ට් කලා කියලා ඒක ඇත්ත වෙන්නේ නෑ. පැහැදිලිව දෙයක් කියනවා නම්, ඇහැට පහසු විදියට ෆෝන් කලර්, සයිස් තෝර ගනින්.

    මුලින්ම කියන්න ඕනේ, මම රජයේ විශ්ව විද්‍යාලයකට ගිය කෙනෙක්, ඒ වගේම, පෞද්ලික අධ්‍යාපන ආයතන කීපයක උගන්වනවා.

    මම කියන්නේ නෑ, Private Institute වලින් එලියට එන හැමෝම දුර්වලයි කියලා. සිරා පොරවල් එලියට බහින වෙලාවල් මම ඕන තරම් දැකලා තියෙනවා. මම දන්න අයත් ඉන්නවා. ඒක වෙන විදිය මෙහෙමයි,

    එකක් තමා, හොඳ result එකක් එක්ක A/L ගොඩ දැම්මම, ගොඩක් පෞද්ගලික අධ්‍යාපන ආයතන වලින් නොමිලේ ඇතුළු වෙලා, නොමිලේ ඉගෙන ගන්න අවස්ථාව දෙනවා. මම දන්න අය ඕන තරම් ඉන්නවා එහෙම. සමහර අය ඒක දිගටම කරගෙන යනවා, සමහරු, විශ්ව විද්‍යාල ආවම දෙකටම යනවා, සමහරු, විශ්ව විද්‍යාල ප්‍රවේශය ආවම, Institute එක අතාරිනවා. මේ විදියට Institute එකේ දිගටම රැඳෙන අය හොඳට degree එක ගොඩ දාලා, හොඳ දක්ෂයෙක් විදියට එලියට එනවා.
    අනික තමා, සමහර ඉගන ගන්න පුළුවන් අය ( උපතින්ම දක්ෂ අය ) , A/L වල පිස්සු නටනවා. සමහර වෙලාවට වැරදි යාළුවෝ නිසා වැරදි මගට වැටෙනවා. සමහර වෙලාවට මානසික ප්‍රශ්ණ. ඒත්, A/L අනා ගත්තම, දෙමාපියෝ කෑ ගහනකොට හොඳ සිහිය එනවා. තමන්ට තේරුම් ගියාම, තමන් කල දේ බරපතලකම, ඒ අය උත්සාහා කරනවා කොහොම හරි ගොඩ යන්න. ඉතිං, සල්ලි තියෙන දෙමාපියන්, ඒ දරුවන්ව , Private Institute වලට ඇතුළු කරනවා. ඒ අය මහන්සි වෙලා ගොඩ දාගන්නවා.

    ඔය මම දන්න කාරණා දෙකක්. තව හේතු තියෙන්න පුළුවන්. ඒත් අනිත් බහුතරය, පාසල් කාලේ පිස්සු නටලා, දෙමාපියන්ගේ සල්ලි කාබාසිනියා කරලා, තව Private Institute වලටත් ඇවිත් පිස්සු නටන අය. මම උගන්වන්න ගියාම දන්නවා, තියෙන අමාරුව. කැම්පස් එකේ එවුන්ට කුප්පි දාන එකයි, Institute අයට උගන්වන එකයි, අහසයි පොලොවයි වගේ. Private Institute වල උනත් ඉන්න දක්ෂ අය ඉක්මනට අල්ල ගන්නවා, ඒත් ගොඩක් අය නම් ..... :( . මේ අතරේ, සමහර අය විකල්ප ක්‍රම වලින් ගොඩ යන්න දඟලනවා... මොනවා කලත්, අන්තිමේ කොහොම හරි degree එක ගොඩ දා ගන්නවා.

    මෙතනින් පස්සෙත් කතාව නතර වෙන්නේ නෑ. ඔය විදියට degree එක කරන ගොඩක් අය, ආයතන වලට ගන්නේ නෑ, ආවත් වැඩි කල් රැඳෙන්නේ නෑ. ඉතිං, ආයිත්, දෙමාපියන්ගේ සල්ලි ආයිත් විසි කරලා, දැන හැඳුනුම් කම් වලින් company ඇතුලට රිංගනවා.

    තවත් අය, රැකියා වලට , වැඩිදුර ඉගෙන ගන්න එහෙම කියලා, පිටරට පවා යවනවා. එයින් සමහර අය සාර්ථක වෙනවා. සමහර අය හැමදාම, දෙමාපියන්ගේ සල්ලි කකා, ජීවත් වෙනවා. සමහරු business කරනවා, සමහරු politics කරනවා.

    මොනවා කරන්නත්, බුද්ධිය, උනන්දුව කැපවීම වගේ දේවල් අවශ්‍ය වෙනවා. ඒවා නැත්නම්, කොහේ ගියත් වැඩක් නෑ ( දේශපාලනය වගේ දේවල් ඇර ) . රජයේ විශ්ව විද්‍යාලයකට යන කෙනෙක්, ඒ දේවල් තියෙනවා කියලා A/L වලින් ඔප්පු කරලා තියෙනවා. අනිත් අයට සල්ලි විසි කරලා හරි, තමන් දක්ෂයෙක් කියලා ඔප්පු කරලා පෙන්නන්න වෙනවා. එහෙම අය ගොඩ යනවා.

    අන්තිමට කියන්න තියෙන්නේ, රජයේ විශ්ව විද්‍යාල වලට යන අය කොහොමත් දක්ෂයෝ. ( ඇතුලට ගිහින් දේශපාලනය වගේ මෝඩ වැඩ කලේ නැත්නම් ) ඒ අයට මෝඩයෝ කියලා කියන ඒ තරම් මෝඩ කතාවක් තවත් නෑ. ඒ අය කොහොමත් ගොඩ යනවා ( මගේ Industry එකේ අය නම් ) . ඒ අය private institute වලට ඊර්ෂා කරලා වැඩක් නෑ. මොකද, තමන් නොමිලේ ඉගෙන ගන්න දේ, එයාලා සල්ලි දීලා කරන්නේ... සතුටු වෙන්න ඒ ගැන. තමන් දක්ෂයෙක් නම්, අනිත් අය ගැන තකන්න ඕනේ නෑ.

    Private Institute යන අය තමන් වියදම් කරන මුදලට හරියන්න වැඩ කරන්න. කොහොමින් හරි ගොඩ යන්න උත්සාහ කරන එක වටිනවා. කොහේ ගියත් පිස්සු නටන කෙනා, කවදාවත් දක්ෂයෙක් වෙන්නේ නෑ. ( මම මේ හැම තැනම පිස්සු නටනවා කිව්වේ, ආතල් ගැනීම නෙමේ. ජීවිතයේ සතුට භුක්ති විඳින එක වැරැද්දක් නෙමේ. මම කියන්නේ, සීමාව ඉක්මවා, මෝඩ ආතල්, 24x7 ගන්න දඟලන අය ගැන ) . මම දන්න දක්ෂ අය ඉන්නවා ඔතනින් අවිත් දැං හොඳම තැන් වල වැජඔෙන. ඒ වගේ කෙනේක් වෙන්න පුළුවන් නම්, අපිත් සතුටුයි.

    Industry එක ගත්තොත්, මම වැඩ කරන field එකේ, රජයේ විශ්ව විද්‍යාල වලින් එන අයට තැන වැඩියි. මම වැඩ කරන ආයතනත් ඇතුළුව, මම දන්න ගොඩක් ආයතන වලට , private institute වලින් එන graduates ලා ගන්නේ නෑ. Interview ගන්න කලින්ම, අයින් කරනවා. ඉතිං ඒ අයට ටිකක් මහන්සි වෙන්න වෙනවා, තැනකට එන්න. ඒත්, අර මම කිව්වා වගේ, දක්ෂ ( exceptional ) කෙනෙක්ට කොතනත් තැන හිමි වෙනවා. ඒකත් මෙතන කියන්නම ඕන.

    ඒ වගේම, මේකේ ඉන්න, ගොඩක් දෙනා, තාම ඉස්කෝලේ යන අය, ඒ අයට වැරදි ආදර්ශයක් දෙන්න එපා, ඉගෙන නොගත්තට කමක් නෑ, private institute වලින් ගොඩ යන්න පුළුවන් කියලා. ඒක මායාවක්, රැවටෙන්න එපා, කොහෙන් ගොඩ යන්නත්, ඉගෙන ගන්න ඕන. තමන් තීරණය කරන්න, නොමිලේ, කලින්ම ගොඩ යනවද. නැත්නම්, සල්ලි දීලා පස්සේ ගොඩ යනවද කියලා.
    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
     

    LKS007

    Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,775
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne
    ithin machooooo gov uni walin graduate wena eunta wada bari naane!!

    wada bari katawa newi man kiyanne machan man study krnnet private uni ekaka tamay,,AL ekenma pass a unat campus select wenna madi,,
    B-business
    B-econ
    C-accounting

    machan me 2nd time eka 2012 man kare mata ay nan karanna palak na ban mokada man dan uni ekaka 3rd sem eka krnne,,
    oya gov uni wala un dena 1000 talks denna waren poddak api ekka sem ekk karala results dala balamu

    aduma gane thopi wage 4 wate copy karannawat ba
    plajorism seen eka nisa
    ane munge katawal hoday allage puke ulanna
    kalakanni hatikre,,
    :eek::eek::eek::eek:

     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    ow macho programming nam niyamai C theory dawasai ita passe niyama aathal thiyanne. kiyatawwath katapadam eunta ewa wala akurak kotaaganna ba phy che maths 3 tama daksha aya witharai uni yanne eth ekakata witharak niyameta dakshayo innawa eka aduwak aluth it stream ekak dammane A/L walata :D uba dan kiyapu aya wage inna set ekath dan gov uni walata adala gani. programming exp nam mukuth one na ban ape eun set wela C poddak kala fb yanna witharak computer eka allala thiyana kollo mena patta wada pennuwa....

    eka tamai machan samahara witara all island 1st wechcha ekata wada wena ewun form wela wada pennanawa :)
    oya wagema weda karayo private university walat innawa machan...
    SLIIT eke samaharu un innawa patta programmers la eth results GPA madi.... industry ekata awama unta place :)

    ubala sathutu wiyalla laksha ganan gewala igena ganna tiyana dewal ubalata nikan igena ganna labunu eka gana :D
    mokada SLIIT wage gihin karaganna baruwa nawattanawa kiyanne nam demapiyange salli nasti karaganimak :D ubalata ehema risk naha :)
     

    SahanJ123

    Well-known member
  • Mar 18, 2012
    7,629
    714
    113
    Ceylon
    ඔක්කොම කියෙව්වා. උඹේ හිතේ තියෙන්නේ ඊරිසියාවද, එහෙම නැත්නම් අනවබෝදයද කියල තර්ක කරන්න කලින් මම උඹෙන් ප්‍රශ්නයක් අහනවා.

    අපි ගමු උදාහරණයක්. පවුල් දෙකක සම වයසේ ළමයි දෙන්නෙක් ඉන්නවා. එක පවුලක් පාරම්පරිකව පොහොසත් (ඉහල මද්යම පන්තිය) , එක පවුලක් දුප්පත් (පහල මද්යම පන්තිය). දැන් මේ ළමයි දෙන්නම විද්‍යා අංශයෙන් උසස් පෙළ කරලා දෙන්නම ගන්නවා එකම ලකුණු. දෙන්නටම සාමාන්‍ය වයිදය උපාදියක් කරන්න ලකුණු මදි. ඉතින් දුප්පත් එකා යනවා දන්ත වෛද්‍ය විද්‍යාව කරන්න රජයේ වෛද්‍ය විද්‍යාලයට. පොහොසත් එකා යනවා සාමාන්‍ය වෛද්‍ය උපාදිය කරන්න පෞද්ගලික වෛද්‍ය විද්‍යාලයට.

    දැන් උඹ කියන්නේ අර දුප්පත් එකාට යන්න බැරි වෙන නිසා පෞද්ගලික වෛද්‍ය විද්‍යාල නවත්වන්න ඕනේ කියලද. ඒක මහා අසාදාරන කුහක කතාවක්නේ බන්. උඹේ (ප්‍රයෝගිත්වය 0%, කර්මය කියන එක නොහදුනන) සමාජවාදී හිතට ඔහොම හිතුනට ඔය විදියට කීයක් කියල නවත්වන්නද?

    එහෙනම් ඉතින් යම් කිසි රටක තියෙන්න ඕනේ එකම කාර් ජාතියක් විතරයි. නිදාගන්න එකම මෙට්ට ජාතියක්, හැමෝටම කන්න එකම විදියේ හෝටල්, එකම කෑම, ලෙඩට එකම විදියේ බෙහෙත්, ඉස්පිරිතාල වල ඔක්කොම කාමර එකම විදියයි, හෝටල් වල කාමර එකම විදියයි එකම පහසුකම් හැමෝටම, ප්ලේන් වල ව්‍යාපාරික පන්තියක් නැහැ. ගමේ ඉස්කෝලේ පරිගණක නැති නිසා නගරේ ඉස්කොලෙට පරිගණක තහනම්. කඩ වලට ගියාම ගන්න තියෙන්නේ එකම ඇඳුම්.
    තව ලියන්නම් පිටු සිය ගානක් උනත්.

    උඹට හිතෙන්නේ නැද්ද පෞද්ගලික විශ්ව විද්‍යාල සම්බන්දයෙන් උඹේ තියෙන්නේ මෝඩ, ප්‍රයෝගික නොවන අඳබාල තර්කයක් කියල.

    උඹට කියන්න පුළුවන් කිසිම සුදුසුකමක් නැති සල්ලි තියෙන හොරෙකුටත් වෛද්‍ය උපාදියක් සල්ලි දීල කරන්න පුළුවන් නේද කියල. ඔව් අනිවාර්යෙන් එහෙම දුර්වලතා මේකේ තියෙන්න පුළුවන්, අපි ඔක්කොම එකතු වෙලා අන්න ඒ දේ නොවෙන්න සටන් කරමු. ඒ වගේ දෙයක් ආරංචි උන වෙලාවට මුළු සමාජෙම ඒ සම්බන්ද කතිකාවතකට ගමු. නමුත් අර හොරෙක් දෙන්නෙක් යනවා කියල පෞද්ගලික විශ්ව විද්‍යාල තහනම් කරන එක නම් නෙමෙයි විකල්පය. මොකද පාරේ මාරක අනතුරු උනා කියල අපි වාහන වල යන එක නවත්වන්නේ නැහැනේ. ප්ලේන් කඩා වැටුන කියල අපි යන එක නවත්වන්නේ නැහැනේ, ඉස්කෝලේ ගුරා පොඩි එකෙක්ට පු% ඇරිය කියල අපි ළමයි ඉකොලේ නොයවා ඉන්නේ නැහැනේ. එහෙම නේද ????

    මම හිතනවා උඹ යන්නේ කොහෙද මල්ලේ පොල් උත්තරයක් නොදී මම කියපුවටම පැහැදිලි උත්තර දෙයි කියල.



    ටිකක වෙලා අරගෙන හොදට මේ ටික කියවලා බලපන් මචන් . . .

    "උබල හිතාගෙන ඉන්නේ අපි පුද්ගලික විශ්ව විද්‍යාල වලට විරුද්ධ අපි ඒවට අනිත් අය ඉගෙන ගන්නවට ඉරිසියා නිසා කියලනේ. එහෙම තමයි උබලට පෙන්නේ, හැබැයි ඇත්ත ඒක නෙමෙයි මචන්. කෙලින්ම කියනවා නම් ප්‍රධානම හේතුව අපි මහන්සි වෙල ආපු තැනට වෙන කෙනෙක් වැරදි පාරකින් එනවට අපි කැමති නෑ. අපි මහන්සි වෙලා ගත්ත දේ මුදලට විකුනලා ඒකෙ වටිනාකම නැති කරනවට අපි කැමති නෑ. ඒක තමයි ප්‍රධානම දේ. මොකද ඒ තැන ලැබෙන්න ඕන සුදුස්සාට මිසක් සල්ලි විසි කරන්න පුලුවන් කෙනාට නෙමෙයි.

    පොඩ්ඩක් හිතල බලන්න විභාගෙ ගොඩ දාගෙන කැම්පස් යන්න කොච්චර නම් මහන්සියක් වෙන්න ඕනද? මිල කරන්න බැරි තරම් වටින කලය, ශ්‍රමය කොච්චර නම් කැප කරන්න ඕනද? අපි වගේම මෙඩ්ඩො ගැන හිතන්න. උන් මුලු ජීවිතේම විභාගෙ වෙනුවෙන් කැප කරපු අය. දවල් රෑ නොබලා පාඩම් කරලා, ඒ වෙනුවෙන්ම ජීවිතෙ සතුට විනෝදය පවා නැති කරගෙන තමයි උන් ඔය තැනට ඇවිත් තියෙන්නෙ. එච්චර කැප කිරීම් කරලා කෙනෙක් එතනට ආවම තව එකෙක් සල්ලි විසි කරලා එතනට එන්න හදන එකට විරුද්ධ වෙන එක අසාධරනද? ඒක අපේ කුහක කමද? ඒ තරමටම නැතත් අපිත් ගොඩක් මහන්සි වෙලා තමයි මෙතනට ආඅවේ. ඒ නිසා අපිටත් සධාචාරාත්මක අයිතියක් තියනවා අපි ලබගත්ත දේ කවුරුහරි සල්ලි බලෙන් ලබා ගන්නවට විරුද්ධ වෙන්න.

    කැපවීම වගේම විභාගෙන් හොඳ රිසාල්ට් එකක් ගන්න උපතින් අරගෙන ආපු හැකියාවත් යම් දුරකට ඕනා. මහන්සියට කැපවීමට වටිනා කමක් ලබෙන්න ඕන වගේම උපතින් ගෙනාපු හැකියවටත් වටිනා කමක් ලැබෙන්න ඕනා. මොකද අපි අදහන බුදු දහමට අනුව අපි පෙර කළ පින් අනුවයි නුවණ කියන දේ කෙනෙකුට ලැබෙන්නේ. මේ කියන දෙවල් වලට අපි මහ ආත්මාර්තකාමින් කියල හිතන්න එපා. ඒත් හිතල බලන්න ඔය දෙකම තියන කෙනා නේද නියම සුදුස්ස. එහෙම කෙනෙක් මිසක් සල්ලි විසි කරන්න පුලුවන් කෙනෙක් නෙමෙයි නේද ඒ තැනට යන්න ඕන ?

    ඔය පුද්ගලික විශ්ව විද්‍යාල ඕන කියන අය කියන දෙයක් තමයි විභාගෙන් දක්ෂකම් මනින්න බැහැයි කියන එක, ඒ නිසා විභාග ප්‍රතිඵල වලින් විශ්ව විද්‍යාල වලට ගන්න එක වැරදියි කියන එක. ඒක ඇත්ත. ඒ වුනාට දැනට ලෝකෙ පිලිගත්ත වඩාත්ම සුදුසු ක්‍රමයත් ඒක. එතකොට මෙගොල්ලො කියන විදියට ඒක හරි යන්නෙ නැහැ. මෙහෙම දෙයක් තියනවා, දක්ශයෙක් වුනත් ඒ වෙලාවේ මොකක් හරි හේතුවක් නිසා විභාගෙ අවුල් යන්න පුලුවන්. ඒ නිසා තමයි එක ළමයෙක්ට අවස්ථා තුනක්ම ලැබෙන්නේ. ඉතින් ඒ තුනෙන්මත් බැරි නම් ඉතින් ඇත්තටම ඒ කෙනා උසස් අධ්‍යාපනයට සුදුසු නෑ නේද? හිතට එකඟව කල්පනා කරල බලන්න, ඒක එහෙම නෙමෙයිද කියලා. එතකොට දැන් ඔය පුද්ගලික විශ්ව විද්‍යාල වලින් කරන්නේ ඒ කිසිම සුදුසුකමක් නැතුව වුනත් සල්ලි තියනව නම් උපාධිය දෙන්න. එතකොට මැරිලා මැරිලා මෙඩිසින් ආපු එකයි, මුකුත් නොකර ඉඳල අන්තිමට සල්ලි ටිකක් විසි කරපු එකයි දෙකම සමාන වෙනවා. මට හිතාගන්න බැරි කිසිම හිරිකිතයක් නැතුව උබලා කොහොමද ඒක හරියි කියල කියන්නේ.

    ඊලඟට ඔය පුද්ගලික විශ්ව විද්‍යාල වලට කැමත් අය අහන ප්‍රශ්නයක් තමයි ලකුනක් දෙකක් අඩු වෙලා කැම්පස් යන්න බැරි වුන අයට මොකද වෙන්නෙ කියලා. ඒ නිසා ඒ වගෙ අයට යන්න පුද්ගලික විශ්ව විද්‍යාල ඕන කියන තර්කය එයාල ගේනවා. හොඳට හිතල බලන්න ඒ කතාවෙ කිසිම පදනමක් තියෙද කියලා. මෙහෙම හිතන්න, අඩු අදායම් ලාබී පවුලක ළමයෙක් ඉන්නවා. ඒ ළමයට බොහොම පොඩි ලකුණු ගානක් මදි වෙනව කැම්පස් යන්න. දැන් එතකොට ඔය කියන පුද්ගලික විශ්ව විද්‍යාල ඒ වෙලාවට ඒකට විසඳුමක් වෙයිද ? නෑ නේද? ඇයි මේ බොරු කතන්දර කියන්නේ. මොකද කැම්පස් යන්න බොහොම පොඩි ලකුණු ගානයි මදි වුනේ කියලා ඒ ළමයට ඔය කියන පුද්ගලික විශ්ව විද්‍යාල වලින් නොමිලේ උපාදිය දේවිද ? නෑ නේද ? අන්තිමට කැම්පස් යන්න පොඩි ලකුණු ගානක් මදි වුන ඒ ළමය ගෙදර ඉඳීවි, මේ ලෝකේ සුදුසු කමක් නැති සල්ලිකාර තාත්ත කෙනෙක්ගේ දරුවෙක් ඒ තැන ගනීවි. ඕකට මමලස්සන උදාහරණයක් දෙන්නම්. ඔන්න එක ළමයෙක්ට මෙඩිසින් යන්න ලකුණු මදි වෙනවා. එයා දන්ත වෛද්‍ය උපාදිය සඳහා ලියාපදිංචි වෙනවා. තව ළමයෙක් ඔය එකකට වත් සුදුසුකම් නැතුව ඔය කියන පුද්ගලික විශ්ව විද්‍යාලයක වෛද්‍ය උපාධිය කරනවා. දැන් එතකොට මෙඩිසින් කරන්න ලකුණක් මදි වුන එකා දන්ත වෛද්‍යවරයෙක්, අර කිසිම සුදුසුකමක් නැති එකා වෛද්‍යවරයෙක්. එතකොට එහෙම හොඳයිද? ඔය පුද්ගලික විශ්ව විද්‍යාල ඕන කියන අයට අනුව නම් ඉතින් එහෙම හරි වෙන්න ඕනා.

    හොඳට හිතල බලන්න මධ්‍යම පන්තියට හරි ඊට පහල පන්තියට හරි ඒවයින් සත පහක වැඩක් තියෙද කියලා. ඕක නිකන් පුද්ගලික විශ්ව විද්‍යාල ඕන කියල මිනිස්සුන්ගෙ ඔලුවට දාන්න දෙන පොඩි ටොපියක් විතරයි. ඔය කියන විදියට ලක්ශ හතලිහ පනහ ඔය වෙනුවෙන් වියදම් කරන්න පුලුවන් කීයෙන් කීදෙනාටද. ඔය පුද්ගලික විශ්ව විද්‍යාල වෙනුවෙන් කෑගහන ගොඩක් අයට කවදවත් ඒවයින් ප්‍රයොජනයක් ගන්න බෑ කියල නොතේරෙන්නෙ මොකද කියල හිතා ගන්න බෑ. ඒක නොතේරෙන්න විදියක් නම් නෑ, ඒක තේරුනත් කැම්පස් ගිය උන්ගෙන් මොකක් හරි තරහක් පිරිමහගන්න හදනවද කියලා තමයි හිතන්න වෙන්නේ."

     
    Last edited:

    LKS007

    Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,775
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne
    මේවයේ ඉන්නේ ගොන්නු කියල කොහොමද උඹල කියන්නේ... ඔවු, ඔය ඒ ලෙවෙල් කරල මොරටු-අරටු යන්න බැරි උනා තම්යි.ඒ උඹල වගේ පොතේ මීටර් නෙවේ අපි,අනික ඒලෙවෙල් කාලේ කරපුව දන්නේ අපිනේ... :rofl::rofl::rofl:
    උඹලාට කොයින්ද ඒ ආතල් :P:P:P
    මමත් SLIIT 1එ :yes::yes::yes:



    kuhaka hatta මචන් උබල එලේවල් කරන කලේ මැත්ස් එකේ සහ බයෝ එකේ හිටියද සැන්ටෝ කියල ජාතියක් සමහර වෙලාවට මුන්ට සාතන්ලා කියලත් හදුන්වනවා මෙන්න මේ ජෙලස් කාලකන්නි හැත්ත සමාජෙට ගියාම මේක තමය අවසාන ප්‍රතිපලේ මෙන්න මෙතන දොඩවන චුටිපටිය කියන එක එහෙම සාතන් ගේ ඇත කොලුවෙක් ද කොහෙද
     

    LKS007

    Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,775
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne
    hari ban SALLI dila hari nikan hari degollama karanne Igenaganna ekane ban :D
    dan oya campus select unu wediy hariyak salli dila ALs mass classes Group classes giye nedda????? :rolleyes:

    ALs goda daganna private classes gane bada ganna hodai...
    pass wela campus select unama private university narakai :D

    oya SLIIT wala APIIT wala inna hamoma oya kiyana jathiye salli karayo nemei.... degree 1k tibba kiyala minihek sampurna wenne naha :D



    ane uya apita kiyanna mukut ituru kare nadda??

     

    prasad9805

    Well-known member
  • Feb 15, 2010
    18,718
    783
    113
    හඳේ
    kuhaka hatta මචන් උබල එලේවල් කරන කලේ මැත්ස් එකේ සහ බයෝ එකේ හිටියද සැන්ටෝ කියල ජාතියක් සමහර වෙලාවට මුන්ට සාතන්ලා කියලත් හදුන්වනවා මෙන්න මේ ජෙලස් කාලකන්නි හැත්ත සමාජෙට ගියාම මේක තමය අවසාන ප්‍රතිපලේ මෙන්න මෙතන දොඩවන චුටිපටිය කියන එක එහෙම සාතන් ගේ ඇත කොලුවෙක් ද කොහෙද

    මමත් maths බං කලේ යන්තම් CSS තියේ. කැම්පස් යන්න තියා හිතන්නවත් බෑ. ඉතින් SLIIT කරන්න ගත්තා බං. රජයේ ඒවා නරකයි කියන්නේ නෑ බං. යන්න බැයිනම් මොකක් කරන්නද :oo: රස්සාවක් හොයා ගන්නෙපයි බං :D
     
    Last edited:

    option

    Member
    May 18, 2013
    120
    3
    0
    මෙහෙමයි මචන්ලා අපි හැමෝම හිතන්නේ මමත්වය පදනම් කරගෙනනෙ .එහේම නෙමේ පොඩ්ඩක් සාපේක්ෂව හිතමු .උදාහරණයක් විදිහට A /L හොදට pass වෙලා goverment campus එකකට ගිය එකෙක් හිතන්නේ goverment campus වල දෙන degrees private universities වල එව්වට වඩා මාර valide කියල .A /L යන්තම් pass වෙල හෝ fail වෙලා private university degree ගන්න එකෙක් කියන්නේ private degree ඒක goverment degree ඒකට වඩා valide කියල .මෙතන ඊන්න ගොඩක් අය උත්සහ කරන්නෙ තාමන් කරන degree එක තමා හොදම degree එක කියල වාද කර ගන්න එක .

    මට කියන්ඩ තියෙන්නේ A /L pass or Fail වේවා goverment or private degree වේවා තමන්ගේ skills තියෙන ඒකා ඔය මොන මගුලක් තිබ්බත් නැතත් අනිවා ගොඩ යනවා .හොදම දේ තමන්ගේ natural instinct එක හොයාගෙන එක develop ක‍රගෙන තමන්ගෙ life ඒක success කර ගන්න ඒක .සැබෑ උත්සහවන්ත දක්ෂයා කවදා හෝ ජය ගනී !!!
     

    prasad9805

    Well-known member
  • Feb 15, 2010
    18,718
    783
    113
    හඳේ
    මෙහෙමයි මචන්ලා අපි හැමෝම හිතන්නේ මමත්වය පදනම් කරගෙනනෙ .එහේම නෙමේ පොඩ්ඩක් සාපේක්ෂව හිතමු .උදාහරණයක් විදිහට A /L හොදට pass වෙලා goverment campus එකකට ගිය එකෙක් හිතන්නේ goverment campus වල දෙන degrees private universities වල එව්වට වඩා මාර valide කියල .A /L යන්තම් pass වෙල හෝ fail වෙලා private university degree ගන්න එකෙක් කියන්නේ private degree ඒක goverment degree ඒකට වඩා valide කියල .මෙතන ඊන්න ගොඩක් අය උත්සහ කරන්නෙ තාමන් කරන degree එක තමා හොදම degree එක කියල වාද කර ගන්න එක .

    මට කියන්ඩ තියෙන්නේ A /L pass or Fail වේවා goverment or private degree වේවා තමන්ගේ skills තියෙන ඒකා ඔය මොන මගුලක් තිබ්බත් නැතත් අනිවා ගොඩ යනවා .හොදම දේ තමන්ගේ natural instinct එක හොයාගෙන එක develop ක‍රගෙන තමන්ගෙ life ඒක success කර ගන්න ඒක .සැබෑ උත්සහවන්ත දක්ෂයා කවදා හෝ ජය ගනී !!!
    සැබෑ උත්සහවන්ත දක්ෂයා කවදා හෝ ජය ගනී :yes::yes::yes:
     

    LKS007

    Well-known member
  • Jun 14, 2008
    39,779
    3,775
    113
    මාතර - මාලෙබ් - melbourne
    මොකටද privet ඒවා රජයේ සරසවි එක්ක සසදන්නේ මේක ඇත ඇරලා දාපල්ලා

    1. A/L හොදට pass එවුන් Campus පලයල්ලා

    2. A/L Fail එවුන් සහ යන්තමට O/L ගොඩ දාගත්ත එවුන් privet කරපල්ලා .....

    3. රජයේ campus යනගමන් ඕනි නම් privet දෙක තුනකුත් කරපල්ලා

    4.privet කරනගමන් හීනෙකින්වත් රජයේ campus එකකින් දෙන ඩිග්රි ගැන නොහිතා ඉදපල්ලා

    5.කොහොමවත් ඩිග්රියක් කරන්න බැරිනම් බිස්නස් එක පටන් අරන් ඔය දෙකේම ඩිග්රි කරපු එවුන්ට රස්සා දීපල්ලා.....වැඩේ ඉවරනේ


    අනිත් එවන්ට වල කපන්න තරන්ම් කුහක වෙන්නේ නැතුව මචන් ඉස්සෙල්ල private කියනවචනේ ලියන්න ඉගෙන ගෙන අධ්‍යාපනේ ගැන කතා කරපන්
     

    mahesh1297

    Well-known member
  • Sep 25, 2010
    3,688
    950
    113
    ~රේස් ට්‍රැක්~
    මමත් පුද්ගලික ආයතනයක ඉගෙන ගන්න කෙනෙක්... කැම්පස් ගියොත් අනිවා ඩිග්‍රී එක sure නිසා යුනි උන් බහුතරයක් උන් ඔහේ ඉන්නවා... ඒත් Private යන උන් එක පාරක් කෙලවගෙන ඉන්න නිසා මහන්සි වෙලා ඉගෙන ගන්නවා...නැත්තම් ගෙදරින් එලවනවනේ... දෙගොල්ලොම ෆීල්ඩ් එකට ගියාම ප්‍රිවෙට් එකෙන් ආපු එකා අරූට වඩා මොනා හරි වැඩිපුර දන්නවා.. ඒ ඉරිසියව තමා ඔය තියෙන්නේ... Private වල Syllabus එක ෆීල්ඩ් එකෙ ට්‍රෙන්ඩ් එකට අනුව මාරු වෙනවා..ඒ නිසා තමා එහෙම වෙන්නේ...

    මගේ යාලුවෙක් ඉන්නවා...ඒ අයියට A\L Maths කරන්න Result මදි උනා.. පස්සෙ Canada වල Private යුනි එකක්ට ගියා Business Management වලට... දැන් එයගෙ Basic Salary එක Over 2 Lakhs... ජපුර Degree එක අරන් එන උන්ව ඉන්ටෙර්වීව් කරන්නෙත් පොර... ඔන්න ඕකයි තත්වෙ...