Private uni kalin indan tibba nam tamai honda ehenam ada matat dg ekak tiyenawa mage yaluwo uni giya mata bari una z score madi una rata gihin igena ganna taram money apita nehe eth ada mama uni giya mage yaluwanta wada honda widiyata innawa samahara uni giya ewn tamath amma ththaalawa job walata yawanawa goverment uni eken eliyata ena samaharu hitanne a aya eliyata eddi government eken job ussan inna one kiyala unta denna
A/L pass welath gov uni yanna bari wenne wena kisi deyak nisa nowa uni wala ida madi wena nisa kiyana eka Uni giya ewn amataka karana eka tamai duka
A/L pass welath gov uni yanna bari wenne wena kisi deyak nisa nowa uni wala ida madi wena nisa kiyana eka Uni giya ewn amataka karana eka tamai duka








. මේ අතරේ, සමහර අය විකල්ප ක්රම වලින් ගොඩ යන්න දඟලනවා... මොනවා කලත්, අන්තිමේ කොහොම හරි degree එක ගොඩ දා ගන්නවා. 

රස්සාවක් හොයා ගන්නෙපයි බං