පුද්ගලික විශ්ව විද්යාල(පොන්නයාට-පිලිතුර&

ලංකාවේ පවුද්ගලි&

  • තිබිය යුතුය. (YES)

    Votes: 299 88.7%
  • නොතිබිය යුතුය. (NO)

    Votes: 38 11.3%

  • Total voters
    337
  • Poll closed .

mahesh1297

Well-known member
  • Sep 25, 2010
    3,688
    950
    113
    ~රේස් ට්‍රැක්~

    උඹේ comment එක සාර්ථක වෙන්නෙ මොරටුවේ එකෙක්ව දැම්මොත් නේද?? ජපුර එකෙක් මොකොක්ද??

    නෑ මචං...මන් ඔය කිව්වෙ මන් හොඳටම දන්න කෙනෙක් ගැන... A\L Maths වලට O\L results මදි නිසා A\L කරේ නෑ... O\L Resulta අරන් Canada ගිහින් අවුරුදු 6ක් ඉගෙන ගත්තා... අවුරුදු 2ක් Foundation Course එකක් කරා...
     

    ගමයා

    Member
    Dec 22, 2011
    4,253
    294
    0
    4547415994_1293b87915.jpg


    aththa aththa :P :rolleyes::rofl:


    ඒ කතාව හරි බං. උඹේ ඔය Avatar එක දැක්කම තමා මටත් මතක් උනේ.

    ලංකාවේ පෞද්ගලික අංශයේ අයිතිකාරයින් බලපන් උන්ට ඔය මොන මගුලවත් නෑ. උන් තමයි උපාධි කාරයටත් රස්සා දෙන්නේ ලංකාවේ අය හිතන්නේ උපාධියක් ගත්තඹ ඌට ලොකු පඩියක් එක්ක රස්සාවකුත් ආන්ඩුවෙන්ම හොයල දෙන්න ඔනේ කියලා ඔන්න ඔතනයි වැරදුන තැන.
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl

    mahesh1297

    Well-known member
  • Sep 25, 2010
    3,688
    950
    113
    ~රේස් ට්‍රැක්~
    ඉතින් බන් ඒ 80% වෙන් තව 20% කටවත් රජයේ විශ්වවිද්‍යාල වැඩි කරලා ඒවල පහසුකම් වැඩි කරලා ඉඩ වැඩි කරලා ගත්ත නං නෙමෙයිද හොද??? එතකොට නෙමෙයිද දක්ෂයට නියම තැන හම්බවෙන්නේ?? තියෙන එකම විසදුම ලේසියට private university දාන එකද??

    දැන් වෙලා තියෙන්නේ පහසුකම් වැඩි උන එකද?? නැත්නං තවත් අඩු උනු එකද කියල පොඩ්ඩක් හිතල බලපන් මචන්....

    එහෙම නැති එකනේ අවුල... එන්න එන්නම කැම්පස් එකට ගන්න ගාන්න අඩු වෙනවා මිසක් වැඩි කරන්නේ නෑනෙ...
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    ගමයා;15196948 said:
    ලංකාවේ පෞද්ගලික අංශයේ අයිතිකාරයින් බලපන් උන්ට ඔය මොන මගුලවත් නෑ. උන් තමයි උපාධි කාරයටත් රස්සා දෙන්නේ ලංකාවේ අය හිතන්නේ උපාධියක් ගත්තඹ ඌට ලොකු පඩියක් එක්ක රස්සාවකුත් ආන්ඩුවෙන්ම හොයල දෙන්න ඔනේ කියලා ඔන්න ඔතනයි වැරදුන තැන.


    onna oka tamai mama kiyannet....
    ape rate minissu degree karanne hoda rassawak balagena hoda padiyak balagena... government university yana samahara aya anduwenut rassa balaporottu wenawa :)

    degree karaddi gattu danumin alut dewal nipadawanna... anith minissuntat rassa denna try karana pirisa adui :) habai ehema minissu degree natuwa ho atuwa loku places walata awit tiyanawa :D

    oya degree 1 kiyanne eka deyak witarai ;)
    government or private degree 1k tibba kiyala minihek anga sampurna wenne na

    campus yanna baruwa suicide karaganna bari minissu innawa
    campus gihin stress wedi wela suicide karaganna ewunut innawa
    campus eke kello kollo awul nisa suicide karaganna ewunut innawa

    government campus yana ayata loku chance 1k nomile igenima labena eka :) ehema kiyala anit minissu thamanta wada pahat kiyala hitanna epa :D
    samahara witara oya melo degree 1k nati ekek gawa apita wada karanna yanna wei :)
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ

    ඕක තේරුම් ගන්න තරම් එක්කෝ මුට මොලේ නෑ..එහෙමත් නැත්තන් මූ අමු කුහකයෙක්. මුත් එක්ක කතා කරන අපිටනේ බන් pisso..අනේ බන් මන් යනෝ යන්න.අද කාලෙකින් workout කරා..නිදියනවා මන් මේ බලි කියවන්නේ නැතුව,,
    හහා පල .... ගිහින් චූ කරලා නිදියපල්ලා

    ridila™ diwwa

    so much win:rofl::rofl:
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    oya yata inna kenath oya uni ekenma LAW karapu kenek hode

    colombo univeristy ranil arahema iddi

    ah etakota menna...
    ALs fail unu....
    ols fail unu....
    samahara wita 8 pass nati aya....

    uba ara kiwwa widiyata government degree holders lage level ekata meyala natuwa athi machan....
    e unata ubala api me polawe paya gahala inne me minissu nisa.....


    200951925045680734_8.jpg
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    එහෙම නැති එකනේ අවුල... එන්න එන්නම කැම්පස් එකට ගන්න ගාන්න අඩු වෙනවා මිසක් වැඩි කරන්නේ නෑනෙ...

    ආං කිව්ව කතාවක්, උඹ පට්ට වැරදියි, අපේ course එකට ගන්න intake එකනම් අවුරුද්දකට 5 ගානෙවත් වැඩි කරනව. දන්නැතුව කියවන්නෙපා
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    තිබිය යුතුය. (YES)
    bar2-l.gif
    bar2.gif
    bar2-r.gif
    clear.gif
    132 89.19% නොතිබිය යුතුය. (NO)
    bar3-l.gif
    bar3.gif
    bar3-r.gif
    clear.gif
    16 10.81%




    අය්යෝ ලිඳ

    කාටද ළිඳ? උඹේ ඇඟ වැඩිල තිබ්බට මොලේ වැඩිල නෑ. ඒක වෙන්නැති A/L වලින් හොඳ ලකුණු ගන්න බැරිවුනේ. තව අවුරුදු 2 කින් විතර A/L කරහන්. මමත් vote කලේ pvt uni තියෙන්න ඕනෙ කියන තැනට තමයි.

    අනික උඹ ඇයි A/L කලේ?????
    එතනින්ම කියවෙනව නේද නරියා මිදි වැල තිත්තයි කතාව
     
    • Like
    Reactions: gosmart

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    colombo univeristy ranil arahema iddi

    ah etakota menna...
    ALs fail unu....
    ols fail unu....
    samahara wita 8 pass nati aya....

    uba ara kiwwa widiyata government degree holders lage level ekata meyala natuwa athi machan....
    e unata ubala api me polawe paya gahala inne me minissu nisa.....


    200951925045680734_8.jpg

    kathawa wena paththakata harawimen uba issella point eka waradiyi kiyala pili aran thiyanawa. sathutui:D

    meagollo A/L kela wela saitm giye na ban rassawak nathi kamaa army ekata gihin neme. anika methana inna hama ekaama A/L fail kiyalada kiyanne??? moda katha kiyannepa ban....
     

    mahesh1297

    Well-known member
  • Sep 25, 2010
    3,688
    950
    113
    ~රේස් ට්‍රැක්~

    ආං කිව්ව කතාවක්, උඹ පට්ට වැරදියි, අපේ course එකට ගන්න intake එකනම් අවුරුද්දකට 5 ගානෙවත් වැඩි කරනව. දන්නැතුව කියවන්නෙපා

    machan..Fai lwena, Results madi wena pirisath ekka gaththama awuruddakata 5k wadiyen aran athida???
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ

    ඕක ඇවිල්ල අපි පිහිටවපු එකක් නෙවිනේ ,,,උබලගේ මහරජ තුමා පිහිටවපු එකක් නේ බන්,,,

    ආ ඇත්තද?? දැං රජයේ ඒව වහමුද?? එතකොට උන්ට උඹල වගේ කෝටිගාණක් දීල හිඟන degree ගන්න පුළුවන්නෙ. උඹේ
    කුහක කම නෙමෙයිද ඔතනින් පේන්නෙ??????????????????????????????????
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    kathawa wena paththakata harawimen uba issella point eka waradiyi kiyala pili aran thiyanawa. sathutui:D

    meagollo A/L kela wela saitm giye na ban rassawak nathi kamaa army ekata gihin neme. anika methana inna hama ekaama A/L fail kiyalada kiyanne??? moda katha kiyannepa ban....


    hari dan degree naha kiyala mun
    modayoda???
    e wage tamai als karanne netuwa saitm giya ewuntat karanna puluwan deyak tiyanawa... samahara wita oke samahara ung yay ubalata wada level ekakata :D