ගමයා;15196948 said:
ලංකාවේ පෞද්ගලික අංශයේ අයිතිකාරයින් බලපන් උන්ට ඔය මොන මගුලවත් නෑ. උන් තමයි උපාධි කාරයටත් රස්සා දෙන්නේ ලංකාවේ අය හිතන්නේ උපාධියක් ගත්තඹ ඌට ලොකු පඩියක් එක්ක රස්සාවකුත් ආන්ඩුවෙන්ම හොයල දෙන්න ඔනේ කියලා ඔන්න ඔතනයි වැරදුන තැන.
onna oka tamai mama kiyannet....
ape rate minissu degree karanne hoda rassawak balagena hoda padiyak balagena... government university yana samahara aya anduwenut rassa balaporottu wenawa
degree karaddi gattu danumin alut dewal nipadawanna... anith minissuntat rassa denna try karana pirisa adui

habai ehema minissu degree natuwa ho atuwa loku places walata awit tiyanawa
oya degree 1 kiyanne eka deyak witarai
government or private degree 1k tibba kiyala minihek anga sampurna wenne na
campus yanna baruwa suicide karaganna bari minissu innawa
campus gihin stress wedi wela suicide karaganna ewunut innawa
campus eke kello kollo awul nisa suicide karaganna ewunut innawa
government campus yana ayata loku chance 1k nomile igenima labena eka

ehema kiyala anit minissu thamanta wada pahat kiyala hitanna epa

samahara witara oya melo degree 1k nati ekek gawa apita wada karanna yanna wei
