machan..Fai lwena, Results madi wena pirisath ekka gaththama awuruddakata 5k wadiyen aran athida???
එහෙනම් උඹ කිව්වෙ අඩු වෙනව කියල?? මං කිව්වෙ එක university එකක එක course එකක එක දිස්ත්රික්කෙකින් ගන්න intake එක ගැන විතරයි මුළු පිරිස ගත්තොත් අඩු ගානෙ 250 ක් වත් වෙයි

A/L වලින් කැම්පස් යන්න බැරි වුනානම් ඒත් මේ වගේද උඹ කතාකරන්නෙ.




