තම්බින්ගේ මොලේ තමය් මොලේ... එක ගහන්න ඕනේ අල්ලගෙ පු** ... උන් කියනවා මෙහෙම කලාම HIV හැදෙන්නේ නැහැ ලු... ගොන් හරක්... තම්බි HIV හැදිච්ච උන් නැද්ද බන්????![]()






තම්බින්ගේ මොලේ තමය් මොලේ... එක ගහන්න ඕනේ අල්ලගෙ පු** ... උන් කියනවා මෙහෙම කලාම HIV හැදෙන්නේ නැහැ ලු... ගොන් හරක්... තම්බි HIV හැදිච්ච උන් නැද්ද බන්????![]()






ubala wage rivase dala pol kudu ain karanna one naha muslim kollonge. un prisidui anika onema ayek chu karala hodhanawadha. muslim aya chu karala hodhanawa. muslim aya hama welawema prisidui.un gen hodha dewal hithata ganin ban.




mewata wada lankawe deyak gana katha karanna anunge dewal walata angiligahanne nathuwa !

පුරුශයින්ගෙ චර්ම ඦේදනය... 11-26-2011 01:26 AM kathakaranna iganaganna machan![]()
mewata wada lankawe deyak gana katha karanna anunge dewal walata angiligahanne nathuwa !
මෙන්න එකෙක් වගකීම බාර අරගෙන. මේවා අනුමත කරන එවුන් ලංකාවෙත් ඉන්නව![]()