පුරුශයින්ගෙ චර්ම ඦේදනය සහ ස්ත්‍රීන්ගේ ජන

senarath

Well-known member
  • Dec 2, 2006
    4,312
    1,223
    113
    47
    ඩවුන් සවුත්
    තම්බින්ගේ මොලේ තමය් මොලේ... එක ගහන්න ඕනේ අල්ලගෙ පු** ... උන් කියනවා මෙහෙම කලාම HIV හැදෙන්නේ නැහැ ලු... ගොන් හරක්... තම්බි HIV හැදිච්ච උන් නැද්ද බන්???? :angry:

    :D:D:D:yes::yes::yes:
     

    shehancute

    Active member
  • Mar 16, 2011
    234
    34
    28
    ubala wage rivase dala pol kudu ain karanna one naha muslim kollonge. un prisidui anika onema ayek chu karala hodhanawadha. muslim aya chu karala hodhanawa. muslim aya hama welawema prisidui.un gen hodha dewal hithata ganin ban.
     

    EPCO

    Member
    Jan 13, 2010
    3,056
    234
    0
    better to watch this movie - Desert Flower (2009)

    MV5BMTcwODMwMzA0MV5BMl5BanBnXkFtZTcwMTc3ODc1NA@@._V1._SY317_.jpg
     

    senarath

    Well-known member
  • Dec 2, 2006
    4,312
    1,223
    113
    47
    ඩවුන් සවුත්
    reputation_neg.gif
    පුරුශයින්ගෙ චර්ම ඦේදනය... 11-26-2011 01:26 AM kathakaranna iganaganna machan :dull: mewata wada lankawe deyak gana katha karanna anunge dewal walata angiligahanne nathuwa !
    මෙන්න එකෙක් වගකීම බාර අරගෙන. මේවා අනුමත කරන එවුන් ලංකාවෙත් ඉන්නව :eek::eek:

    මුන්ගේ කොන කපන්නේ නැතිව මහල දාන්න ඕන
     

    amilanuwanamara

    Well-known member
  • Dec 6, 2007
    1,009
    101
    63
    This video will give u a good idea about female genital mutilation.. :sorry: :sorry: