Ahh haaaa. Mulima katha karala imuMan kamathi strappon seks karanna... Dialog cad ekak Danna... Api hamba wela Katha karamu... Rahasya bawaya 100%k araksha karanawa...
Man kamathi strappon seks karanna... Dialog cad ekak Danna... Api hamba wela Katha karamu... Rahasya bawaya 100%k araksha karanawa...
This means he is ok with guys too. 2pac you got a competitor hereAhh haaaa. Mulima katha karala imu
ගෝල්ෆේස් එන්නමම ආසයි පෙගින් වලට. මම ගාව ඩිල්ඩෝ එකත් තියෙනවා. ඒවාට කැමති කෙල්ලෝ ඉන්නවනම් කියන්න
ඇයි ඔයා පෙහින් කරනවද?ගෝල්ෆේස් එන්න
වතුර සප්ලයි කරන බුත් එකට එන්න
Daham pasal Diwadu nisada noolak dammeඇයි ඔයා පෙහින් කරනවද?
