ඔෆිශ් එකේදි ඔයාටත් පෙගින් කලා නේතSalary pegging වලට කව්රුත් ආසයි![]()
Pirimiyek wela ipadila puka pala ganna tiyena asawakමම කැමතියි පෙගින් කර ගන්න. එහෙම කරන්න කැමති, ආසාවක් තියෙනවනම් කියන්න. මම ගාව ස්ට්රෙපාන් ඩිල්ඩෝ එකත් තීනවා. මම Submissive boy කෙනෙක්
hikz. oya hithan vidiya, hemotama adala ne broo. asa nettanm paduwe innaPirimiyek wela ipadila puka pala ganna tiyena asawak
Nodakin
Man boy. Man gawa tiyenne single dildo eka
Double strapon tinawa. Trible ekath tinawaeha paththatath gadjet ekak thiyenawada?![]()
ow. oke trible ekath tinawa. hil thunatamaනයිස් අයිටම් එකක් නම් තමා දෙන්නටම ෆන්
pissuda utto.ඔය පෙගින් කරගෙන තීද?
යකෝ මෙහෙමත් ඒව තියෙනව කියල අදයි දැක්කෙ![]()
ahuweth adai.