mekata issarahata thawa ekak set karapuwath thiyenawada?![]()
ahuweth adai.
athi , mannm dkala nemekata issarahata thawa ekak set karapuwath thiyenawada?
Ane aneee fail ponnaya himijjek wage idagena karana wada balapanko
E dennama ekkenek netha?@handley මෙයා කරනවා.. කරලා ඔයාටත් 10000ක් විතර දෙයි![]()
Massina rata giya neda. Ekai oyaAne aneee fail ponnaya himijjek wage idagena karana wada balapanko![]()
iT piccocheck this
https://peggedplacetowork.lk/
Eraganna kenek natuwa weeli weeli innawa atte me modaya. Eka pattakin baluwama mu hena asaranaiE dennama ekkenek netha?
Massina rata giya neda. Ekai oya
------ Post added on Sep 25, 2022 at 10:02 AM
ehemda? pegging krnwda?@handley මෙයා කරනවා.. කරලා ඔයාටත් 10000ක් විතර දෙයි![]()
me it seen ekak neme baniT picco
ඔය හෑන්ඩ්ලි කියන එකා නම් ෆේල් පොන්ස් නෙවෙයි වගේ.. හැබැයි උගේ vibe එක මයි තියෙන්නෙdennama ekkenek netha?
monawad me?ඔය හෑන්ඩ්ලි කියන එකා නම් ෆේල් පොන්ස් නෙවෙයි වගේ.. හැබැයි උගේ vibe එක මයි තියෙන්නෙ.. ඔකාව මන් ඉස්සර අරගල ත්රෙඩ් එකක පුක්ෂණය කරා.. කාලයක් සද්ද නැතුව ඉඳලා දැන් ආයේ එලි බැහැල පිස්සු බල්ල වගේ පස්සෙන් පන්නනවා
![]()
ඔක්කම IT කම්පැනිස් හරි ඩොලස් යුරෝ වලින් ලංකාවට පේජ් කරලා ගෙවන කම්පැනි . මෙතන සබ්ජෙක්ට් එක පෙගින් මිසක් පෙජ් නෙමෙයි. බහුතරය IT කරන උන්ට ට්රැක් කියන්න උබ හොද නිදසුනක්
me it seen ekak neme ban
------ Post added on Sep 25, 2022 at 10:08 AM
ahhhhh. api katha karanne pegging gena. strap on peggingඔක්කම IT කම්පැනිස් හරි ඩොලස් යුරෝ වලින් ලංකාවට පේජ් කරලා ගෙවන කම්පැනි . මෙතන සබ්ජෙක්ට් එක පෙගින් මිසක් පෙජ් නෙමෙයි. බහුතරය IT කරන උන්ට ට්රැක් කියන්න උබ හොද නිදසුනක්
දහදාහෙ කෑලි දෙන්නෙ හිගන්නුන්ට, පුකේ අරින්න දුන්නොත් අයිෆෝන් එකකුත් දෙයි. ගෙදර හතරවෙනි තට්ටුව හැදුවම එක තට්ටුවක් දෙයි ජීවත්වෙන්න.@handley මෙයා කරනවා.. කරලා ඔයාටත් 10000ක් විතර දෙයි![]()
ඇයි මේ තනියම කතා කරන්නේදහදාහෙ කෑලි දෙන්නෙ හිගන්නුන්ට, පුකේ අරින්න දුන්නොත් අයිෆෝන් එකකුත් දෙයි. ගෙදර හතරවෙනි තට්ටුව හැදුවම එක තට්ටුවක් දෙයි ජීවත්වෙන්න.
katada ane puke arinne?දහදාහෙ කෑලි දෙන්නෙ හිගන්නුන්ට, පුකේ අරින්න දුන්නොත් අයිෆෝන් එකකුත් දෙයි. ගෙදර හතරවෙනි තට්ටුව හැදුවම එක තට්ටුවක් දෙයි ජීවත්වෙන්න.
එනම් මොකටද මේ සැලරි පෙජ් එකක් උස්සන් ආවේahhhhh. api katha karanne pegging gena. strap on pegging