පෙගින් කරන්න කැමති කෙල්ලො හෝ කාන්තාවෝ ඉන්නවද?

siri_ayya

Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,872
    113
    මම කැමතියි පෙගින් කර ගන්න. එහෙම කරන්න කැමති, ආසාවක් තියෙනවනම් කියන්න. මම ගාව ස්ට්‍රෙපාන් ඩිල්ඩෝ එකත් තීනවා. මම Submissive boy කෙනෙක්
    මේ අවුරුද්දේ al කරනවා නේද?
     
    • Like
    Reactions: emnine

    SK29

    Well-known member
  • Apr 14, 2017
    7,533
    8,897
    113
    Salary pegging වලට කව්රුත් ආසයි🙂
    වයිෆ් ගෙදර ඇවිල්ල මේ මාසෙ ඉඳන් බොසා පෙග් කරනවා කිව්වම. :lol:
    උබත් හැපී(assuming its about salary).
    වයිෆ්ට වෙරි හැපී.(secretly knowing its not the salary but 🤭🤭 and husband will be a cuckold from this month. :LOL: :LOL: )
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: emnine

    emnine

    Active member
  • Nov 28, 2021
    114
    46
    28
    ඔයා මේ වෙන කාගේදෝ එක්කට රිප්ලයි කරලා මේකට පැටලිලා ඉන්නේ යන්න යන්න
    mamane mcn post ekak denme. ithn mekata rip karana hemotama rip karanawa
     

    Sandy_Fdo

    Well-known member
  • Sep 12, 2021
    20,112
    23,338
    113
    ඔය හෑන්ඩ්ලි කියන එකා නම් ෆේල් පොන්ස් නෙවෙයි වගේ.. හැබැයි උගේ vibe එක මයි තියෙන්නෙ😅.. ඔකාව මන් ඉස්සර අරගල ත්‍රෙඩ් එකක පුක්ෂණය කරා.. කාලයක් සද්ද නැතුව ඉඳලා දැන් ආයේ එලි බැහැල පිස්සු බල්ල වගේ පස්සෙන් පන්නනවා 😂
    Ehenam sure oya media baiyo set eke ekek menna me post eka balapanko. Paduwe inna dennema ne ban.

    Post in thread 'Elakiri valuable members appreciation thread' https://elakiri.com/threads/elakiri-valuable-members-appreciation-thread.2072683/post-28197049
     
    • Dislike
    • Like
    Reactions: Silape and emnine

    supunroxy

    Well-known member
  • Jan 4, 2014
    1,596
    3,391
    113
    Madamulana Walawwa
    C7B041FA-5BCF-4A26-B549-4011DAFD9159.jpeg
     
    • Like
    Reactions: emnine

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,693
    50,049
    113
    සේදවත්ත
    mamane mcn post ekak denme. ithn mekata rip karana hemotama rip karanawa
    එතකොට යන්නේ කොහෙද මල්ලේ පොල් වගේනේ. මම කමන්ට් කරේ වෙන එකෙක්ට කන්වසේශන් එක යන්නේ ඔයා එක්ක . එක්කෝ ඔයා ඒක කෝට් කරානම් මේ අවුල වියවුලක් වෙන් නෑ
     
    • Like
    Reactions: emnine

    emnine

    Active member
  • Nov 28, 2021
    114
    46
    28
    me inne,

    set wela tida?
    ------ Post added on Sep 25, 2022 at 12:35 PM

    එතකොට යන්නේ කොහෙද මල්ලේ පොල් වගේනේ. මම කමන්ට් කරේ වෙන එකෙක්ට කන්වසේශන් එක යන්නේ ඔයා එක්ක . එක්කෝ ඔයා ඒක කෝට් කරානම් මේ අවුල වියවුලක් වෙන් නෑ
    hari hari kohoma hari. mathrukawata adalawa katha karanna
    ------ Post added on Sep 25, 2022 at 12:36 PM
     
    • Sad
    Reactions: Don GasCan