api ehema ekak gena katha kare neඑනම් මොකටද මේ සැලරි පෙජ් එකක් උස්සන් ආවේ
api ehema ekak gena katha kare neඑනම් මොකටද මේ සැලරි පෙජ් එකක් උස්සන් ආවේ
මේ අවුරුද්දේ al කරනවා නේද?මම කැමතියි පෙගින් කර ගන්න. එහෙම කරන්න කැමති, ආසාවක් තියෙනවනම් කියන්න. මම ගාව ස්ට්රෙපාන් ඩිල්ඩෝ එකත් තීනවා. මම Submissive boy කෙනෙක්
apo ne bn, den wayasa 27. ai ehema ahuwe?මේ අවුරුද්දේ al කරනවා නේද?
වයිෆ් ගෙදර ඇවිල්ල මේ මාසෙ ඉඳන් බොසා පෙග් කරනවා කිව්වම.Salary pegging වලට කව්රුත් ආසයි![]()

ඔයා මේ වෙන කාගේදෝ එක්කට රිප්ලයි කරලා මේකට පැටලිලා ඉන්නේ යන්න යන්නapi ehema ekak gena katha kare ne
mamane mcn post ekak denme. ithn mekata rip karana hemotama rip karanawaඔයා මේ වෙන කාගේදෝ එක්කට රිප්ලයි කරලා මේකට පැටලිලා ඉන්නේ යන්න යන්න
Ehenam sure oya media baiyo set eke ekek menna me post eka balapanko. Paduwe inna dennema ne ban.ඔය හෑන්ඩ්ලි කියන එකා නම් ෆේල් පොන්ස් නෙවෙයි වගේ.. හැබැයි උගේ vibe එක මයි තියෙන්නෙ.. ඔකාව මන් ඉස්සර අරගල ත්රෙඩ් එකක පුක්ෂණය කරා.. කාලයක් සද්ද නැතුව ඉඳලා දැන් ආයේ එලි බැහැල පිස්සු බල්ල වගේ පස්සෙන් පන්නනවා
![]()
me monwda bn?Ehenam sure oya media baiyo set eke ekek menna me post eka balapanko. Paduwe inna dennema ne ban.
Post in thread 'Elakiri valuable members appreciation thread' https://elakiri.com/threads/elakiri-valuable-members-appreciation-thread.2072683/post-28197049
එතකොට යන්නේ කොහෙද මල්ලේ පොල් වගේනේ. මම කමන්ට් කරේ වෙන එකෙක්ට කන්වසේශන් එක යන්නේ ඔයා එක්ක . එක්කෝ ඔයා ඒක කෝට් කරානම් මේ අවුල වියවුලක් වෙන් නෑmamane mcn post ekak denme. ithn mekata rip karana hemotama rip karanawa
me inne,
set wela tida?
hari hari kohoma hari. mathrukawata adalawa katha karannaඑතකොට යන්නේ කොහෙද මල්ලේ පොල් වගේනේ. මම කමන්ට් කරේ වෙන එකෙක්ට කන්වසේශන් එක යන්නේ ඔයා එක්ක . එක්කෝ ඔයා ඒක කෝට් කරානම් මේ අවුල වියවුලක් වෙන් නෑ
me inne,
set wela tida?
------ Post added on Sep 25, 2022 at 12:35 PM
hari hari kohoma hari. mathrukawata adalawa katha karanna
------ Post added on Sep 25, 2022 at 12:36 PM