can you enlighten me how he will cover it ? wada wenna epa newei! janathawa widihata apita aiythiyak thiyenawa me gana danaganna. mewa vihiluwata ganna dewal newei.
the same way ranil covered it after the public sector salary raise of 10000

can you enlighten me how he will cover it ? wada wenna epa newei! janathawa widihata apita aiythiyak thiyenawa me gana danaganna. mewa vihiluwata ganna dewal newei.

the same way ranil covered it after the public sector salary raise of 10000![]()

උබ හිතෙන්නේ පෙට්රල් ඩිසල් ලොකු ගණන් වලින් අඩු කරයි කියලද අර අලි පොන්සලා හිටිය නම් ඕකත් නැහැඕකුන් කරේ මිනිස්සුන්ගෙන් බදු ගැහුවා එක විතරනේ
තව කල් හිටිය නම් ලැට් බද්දකුත් ගහන්න තිබ්බා
![]()
ඔව් බොක බද්ද කියලාපෙට්රල් සහ ඩීසල් ලීටරය රු 5.00 කින්ම අඩු කරයි.
මෙවන් විශාල මිල අඩුකිරීමක් කල මහින්ද රාජපක්ෂ අගමැතිතුමාට අපගේ උපහාරය!





ඔව් බොක බද්ද කියලා
පෙට්රල් සහ ඩීසල් ලීටරය රු 5.00 කින්ම අඩු කරයි.
මෙවන් විශාල මිල අඩුකිරීමක් කල මහින්ද රාජපක්ෂ අගමැතිතුමාට අපගේ උපහාරය!
මහින්ද කාරයා විසික් වෙනව වගේ නං උට තින්නේ පැට්රොල් 80-90 ට අඩු කරන්න. කාල වරෙන්කො
රනිලගෙ මිල සෙප්පඩ විජ්ජාව ඉවරයි..
![]()
අරුන් හිටියනම් ඕකත් නැහැනේ.පොඩි එකාගේ ගිණුමටත් බදු ගහපු හැතිකරේ.උබලට ඒවා මතක නැහැ නේද?
මිල අඩු කරහමත් හොඳ නෑ මුන්ට.

රනිල නැතුව ලිoගික වහල්ලු හූල්ලනව ඒකයි ඔය 
