පෙට්‍රොල් ගැන ඉගෙන ගන්න එන්න. නොමිලේ පෙට්&#820

dath kimbula

Well-known member
  • Jan 17, 2011
    35,838
    3,595
    113
    මහපොලව.....
    දෙයියනේ කියල ඔන්න කාලෙකට පස්සෙ දැක්ක වැඩක් තියන වැදගත් හොද හුයක්.....
    පින් සිදුවේවා මෙය පලකිරීම සම්බන්ධව සහ ඔබේ දැණුම අප සමග බෙදා ගත්තාට......
     

    Shamil Max

    Well-known member
  • May 18, 2008
    7,379
    2,206
    113
    Boralesgamuwa
    Good Post Rep 8+
    smiling-smiley-emoticon.gif

     

    mahesh1297

    Well-known member
  • Sep 25, 2010
    3,688
    950
    113
    ~රේස් ට්‍රැක්~
    ඕහ්...කොල්ලො ටිකට නූල අල්ලලා ගිහින් වගේ... කොමෙන්ට්ස් දාපු, රෙප් දුන්නු, බම්ප් දාපු හැමෝටම බොහොම ස්තූතියි.... ඉල්ලුමට සැපැයුම කියලා ඔන්න මං ඉන්ධන ඉතුරු කරන විදිය ගැන නූලෙත් වැඩ පටන් ගත්තා... හෙට අනිද්දට දාන්න පුලුවන් වෙයි... ටයිප් කරන්න ගොඩක් තියෙනවනේ... වෙලාවක ලොග් වෙලා කට්ටියටම රෙප් වලින් දමලා ගහන්නම් කෝ....
     
    Last edited:

    mahesh1297

    Well-known member
  • Sep 25, 2010
    3,688
    950
    113
    ~රේස් ට්‍රැක්~
    Octane 90 gahapu wahenta octane 95 gahuwata awulak nadda? tank eke poddak octane 90 thiyena welaawaka octane 95 gahuwata awulak nadda? Thanks for the info and really appreciated tread.

    ජන්තු අයියා;14706357 said:
    Good Post Bro..........මටත් ඕක දැනගන්න ඕන වෙලා තිබුනේ..

    පොඩ්ඩා1;14706359 said:
    good one bro...!! rep added


    ගොඩාක් කරුණු දැනගත්තා. ස්තුතියි. රෙප් දෙන්න බෑලු.

    අදයි මේ ගැන හරියටම දැනගත්තේ... Thanks මචං... :D

    මචො ඩීසල් engine වලට spark plug නැනේ,එවා knock වෙලාද දහනය වෙන්නේ,එවා කොහොමද හරියටම වෙන්නේ???
    rep+

    good post
    rep+

    thanks machan. rep 3+.
    Knock wena scene eka hariyatama danagaththe ada.

    . Thanks මචං... :D

    එල මචන් අර ත්‍රෙඩ් එක ඉක්මනට දාපන්
    මේ දවස් වල ගැස් පැඩල් එකට කකුල තියනවා කියන්නේ පපුවට කකුල තියනවා වගේනේ
    රේප් අඩඩ්

    බාග බනිස්;14706568 said:
    වැදගත් ලිපියක්.:yes:rep දෙන්න බැරිලු.:(

    ඕව ගණන් ගන්න එපා බන්
    හුගක් ඔන්ලයින් එන එවුන් උන්ගේ වැඩේ කරන මාරු වෙනවා
    උන්ට කාලගුණ සැලකීමක් තිය හැරිලා බලිල්ලක්වත් නැහැ

    good post +

    wooow,gud post bro.thanks.

    ela,hoda post ekak.rep++

    Very Good Post

    ජන්තු අයියා;14706647 said:
    ගනන් ගන්න එපා සහෝ...කමෙන්ට් කරපු අය වෙනුවෙන් හරි මෙකෙ ඉතුරු ටිකත් දාන්න.

    බන්ටු;14706660 said:
    Good post bro..

    supiri nula macho,ela

    good post

    එලකිරි auditor;14706747 said:

    vadagath post 1k mcn. rep added ++


    ෂර්ලොක් holmes;14706784 said:
    elaz...

    rep +

    hoda post ekak


    good post machan :)+6

    good job!

    තැන්ක්ස්.නියමෙට විස්තරේ තියනවා

    good post machan !!

    GooD PosT


    සැහෙන්න වටින විස්තර ටිකක් මචන්. ඇත්තටම මේ ගැන මෙච්චර දෙයක් දැනගෙන හිටියේ නැහැ.:D rep +

    වටින වැඩක්.

    :D:D:D


    nice thread machan ;)

    Nice thread TFS :yes::yes: rep+


    very useful thread bro keep posting rep +++

    goood post thanks shear kalata apitath danaganna
    rep:yes:

    Godak watinawa machan


    good post
    rep+


    Thanks
    +rep

    tfs bro ++

    elama kiri thamai rep+++:angry::cool::yes:

    Good post machan

    :D
    එළ කොල්ලෙක්නෙ ඔයා.... වටින ලිපියක් මචෝ..............

    good post
    rep ++

    thankkssss machan.. gadak wadagath wadak yaluwa mekanam... rep +4

    Sira machan.... Rep 4+

    Good post bro rep ++

    Thanks machan +

    කරුණු නොදැන අලුත් වාහන ගත්තු අයට අපි බොරු බණත් කිව්වානේ දෙයියනේ. කරුණු කියා දුන්නාට ස්තුතියි

    i am an engineer too. but 100% knowledge got today

    gd post bro rep...


    niyama wadak
    rep 5+

    පට්ට ත්‍රෙඩ් එක මචෝ .....:):):)
    (....+8....)

    නියම ලිපිය.. හැමෝටම වගේ වැදගත් වෙනවා.. මාත් ඔය සම්බන්ධව දැනගන්න හුඟක් ආසාවෙන් හිටියෙ.. බොහොම ස්තුතියි මචං.. උඹට ජය!


    thanks machan

    useful learn something new . thanks rep++

    නාකි ඉලන්දාරියා;14709486 said:



    thanks rep 6+

    good post

    Supiriyatama dila tiyanava machan.. sampurnai...

    Carburator & distributer with vaccume advancer -------- wala indala------ VVTI wenakan me dewal wenas wenna onna thavat eka sabaa karanavak...

    Wadee ela.... smpurnai...!!

    නියමයි

    8+ REP added by "caps"

    මම මේගැන ගොඩක් හොය හොය හිටියේ. අදයි මේ ගැන හරියටම දැනගත්තේ. බොහෝම ස්තූතී මහන්සිවෙලා මේවගේ ලොකු පෝස්ට් එකක් දැම්මට. Rep

    Thanx for the info bro..... :D

    හොඳ නුලක් මචන් ඉතුරු කොටස් ටිකත් බලාපොරොත්තු වෙනවා

    REP +

    තොත්ත බබා;14709614 said:

    good post rep+4

    පිස්සු පුසා;14709627 said:
    පට්ට මචෝ එලම කිරි, මට තිබ්බ 90 තමයි යි 95යි මිශ්‍ර උනාම මොකෝ වෙන්නේ කියන එක
    පුලුවන්නම් හොඳට ඩ්‍රයිව් කරන විදිහත් (තෙල් අඩුවෙන් යන්න) කියල දියන් මචෝ :D:D:D

    මටත් ඕක දැනගන්න ඕන වෙලා තිබුනේ. තැන්ක්ස් bro.. Rep

    good post

    gud info machan


    pattai machan
    bump

    තැන්ක්ස් bro.. Rep

    Great Work Bro....!!!

    ගොඩක් වැදගත් ත්‍රෙඩ් එකක් මචන්, මමත් අදයි මේ ගැන හරියටම දැනගත්තේ. ස්තුතියි අපිත් එක්ක බෙදාගත්තට . . .

    රෙප් 13 ++++

    patta...godak watinawa....thanks

    Thanks machoo... ada thamai math meka gena hariyatama denagaththe....

    thanks machan
    Rep +7

    Useful thred +rep .with Thanks.

    Thanks, Good post, keep it up

    දුර ගමනක් යනකොට 95 ගහන්න. එන්ජිම ගොඩක් වෙලා start එකේ තියෙන නිසා එන්ජිම ගොඩක් රත් වෙනවා... එන්ජිම රත් වීම නිසා වෙන්න පුලුවන් Knock වීම් ගොඩක් අඩු කර ගන්න පුලුවන් 95 ගැහුවොත්..ඒ ඇරුනාම එදිනෙදා ගමන් වලදි 95 ගහන එකේ තේරුමක් නැහැ නිෂ්පාදකයා අනුමත කරලා නැත්තම්...

    :yes: එකෙන්ම..... මම කරන්නෙම ඕක තමා.... පොළොන්නරු ට්‍රිප් එක අදින්න 95 ගැහුවම, පට්ට වාසි...... :yes: :)


    thanks machan. rep


    good post machan rep added...............

    Well done

    thank u machan...really worth....:D

    thnx bro...


    IOC octane 93 Extra Mile petrol, diesel eka hodaida banz?? :D:rolleyes:


    Very Important one..!! :cool: Hope you will post more technical things same as this..!! keep it up..!!:yes:

    tks machan.

    Rep +4

    watinawa sahooo digatama karagena yanna

    දඩබ්බරයා;14710896 said:

    patta machan :) rep+


    goog post rep2+

    patta machn,tfs rep+++

    ela machn...rep+5

    goooooooooood post bro.........+++

    ගොඩක් වටිනා post එකක් යාළුවා
    Rep +



    patta mchn

    දෙයියනේ කියල ඔන්න කාලෙකට පස්සෙ දැක්ක වැඩක් තියන වැදගත් හොද හුයක්.....
    පින් සිදුවේවා මෙය පලකිරීම සම්බන්ධව සහ ඔබේ දැණුම අප සමග බෙදා ගත්තාට......

    very good post.
    rep added.

    Good Post Rep 8+
    smiling-smiley-emoticon.gif


    thanks machn...

    හැමෝටම බොහොම ස්තූතියි!!!!