thanks
TakurZ Well-known member May 9, 2008 8,525 1,011 113 මහනුවර. Jan 24, 2016 #304 එල සහෝ.. ත්රෙඩ් එක පරණ වුනත් වටිනවා +
Shaalee Well-known member Oct 16, 2015 1,630 295 83 Paraguay Jan 24, 2016 #306 thanks macho, shed eke eka ahanakota thamai matath meter wenne mona ekada gahanna one kiyala
lulitha Well-known member Jul 18, 2011 1,110 279 83 කොළඹ Jan 24, 2016 #308 Flash Point කියන්නේ සිංහලෙන් ජ්වලන උෂ්ණත්වය නොදන්න ලොකු දෙයක් ඉගෙනගත්ත... TFS +
buddikagayan Well-known member Jan 25, 2012 27,403 16,072 113 Colombo Feb 4, 2016 #312 good post rep+
shal1nda Active member Jul 9, 2010 637 66 28 Feb 4, 2016 #313 jarvis said: මචො ඩීසල් engine වලට spark plug නැනේ,එවා knock වෙලාද දහනය වෙන්නේ,එවා කොහොමද හරියටම වෙන්නේ??? rep+ Click to expand... diesel engine wala use wenne auto ignition point eka diesel+air mixture eka compress weddi nipadawena heat eka nisa spark plug nethuwa dahanayak wenawa
jarvis said: මචො ඩීසල් engine වලට spark plug නැනේ,එවා knock වෙලාද දහනය වෙන්නේ,එවා කොහොමද හරියටම වෙන්නේ??? rep+ Click to expand... diesel engine wala use wenne auto ignition point eka diesel+air mixture eka compress weddi nipadawena heat eka nisa spark plug nethuwa dahanayak wenawa
Dineth1990 Well-known member Apr 30, 2014 756 249 63 Feb 4, 2016 #314 godak wadagath post 1k..... thanks
chethana kalan Well-known member Jan 11, 2011 3,957 735 113 Kurunegala Feb 7, 2016 #316 කියවලා .. මේ වීඩියෝ කෑල්ල බැලුවම වැඩේ නියමෙටම තේරෙනවා..රෙප්+