E umbe card ekak nane ban USD balance ekatath. Umba kohomada card ekak nethuwa USD balance genna ganne?
Card eka remove karanna berida danne ne sirawata?
Bank account ekata ban, card ekak gaththe na.. parana account ekak meka... Paypal walata giya mase kela unata passe thamai meka use karanne...
eka parakuth ohoma una... 

