පෙයෝනියර් කෙළවෙන්න යන්නේ. ඉක්මන් කරපල්ලා.

I love JS

Well-known member
  • Feb 23, 2016
    4,447
    375
    83
    E umbe card ekak nane ban USD balance ekatath. Umba kohomada card ekak nethuwa USD balance genna ganne?
    Card eka remove karanna berida danne ne sirawata?

    Bank account ekata ban, card ekak gaththe na.. parana account ekak meka... Paypal walata giya mase kela unata passe thamai meka use karanne...
     

    VPS09

    Well-known member
  • Sep 13, 2014
    6,733
    2,139
    113
    maharagama
    ලංකාවෙ බැන්කුවක සල්ලි දාන්න බයේ පෙයොනියර් වල සේව් කරල කෙලෝගත්ත එව්න් ගානත් එක්ක දාගෙන යමු බලන්න. මගෙ නම් $5000යි..

    දැන් ඉතින් කට්ටිය බය වෙලා ලෝකෙම එවුන් සල්ලි ගද්දි Payoneer එකටත් වෙන්නෙ ETI එකට වෙච්ච වැඩේ තමයි. 😥😥 ඔහොම තමා ඔනෙම එකක් කඩාවැටෙන්න 24 Hours ඇති.
     
    • Sad
    Reactions: Aruna119

    Battery Podda

    Well-known member
  • Nov 29, 2018
    3,865
    3,212
    113
    Bank account ekata ban, card ekak gaththe na.. parana account ekak meka... Paypal walata giya mase kela unata passe thamai meka use karanne...
    කොහොමද සෑප කාඩ් අරන් තිබ්බා නම්. ත්‍රිවිල් එකක් ගන්න සල්ලි
     

    Rated_R

    Well-known member
  • Apr 7, 2010
    6,820
    3,608
    113
    Internet
    මේක දැක්ක ක්ෂණයෙන්ම Payoneer Login වෙලා විත්ඩ්‍රෝ කරා. කිසිම අවුලක් නැතුව විත්ඩ්‍රෝ වුණා නේහ් බං. ඒත් බෑන්ක් එකවුන්ට් එකට වැටෙන කල් ෂුවර් නෑ. බලමුකෝ

    ubata card ekak thiyenawada? balance eka card eke thiyena ayage thama block wune. payoneer eke funds thiyena ayata no issues.
     

    I love JS

    Well-known member
  • Feb 23, 2016
    4,447
    375
    83
    කොහොමද සෑප කාඩ් අරන් තිබ්බා නම්. ත්‍රිවිල් එකක් ගන්න සල්ලි

    Haha ... kiyala wadak na... mata set wenneth ohoma karuma thamai... :lol: eka parakuth ohoma una... :lol: Welawata card eka add karala tibbe na...
     

    bball

    Well-known member
  • Jul 30, 2019
    582
    356
    63
    ලංකාවෙ බැන්කුවක සල්ලි දාන්න බයේ පෙයොනියර් වල සේව් කරල කෙලෝගත්ත එව්න් ගානත් එක්ක දාගෙන යමු බලන්න. මගෙ නම් $5000යි..

    දැන් ඉතින් කට්ටිය බය වෙලා ලෝකෙම එවුන් සල්ලි ගද්දි Payoneer එකටත් වෙන්නෙ ETI එකට වෙච්ච වැඩේ තමයි. 😥😥 ඔහොම තමා ඔනෙම එකක් කඩාවැටෙන්න 24 Hours ඇති.
    $2500i :(
     

    VPS09

    Well-known member
  • Sep 13, 2014
    6,733
    2,139
    113
    maharagama
    Payoneer එකේ දැනට ඉශූ එකක් නෑ. කලබල වෙලා සල්ලි ටික එහෙට මෙහෙට කරන්න ගිහින් නාස්ති කරගන්න එපා. හෙමීට බෑන්ක් ට්‍රාන්ස්ෆර් එකක් දාන්න.

    පෙයොනියර් එකට ඉසූ එකක් වෙන්නෙ මෙහෙමයි මචන්. ලෝකෙම එව්න් දැන් බය වෙලා සල්ලි විත්ඩ්‍රෝ කරනවනෙ. එතකොට පෙයොනියර් බැන්ක්‍රෆ්ට් වෙනව එක පාරම ඩ්‍රවශීලතා ගැටලු ඇවිල්ල. හරියට ETI එකට උනා වගේ. එ නිසා බල බල ඉන්න එපා
     

    I love JS

    Well-known member
  • Feb 23, 2016
    4,447
    375
    83
    ලංකාවෙ බැන්කුවක සල්ලි දාන්න බයේ පෙයොනියර් වල සේව් කරල කෙලෝගත්ත එව්න් ගානත් එක්ක දාගෙන යමු බලන්න. මගෙ නම් $5000යි..

    දැන් ඉතින් කට්ටිය බය වෙලා ලෝකෙම එවුන් සල්ලි ගද්දි Payoneer එකටත් වෙන්නෙ ETI එකට වෙච්ච වැඩේ තමයි. 😥😥 ඔහොම තමා ඔනෙම එකක් කඩාවැටෙන්න 24 Hours ඇති.

    Adee... mara case eka... dan itin nadu iwara wenakal wath mun adi wage... un kohomath wirecard ain karai... eth dala tibba salli :shocked:
     

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,122
    1
    58,470
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    ලංකාවෙ බැන්කුවක සල්ලි දාන්න බයේ පෙයොනියර් වල සේව් කරල කෙලෝගත්ත එව්න් ගානත් එක්ක දාගෙන යමු බලන්න. මගෙ නම් $5000යි..

    දැන් ඉතින් කට්ටිය බය වෙලා ලෝකෙම එවුන් සල්ලි ගද්දි Payoneer එකටත් වෙන්නෙ ETI එකට වෙච්ච වැඩේ තමයි. 😥😥 ඔහොම තමා ඔනෙම එකක් කඩාවැටෙන්න 24 Hours ඇති.

    $2 :sorry:
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,655
    67,996
    113
    Danma withdraw karapan.man mae tikema baluwa bankcrupt wena companies.un bancrupt declare karanna kalin payakata kalin twitter update danneth un safe kiyala.ausi wala airline ticketing company ekakuth oya wede kala
     

    I love JS

    Well-known member
  • Feb 23, 2016
    4,447
    375
    83
    Danma withdraw karapan.man mae tikema baluwa bankcrupt wena companies.un bancrupt declare karanna kalin payakata kalin twitter update danneth un safe kiyala.ausi wala airline ticketing company ekakuth oya wede kala

    withdraw karapuwa me enakal balan inne 😄 uba me magulak kiyanawa
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,655
    67,996
    113
    withdraw karapuwa me enakal balan inne 😄 uba me magulak kiyanawa
    556636.jpg