bullying kiyala tyenawa developed countries walaඔය වගෙ දෙවල් තියෙන්නෙ දකුනු අසියාවෙ වගෙ වැදි රටවල විතරයි විසෙසයෙන් ඉංදියව ලංකාව. අනික් දෙ තමයි ඉගනිමෙන් උසස්ම ලකුනු අරං විස්ස විද්යල යන උනි උගත් එත් එ වගෙ දෙයක් වුනාම පැමිනිලි කරන්න සහා අදලා අංශවලට දරනුවත් කරන්න තරමි දැනුමක් නැ. ඉතිං මෙතන කාගෙද වරද
South Korea,US,UK hema thenama thiyenawa.suicide karagnna level ekatama thiyenawa.
ragging kohomatawath accept karanna be. e unata meka lankawe or south Asia wala or under developed countries wala prashnyak nemei. bullying/ cyber bullying kiyala developed countries walath me vidiyema behaviors tyenawa.