පේරාදෙණිය විශ්ව විද්යාලයේ නවක වධය

SK29

Well-known member
  • Apr 14, 2017
    7,499
    8,870
    113
    ඔය වගෙ දෙවල් තියෙන්නෙ දකුනු අසියාවෙ වගෙ වැදි රටවල විතරයි විසෙසයෙන් ඉංදියව ලංකාව. අනික් දෙ තමයි ඉගනිමෙන් උසස්ම ලකුනු අරං විස්ස විද්‍යල යන උනි උගත් එත් එ වගෙ දෙයක් වුනාම පැමිනිලි කරන්න සහා අදලා අංශවලට දරනුවත් කරන්න තරමි දැනුමක් නැ. ඉතිං මෙතන කාගෙද වරද
    bullying kiyala tyenawa developed countries wala
    South Korea,US,UK hema thenama thiyenawa.suicide karagnna level ekatama thiyenawa.

    ragging kohomatawath accept karanna be. e unata meka lankawe or south Asia wala or under developed countries wala prashnyak nemei. bullying/ cyber bullying kiyala developed countries walath me vidiyema behaviors tyenawa.
     

    SK29

    Well-known member
  • Apr 14, 2017
    7,499
    8,870
    113
    True but not in an organised level like the institutional ragging in SL..




    what I think is this is human nature. people want to dominate others. not lehal or ethical. But that is what the human mind want.
    ------ Post added on Sep 4, 2026 at 3:42 PM
     

    jeremiah91

    Well-known member
  • May 28, 2025
    415
    547
    93
    දැනට අවු. 15කට විතර කලින් මං වැඩකරපු කම්පැනියෙ HR Manager පෝස්ට් එකට ආවා පේරා 90 අන්තිම හරියෙ ආට් ෆැකල්ටි හිටපු එකෙක්. උන්ගෙ කාලෙ සීන් ටිකක් කිව්වා. මුං ආපුම කාලෙ සීනියර් උන් මහ රෑ මුං ඉන්න හොස්ටල් වලට ඇවිත් කොල්ලොන්ව වෙනමයි කෙල්ලොන්ව වෙනමයි අරන් යනවලු! කොල්ලො ටික අරන් යන්නෙ ගල් බංගලාව කියන පොට් එකටලු! අරන් ගිහින් උන්ගෙ ඇදුම් ඔක්කොම ගලෝලා පොඩි පැජන්ට් සීන් එකක් කරනවලු! ගලෝලා ටොපාගෙ පාට, වල්ල එල්ලෙන ප්‍රමාණය, පයියෙ දිග ඔක්කොම බලලා "හොදම පකපති" කියලා සම්මානයක් දෙනවලු. සම්මානෙ හම්බෙන එකාව උඩට නග්ගලා පයියට මල් මාලයක් දානවලු!
     

    Peace for All

    Well-known member
  • Mar 10, 2024
    3,085
    2,222
    113




    what I think is this is human nature. people want to dominate others. not lehal or ethical. But that is what the human mind want.
    ------ Post added on Sep 4, 2026 at 3:42 PM


    True and the other side of the human nature is the need to live in unity/ harmony..

    It's just the clash between good and bad or human and inhuman nature..
     

    SK29

    Well-known member
  • Apr 14, 2017
    7,499
    8,870
    113
    True and the other side of the human nature is the need to live in unity/ harmony..

    It's just the clash between good and bad or human and inhuman nature..
    yes. we have to accept that we all have a dark side. maybe we haven't had a opportunity to exercise it.

    me Elakiri ekema kochchara bullying wenawada? unmoderated forum ekak nisa and anonymous nisa minissunge natural behavior hondata balaganna puluwan 😁😁
     

    Peace for All

    Well-known member
  • Mar 10, 2024
    3,085
    2,222
    113
    yes. we have to accept that we all have a dark side. maybe we haven't had a opportunity to exercise it.

    me Elakiri ekema kochchara bullying wenawada? unmoderated forum ekak nisa and anonymous nisa minissunge natural behavior hondata balaganna puluwan 😁😁

    There are areas one must not explore.. eg black magic

    Every religion says the same.. eg about extra marital affairs..

    Here where I live, Aborigines could be sensitive towards seeing their dead ones on Tv for some reasons..

    Even watching Horror, gore, slasher movies could be subjective..
     
    • Like
    Reactions: SK29

    Inigo Montoya

    Well-known member
  • Nov 15, 2025
    7,844
    15,144
    113
    35
    Spain
    @Inigo Montoya මුත්තලා හදපු රට
    ඡන්දය දවස වෙනකම් ඕක කියා කියා ඉඳපන්

    Mothers Day Lol GIF by reactionseditor