manදman;17985166 said:mamat japan yanna inne![]()
originakl eligibility ekata visa eka denawa sure.prashnayak wenne naha.agent lata salli denna epaa unta iskolenuth gaanak hambawenawa kohetada yanne.
manදman;17985166 said:mamat japan yanna inne![]()
okayama machan, near okayama EKI, near 4,5 months
japan student visa kawadawath yanna epa.amu apayak.wenin onima vidihakata palayan.

iskole yanne nathnam mokada okayama wala inne.tokyo paththata awith jobak hoyaganin.
fukoka wage tama ban hitan inneoriginakl eligibility ekata visa eka denawa sure.prashnayak wenne naha.agent lata salli denna epaa unta iskolenuth gaanak hambawenawa kohetada yanne.
agent chrges kiyla un 125000 gannwa banei ban ehama kiyanne??japan student visa kawadawath yanna epa.amu apayak.wenin onima vidihakata palayan.

japan student visa kawadawath yanna epa.amu apayak.wenin onima vidihakata palayan.



student giyoth 2 years VISA thiyanwa da machn ?
ehema nathnam sponser karala aragena lankawe kenek japan yanakota 3 Months walin visa expire wenawa da ?
normally 1 LKH wage yanwada maasekata jeewath wenna ?
1 Lak LKR madi ban hariyata innawanam. Tokyo nam ithin baduma thamai. Rice, Accommodation thamai godakma wiyadam yanne. Sushi kaala yaluwek ge thanaka inna puluwannam expenses adui.