පොඩ්ඩක් ජපානයේ ඉන්න අය එන්න ... ( Jobs In Japan )

PMUB

Well-known member
  • Apr 7, 2012
    7,659
    486
    113
    da gedara
    manදman;17985166 said:
    mamat japan yanna inne:yes:

    originakl eligibility ekata visa eka denawa sure.prashnayak wenne naha.agent lata salli denna epaa unta iskolenuth gaanak hambawenawa kohetada yanne.
     

    manදman

    Well-known member
  • Aug 4, 2012
    2,444
    521
    113
    originakl eligibility ekata visa eka denawa sure.prashnayak wenne naha.agent lata salli denna epaa unta iskolenuth gaanak hambawenawa kohetada yanne.
    fukoka wage tama ban hitan inne:rolleyes: agent chrges kiyla un 125000 gannwa ban

    okkoma 1 year scl fee and 6 months hostel fee 12laks wage yanwa
     

    radika0000

    Well-known member
  • Jun 6, 2011
    1,100
    109
    63
    දැන් ගොඩාක් අය ඔලිම්පික් වල කොන්කිට් කයිසා වලට අරන් යනවා කියලා ගොඩා්ක් මිනිස්සු අහුවෙලා තියනවා මම නම් හිත්නනෙ ඒන්න හොදම විදිය ස්ටුන්ඩ්ට් නැත්නම් ටේනින් විසා ඒන්න පනින්න බපං යන්න ඒපා
     

    Ayeshlive

    Well-known member
  • Jul 1, 2011
    10,570
    943
    113
    *̶͑̾̾​̅ͫ͏̙̤g͛͆̾ͫ̑͆&
    student giyoth 2 years VISA thiyanwa da machn ?
    ehema nathnam sponser karala aragena lankawe kenek japan yanakota 3 Months walin visa expire wenawa da ?

    normally 1 LKH wage yanwada maasekata jeewath wenna ?

    1 Lak LKR madi ban hariyata innawanam. Tokyo nam ithin baduma thamai. Rice, Accommodation thamai godakma wiyadam yanne. Sushi kaala yaluwek ge thanaka inna puluwannam expenses adui.